Forum

Topic: Farcry 3/Multiplayer

Anoniem's avatar

Het is bijna zover en dan komt Farcry 3 uit!! 29 November is de datum!

Wie gaat hem halen en gaat de multiplayer spelen??

Het verhaal van FARCRY 3

In Far Cry 3 stap je in de schoenen van Jason Brody, een man gestrand op een mysterieus tropisch eiland. In dit woeste paradijs bepaal je zelf hoe het verhaal zich ontvouwt. Sla, sluip en schiet je een weg door een jungle vol gevaren!

Wanneer Jason Brody op een stoere reis is samen met zijn vrienden, belandt het groepje op een op het oog verlaten eiland. Zodra ze bij een oude boot komen, blijkt er meer aan de hand te zijn. Al snel wordt de vriendengroep gevangen genomen. Brody’s maat wordt vermoord, maar Jason ontsnapt. Het lukt hem niet van het eiland te komen en dus rest Jason niets anders dan de strijd aan te geven met die gestoorde rebellen.

Hoe het verhaal precies verloopt, is geheel aan de speler. Het eiland is vrij om te doorkruisen. Bovendien kunnen spelers zelf bepalen hoe en of zij het gevecht aangaan. Sluipend of schietend door de jungle lopen, het is geheel aan jou.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

51 reacties

  1. 292 XP
    donselaar's avatar

    ik ik ik ik ik ik!!!

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    IKKKKKKKK, heb de insane editie gepre-orderd πŸ˜€ RIGHT-LEFT-RIGHT-LEFTTTTTTTTT haha Multiplayer zal ik zeker wel gaan checken maar ik haal hem toch echt voor de singleplayer πŸ˜€

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    IKKKKKKKK, heb de insane editie gepre-orderd πŸ˜€ RIGHT-LEFT-RIGHT-LEFTTTTTTTTT haha Multiplayer zal ik zeker wel gaan checken maar ik haal hem toch echt voor de singleplayer πŸ˜€

    ja die heb ik ook gepre-orderd!:) Ik haal hem ook voor de Singleplayer maar ga MP ook wel spelen

    Kan nie wachten!

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik haal de game ook zeer waarschijnlijk op de release, er zitten volgens mij een boel vette co-op missies in die vet zijn voor online. Gaan jullie die allemaal spelen?

  5. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik haal de game ook zeer waarschijnlijk op de release, er zitten volgens mij een boel vette co-op missies in die vet zijn voor online. Gaan jullie die allemaal spelen?

    Ik ga die Co-Op missies doen! lijkt me wel vet!

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    IKKKKKKKK, heb de insane editie gepre-orderd πŸ˜€ RIGHT-LEFT-RIGHT-LEFTTTTTTTTT haha Multiplayer zal ik zeker wel gaan checken maar ik haal hem toch echt voor de singleplayer πŸ˜€

    waar heb je hem gepreorderd?? hij is nu op http://releasegamingworld.nl/Far%20Cry%203%20(Insane%20Edition%20CE)%20PS3 voor 60 euro! check

  7. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb hem bij BOL.com geannuleerd en bij releasegamingworld gepre-orderd! scheelt 20 euro voor de Insane Edition

  8. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Heb hem bij BOL.com geannuleerd en bij releasegamingworld gepre-orderd! scheelt 20 euro voor de Insane Edition

    wauw thx voor de site!! ze hebben idd hele goede deals!

  9. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    wauw thx voor de site!! ze hebben idd hele goede deals!

    Ja en zoveel goedkoper

  10. 209 XP
    J-055's avatar

    Far Cry wordt schijnbaar al aangeboden bij Dixons in Arnhem, Hoogeveen, en Hoogvliet.

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Far Cry wordt schijnbaar al aangeboden bij Dixons in Arnhem, Hoogeveen, en Hoogvliet.

    Haha, toen ik werkte kregen we altijd boze mails van het hoofdkantoor dat sommige de spellen te vroeg verkochten. Ik verwacht niet dat ze dat nog lang zullen doen.. Ze worden snel genoeg op de vingers getikt.

  12. 209 XP
    J-055's avatar

    Nu ook bij Dixons

    Meppel
    Gouda
    Zaandam
    Dordrecht

    De winkels wisselen zich af
    Nu zijn er weer andere bij

  13. 209 XP
    J-055's avatar

    Als je FC gaat installeren
    krijg je een patch van 93mb voor je neus

  14. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Gisteren gespeeld; wat een vet spel is het..

