Forum

Topic: PSX-Sense.nl CoD:BO2 Zombies Lobby

Anoniem's avatar

Omdat ik persoonlijk vind dat CoD Zombies eigenlijk een beetje los staat van CoD maak ik hier even een topic aan puur gericht op de nieuwe Zombie gamemode(s) die Black Ops 2 met zich mee zal brengen.

Hoewel Zombies wel erg mainstream begint te worden en zowat haast elke game waar het even kan een variant van een Zombie modus heeft zou je eigenlijk gaan denken ‘wanneer stappen ze nou over op Dinosauriรซrs?’, (of Zombie Dinosaurรฏers ) blijft het eigenlijk altijd wel verslavend om met een aantal mensen online CoD Zombies te spelen.

En nu met Black Ops 2 Zombies is er een nieuwe Zombie gamemode genaamd Tranzission en kan je allerlei dodelijke wapens (of bescherming) in elkaar prutsen om de Zombies af te weren.

Dus praat hier over alles wat met BO2 Zombies te maken heeft! Ik heb de game 12 of 13 November al als het goed is, dus als je een potje wilt doen dan, dan laat je het maar weten! ๐Ÿ˜€

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb je al op PSN maar ga ook zeker wat tijd verpesten aan de zombie modus :p.

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb al sinds mw2 geen cod meer gekocht/gespeeld… Ja leen blackops 1 van een maat maar speel het amper:P Moet weer erg wennen! Black Ops 2 krijg ik ook de 12/13 nov en ga ik zeker wel veel spelen..

    Totdat Farcry 3 uitkomt:P

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Had ik jou al op psn ? :p zoniet dan voeg ik je wel ff toe of jij voegt mij maar toe ๐Ÿ˜‰ haha maargoed, zombie dinoooooo beste mix evaaaaaahhh <3 dlc ?? Muwhahahha maar ben wel benieuwd naar zombie mode, als nig koop ik de game vooral voor de mp maar ben wel blij dat zombies er weer inzitten. Veel tijd ingestopt toen met bo. Maar er zit nou toch ofzo ook een storyline in ?

  4. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Hou er maar rekening mee dat je BlackOps2 pas op dinsdag 13 november hebt ๐Ÿ˜‰

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Had ik jou al op psn ? :p zoniet dan voeg ik je wel ff toe of jij voegt mij maar toe ๐Ÿ˜‰ haha maargoed, zombie dinoooooo beste mix evaaaaaahhh <3 dlc ?? Muwhahahha maar ben wel benieuwd naar zombie mode, als nig koop ik de game vooral voor de mp maar ben wel blij dat zombies er weer inzitten. Veel tijd ingestopt toen met bo. Maar er zit nou toch ofzo ook een storyline in ?

    Weet ik niet, m'n PSN is Pevc. ๐Ÿ˜‰ En er zit idd een soort van storyline in volgens mij. ๐Ÿ˜›

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mr Pattyyyy long time!
    Ben nieuw met zombies haha op black ops zelf nooit aangeraakt..
    Wil het wel proberen:)

    p.s 12 nov?:p infoo(a)

  7. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Hij zal misschien de nacht wel bedoelt hebben van 12 november op 13 november dat hij hem haalt met de nachtopening ๐Ÿ™‚

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zekers, ik haal ‘m ook op (en wel voor €20,- bij inlevering van 3 games ^^) en dan zal ik ook maar is gaan spelen met jullie (:
    Zelf heb ik ook nooit op Black Ops zombies gespeeld, want vond clan-wars veel interessanter xD

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dan moeten jullie maar even snel gaan leren hoe je zombies moet killen. Want wel Black Ops, maar nooit zombies gespeeld, wtf!? Haha. xD

    En 12 November? Dan, of de volgende dag, krijg ik de game binnen. Gamedumper levert wel eens een dag voor de release namelijk. ๐Ÿ˜‰

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik krijg hem de 13e.. kreeg hem gratis bij jaarabbo van de PU 47 euries totaal:P

  11. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ik krijg hem de 13e.. kreeg hem gratis bij jaarabbo van de PU 47 euries totaal:P

    Is dat tijdschrift wat? En wel beetje vertrouwbaar?

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dan moeten jullie maar even snel gaan leren hoe je zombies moet killen. Want wel Black Ops, maar nooit zombies gespeeld, wtf!? Haha. xD

    En 12 November? Dan, of de volgende dag, krijg ik de game binnen. Gamedumper levert wel eens een dag voor de release namelijk. ๐Ÿ˜‰

    haha ja nooit de behoefte gehad. Net als de campaign iets waar je nooit op klikt haha

  13. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Is dat tijdschrift wat? En wel beetje vertrouwbaar?

    Ja Power Unlimited ken je toch wel?? Is het mooiste gameblad wat er is:P en is zeker betrouwbaar!;)

  14. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ikke ga hem 2 keer halen 1x nachhtopening en die dag erna krijg ik de hardened edition binnen maar dan ben ik online al lvl20.
    Maar ik ben ook altijd wel in voor een potje zombies me psn is : terrorquin

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    haha ja nooit de behoefte gehad. Net als de campaign iets waar je nooit op klikt haha

    Ik speel sowieso altijd eerst de Singleplayer uit. xD Dan heb je ook meteen ‘de feeling’ voor de controls enzo als je daarna MP gaat doen. Maar de Black Ops 1 MP is echt saai en slecht. Gister ook weer even gespeeld, maar ik vond het helemaal niks, ook allemaal campers, de hele tijd lagg, host mirigration, falende respawns… Ik hoop dat de MP van Black Ops 2 beter is. Maar dat weet ik bijna wel zeker, als ik beoordeel op alle gameplay video’s. Het ziet er sowieso qua graphics in ieder geval al wat beter uit als Black Ops 1. ๐Ÿ™‚

    Ik vind ook dat je opeens pokke sloom loopt in Black Ops, maar dat is omdat ik BF3 gewend ben denk ik, met standaard unlimited sprint en snel lopen. Het is maar goed dat je in Black Ops 2 meerdere perks kan, want ik neem dan sowieso lightweight en sprint. Haha. xD

  16. 1374 XP
    rva_96's avatar

    ikke ga hem 2 keer halen 1x nachhtopening en die dag erna krijg ik de hardened edition binnen maar dan ben ik online al lvl20.
    Maar ik ben ook altijd wel in voor een potje zombies me psn is : terrorquin

    Waarom 2 keer ? Haha je kan de hardenend editie toch ook gewoon in de nacht halen ?

  17. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Waarom 2 keer ? Haha je kan de hardenend editie toch ook gewoon in de nacht halen ?

    Ga hem ook 2x halen. Hardened edition online gepreorderd vele malen goedkoper.
    Op de release is de hardened duur en als je de normale versie koopt kan je hem makkelijk doorverkopen & eventuele winst maken. Althans dat is wat ik met MW3 had gedaan. Normale 39 euro nachtkoop volgende dag MP voor 45 euro:) Hardened edition volgende dag per post ontvangen voor 60 euro:)

  18. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Ga hem ook 2x halen. Hardened edition online gepreorderd vele malen goedkoper.
    Op de release is de hardened duur en als je de normale versie koopt kan je hem makkelijk doorverkopen & eventuele winst maken. Althans dat is wat ik met MW3 had gedaan. Normale 39 euro nachtkoop volgende dag MP voor 45 euro:) Hardened edition volgende dag per post ontvangen voor 60 euro:)

    zo doe ik het ook

  19. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik heb de game op de release, en dan ga ik gelijk zombies spelen… dus wie zin heeft voeg me toe op je PSN: boemtje !!