Forum

Topic: Assassin’s Creed 3 Naval help

Anoniem's avatar

hey, ik heb een vraagje omtrent de naval warfare in Assassin’s Creed 3.
is het mogelijk om free-roam te doen met je schip want wanneer ik een missie doe wordt ik erna direct terug naar de haven gestuurd? en indien dit niet mogelijk is, is het dan mogelijk de naval missie’s opnieuw te doen? hebben de personen die de review van AC3 gemaakt hebben soms free roam tegengekomen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wil je dit topic niet overal in de reacties plaatsen? Dank u

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Wil je dit topic niet overal in de reacties plaatsen? Dank u

    sorry, was niet slecht bedoeld

  3. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Nee, het is niet mogelijk om te free-roamen met je schip. De gameplay beperkt zich tot de missies waarvan er ongeveer rond de 20 tot 25 van zijn. Ik raad je overigens ten zeerste aan om de bekers voor ‘Peg-Leg’ te zoeken. Het is een behoorlijke klus, maar als je uiteindelijk de 25 bekers hebt, dan krijg je nieuwe naval missies, waarvan er eentje bijzonder vet is.

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    dat is spijtig, ik dacht nochtans dat er in een interview met ubisoft gezegd werdt dat je kan free roamen.

  5. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Het enige free-roamen beperkt zich tot de bewegingsvrijheid tijdens missies en dat is op zich niet heel veel. Jammer, maar misschien iets voor een volgend deel.