    Iemand al ervaring met Multiplayer?

  15. 846 XP
    Thijs's avatar

    Vooral de Jetskis zijn leuk, die auto’s mogen wel iets sneller…

  16. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik vind de voertuigen anders snel genoeg gaan. Alleen had ik het leuk gevonden als je iets meer met de hangglider kon doen. En voertuigen customisen was ook een leuke toevoeging geweest.

    Wat een gaaf spel zeg! Ten opzichte van Far Cry 2 is dit zoveel beter! Ik speel het liefst met de sniper (m700 volgens mij) die bij de insane edition in zat. Ik heb eigenlijk op alles een demper zitten. Nu ook een custom smg de “schredder” gekocht. Wat een wapentje! Alleen smg ben je zo door je ammo heen:P.

  17. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik vind de voertuigen anders snel genoeg gaan. Alleen had ik het leuk gevonden als je iets meer met de hangglider kon doen. En voertuigen customisen was ook een leuke toevoeging geweest.

    Wat een gaaf spel zeg! Ten opzichte van Far Cry 2 is dit zoveel beter! Ik speel het liefst met de sniper (m700 volgens mij) die bij de insane edition in zat. Ik heb eigenlijk op alles een demper zitten. Nu ook een custom smg de “schredder” gekocht. Wat een wapentje! Alleen smg ben je zo door je ammo heen:P.

    De M700 heb je ook zonder insane edition, best goede sniper! IK heb er een demper en een extra krachtig vizier op gezet.

  18. 2457 XP
    peyj's avatar

    De M700 heb je ook zonder insane edition, best goede sniper! IK heb er een demper en een extra krachtig vizier op gezet.

    Bij de Insane edition heb je de ‘predator’ editie van de m700. Die heb je dus ook direct in je uitrusting.

  19. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Echt een super vet spel!! Hb nu 4 uur gespeeld waarvan 1 het eiland verkennen. Gaan nog heeeeel veel uurtjes bijkomen:)

  20. 209 XP
    J-055's avatar

    Het eerste eiland is nu kompleet vrij van piraten…
    Nu ga ik maar eens verder met de missies

  21. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Het eerste eiland is nu kompleet vrij van piraten…
    Nu ga ik maar eens verder met de missies

    haha ik doe van alles door elkaar:P komt geen eind aan:) Wie wil er overigens x de co-op doen??
    voeg me maar toe wie wil

    Tom_Zwolle

  22. 1 XP
    vriessy's avatar

    wie kan me helpen als ik MP speel met 3 vrienden moeten we elke keer zodra we offline zijn geweest moeten we weer helemaal bij het begin beginnen. kortom ik kan online co-op met 4player niet saven HOW TO ???

    mvg
    vriessy

  23. 846 XP
    Thijs's avatar

    haha ik doe van alles door elkaar:P komt geen eind aan:) Wie wil er overigens x de co-op doen??
    voeg me maar toe wie wil

    Tom_Zwolle

    Ik wil wel co-op doen πŸ™‚

    Ik ben nu al op het eiland van Hoyt.

  24. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Buiten alle positieve reacties hebben jullie ook minpuntjes ondekt aan de multiplayer/singleplayer? Heb de review gelezen hoor maar en zijn meer mensen met een mening.

  25. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Buiten alle positieve reacties hebben jullie ook minpuntjes ondekt aan de multiplayer/singleplayer? Heb de review gelezen hoor maar en zijn meer mensen met een mening.

    Aan de singleplayer heb ik niks negatiefs meegemaakt.. Vind het echt super gaaf maar je moet er wel van houden. MP heb ik nog niet gedaan maar het spel is eigelijk gebasseerd op de singleplayer..

  26. 846 XP
    Thijs's avatar

    multiplayer heeft helaas geen dedicated servers.

  27. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik zag gisteren een fout in de SP..

    Ik ben met die Buck missie bezig en heb net het 3 deel van het kompas gevonden.. NU moest ik naar zo,n berg heen waar buck op een rots zit/ligt maar hij zweefde zo,n halve meter in de lucht en ik kan helemaal niks doen.. Geen missie enzo haha. Maar heb hem uitgedaan dus hopen dat hij vanavond wel kan:)

  28. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb ook al een paar kleine bugs gehad. 1x van een waterval gedoken, toen kwam ik onder de map terrecht. Kon ik onder de map door zwemmen, uiteindelijk omhoog gezwommen bij de waterval. En toen viel die dood naar beneden :P. Nu al 2x gehad dat ik door map heen ben gevallen. Gelukkig kan je dan gewoon fast travellen naar een safe house.

    Ben nu toe aan de laatste missie, maar ik wil eerst 60 relics vinden, alle brieven, etc. Volgens mij heb ik dan alle throphies en hoef ik nog alleen de co-op.

    Die laatste sniper die je vrijspeeld is baas!

  29. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    wie kan me helpen als ik MP speel met 3 vrienden moeten we elke keer zodra we offline zijn geweest moeten we weer helemaal bij het begin beginnen. kortom ik kan online co-op met 4player niet saven HOW TO ???

    mvg
    vriessy

    je speelt met 3 vrienden maar je kan niet met 4 mensen co-op spelen???? gozer jizelf ben de 4e persoon lol

  30. 2457 XP
    peyj's avatar

    je speelt met 3 vrienden maar je kan niet met 4 mensen co-op spelen???? gozer jizelf ben de 4e persoon lol

    Leren lezen is moeilijk blijkbaar. Er staat toch helemaal niet dat hij een 4de zoekt. Hij speelt met 3 vrienden coop en na offline gaan na 4 player coop wordt niks gesaved. Afgezien van een beetje slechte zin opbouw (heb ik zelf ook wel eens last van) klopt het gewoon wat er staat.

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat een geweldig spel is dit! πŸ˜€

    Echt even heel verfrissend na alle standaard shooters.

  32. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik had ook 2 bugs, een keer stond ik onder een waterval en daarna liep ik door en viel er nog steeds water op mij πŸ˜›
    en de andere was dat ik in een gat viel in een berg, waar het wel leek alsof ze vergeten waren daar een stuk berg te maken en toen zat ik vast. Verder echt een mega spel!

  33. 3 XP
    bassline's avatar

    Speel ook regelmatig de Co-Op mode.

    Wat me opvalt is dat erg veel spelers zonder headset spelen, terwijl dat juist erg handig kan zijn.

    heb al een paar keer gehad dat ik stealth wilde gaan killen en de rest als rambo tussen de vijand springt πŸ™‚

    meer mensen met headset?

    voeg me maar toe: bassline_76

  34. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Spelen jullie nog steeds Far Cry? Ik heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb nog lang niet alles gedaan, zijn jullie al klaar en hebben jullie de mp al geprobeerd? En hoe krijg je een extra wapenslot?

  35. 2457 XP
    peyj's avatar

    Spelen jullie nog steeds Far Cry? Ik heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb nog lang niet alles gedaan, zijn jullie al klaar en hebben jullie de mp al geprobeerd? En hoe krijg je een extra wapenslot?

    Ik heb nog geen multi gedaan, maar werkt dat niet hetzelfde als in de single player? Gewoon de juiste tat unlocken?

  36. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb nog geen multi gedaan, maar werkt dat niet hetzelfde als in de single player? Gewoon de juiste tat unlocken?

    Heb geen idee, heb het nog niet kunnen checken πŸ˜‰

  37. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Spelen jullie nog steeds Far Cry? Ik heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb nog lang niet alles gedaan, zijn jullie al klaar en hebben jullie de mp al geprobeerd? En hoe krijg je een extra wapenslot?

    de verhaal lijn heb ik uitgespeeld.. ben nu bezig met overgebleven kampen opruimen en torens enzo en extra missies:P

    Wapenslot krijg je door een groter hulsel te maken door bepaalde dieren te vullen

  38. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik kan de multiplayer niet spelen?

    Co-Op werkt perfect, maar als ik multiplayer doe dan kan ik geen lobby’s vinden. o.O

  39. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    de verhaal lijn heb ik uitgespeeld.. ben nu bezig met overgebleven kampen opruimen en torens enzo en extra missies:P

    Wapenslot krijg je door een groter hulsel te maken door bepaalde dieren te vullen

    Ah thanks daar had ik nog niet aan gedacht, ik ben nog lang niet klaar met verhaal, ben pas net begonnen aangezien ik m voor kerst heb gekregen maar ik zie wel al dat wanneer ik tijd heb Far Cry gespeeld gaat worden!

  40. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ah thanks daar had ik nog niet aan gedacht, ik ben nog lang niet klaar met verhaal, ben pas net begonnen aangezien ik m voor kerst heb gekregen maar ik zie wel al dat wanneer ik tijd heb Far Cry gespeeld gaat worden!

    als je , je puur bezig houdt met het verhaal dan ben je er best snel doorheen.. Ik vind dat Vaas heel weinig in het spel voorkomt en dat je hem makkelijk kilt. dat vind ik minpuntje. Verder hele mooie singleplayer met een vette verhaallijn!

    Nu de rest nog:)

  41. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    als je , je puur bezig houdt met het verhaal dan ben je er best snel doorheen.. Ik vind dat Vaas heel weinig in het spel voorkomt en dat je hem makkelijk kilt. dat vind ik minpuntje. Verder hele mooie singleplayer met een vette verhaallijn!

    Nu de rest nog:)

    Ja ik heb Vaas ook nog maar 2 keer gezien, ik had een vermoeden dat je m ging doden maar dat weet ik nu tenminste zeker πŸ˜‰ Ik heb pas net Cindra gesproken en ben af en toe een beetje aan het vechten met haaien enzo.. Heb al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik veel te doen heb wat wel vervelend is want me handen jeuken om door te spelen!

  42. 209 XP
    J-055's avatar

    OEH……. Laat CITRA maar niet horen dat je een andere
    vrouw in je gedachten hebt πŸ˜€

  43. 846 XP
    Thijs's avatar

    IK was bij missie 30 van de 38 en toen gingen de missies echt heel erg snel voorbij.

  44. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    IK was bij missie 30 van de 38 en toen gingen de missies echt heel erg snel voorbij.

    ja te snel

  45. 101 XP
    killermees's avatar

    Vond het einde telleurstelllend..
    En dan vooral omdat

    SPOILER

    omdat ik het einde gekozen had om bij citra te blijven, alleen tja je vermoordt je vrienden om vervolgens zelf vermoordt te worden…

  46. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb de multiplayer nu een paar x gespeeld. Maar wat is dat een tegenvaller zeg!

    Géén dedicated servers, dus je kunt niet kiezen in welke server je speelt. Maar dan wordt je vervolgens ook nog eens een servers geplaatst waar de verbinding kl%&te is!

    Gruwelijk veel LAG!
    De filters kun je zodanig weinig aanpassen dat je dus ook moeilijk andere maps kunt spelen die zelfgemaakt zijn.

    Als dat Far Cry 3 zich ECHT op de multiplayer kaart had willen zetten, hadden ze veeeeel meer werk moeten verrichten hieraan. Wat een grote flop

  47. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Vond het einde telleurstelllend..
    En dan vooral omdat

    SPOILER

    omdat ik het einde gekozen had om bij citra te blijven, alleen tja je vermoordt je vrienden om vervolgens zelf vermoordt te worden…

    ja en dat gaat ook zo snel allenmaal..

    Ik heb voor mn vrienden gekozen en dat was het.. citra word vermoord en toen was ik weer terug op de map.. erg jammer

  48. 3 XP
    Buijs's avatar

    Ik heb farcry3 nu een paar dagen, maar ik kan het spel niet spelen. Het installeren gaat allemaal goed en snel, maar als ik het spel wil spelen blijft het in de laden functie hangen… Weet iemand wat hier aan de hand is? Alvast bedankt

  49. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb farcry3 nu een paar dagen, maar ik kan het spel niet spelen. Het installeren gaat allemaal goed en snel, maar als ik het spel wil spelen blijft het in de laden functie hangen… Weet iemand wat hier aan de hand is? Alvast bedankt

    dat is K.T ik heb geen idee hoe dat kan?? Je kunt proberen alle bestanden van Farcry 3 te verwijderen van je ps en dan weer opnieuw installeren

  50. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    De eerste x laden duurde bij volges mij ook langer dan normaal.
    Verwijder alles, installeer het spel vervolgens opnieuw, en wacht gewoon eens een kwartiertje. Doet ie het dan nog niet let us know. πŸ˜‰

  51. 3 XP
    Buijs's avatar

    De eerste x laden duurde bij volges mij ook langer dan normaal.
    Verwijder alles, installeer het spel vervolgens opnieuw, en wacht gewoon eens een kwartiertje. Doet ie het dan nog niet let us know. πŸ˜‰

    Inmiddels ook al bij een vriend geprobeerd die het spel nog nooit heeft geΓ―nstalleerd op PS3. Daar startte die wel op en heb ik het spel even gespeeld.. Ik moet wel steeds een patch downloaden, kan het daar aan liggen? Ik moest dat volgens mij niet doen bij die vriend van mij..