Forum

Topic: [X360] Halo 4

Anoniem's avatar

Dinsdag aanstaande komt Halo 4 uit. Naast Call of Duty en Battlefield is voor de Xbox bezitters Halo altijd een enorm grote shooter geweest. Halo 4 is voor mij een van de grootste redenen geweest om naast mijn PlayStation weer een Xbox aan te schaffen en de vraag is: Wie heeft nog meer een Xbox360 en kan niet wachten op Halo 4?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    wat is een xbox ?:P

  2. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    wat is een xbox ?:P

    DVD Speler? 😛

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dinsdag aanstaande komt Halo 4 uit. Naast Call of Duty en Battlefield is voor de Xbox bezitters Halo altijd een enorm grote shooter geweest. Halo 4 is voor mij een van de grootste redenen geweest om naast mijn PlayStation weer een Xbox aan te schaffen en de vraag is: Wie heeft nog meer een Xbox360 en kan niet wachten op Halo 4?

    Ik heb alleen een Xdoos hier in huis

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik heb een tijdje xbox gehad met halo reach. Die was me toen helaas wat tegen gevallen omdat de learning curve best wel hoog was en ik de tijd er gewoon niet voor had. Nu ik me xbox hebt verkocht heb ik best wel spijt. Want halo 4 is toch wel een titel waar wij ps3 bezitters jaloers op mogen zijn. Damnnnn wat een graphics ! Die trailer van de E3 kan hem og goed herinneren, die singleplayer zag er zoo vett uit. Maar helaas, ik heb geen xbox meer 🙁

  5. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb een tijdje xbox gehad met halo reach. Die was me toen helaas wat tegen gevallen omdat de learning curve best wel hoog was en ik de tijd er gewoon niet voor had. Nu ik me xbox hebt verkocht heb ik best wel spijt. Want halo 4 is toch wel een titel waar wij ps3 bezitters jaloers op mogen zijn. Damnnnn wat een graphics ! Die trailer van de E3 kan hem og goed herinneren, die singleplayer zag er zoo vett uit. Maar helaas, ik heb geen xbox meer 🙁

    Heb je helemaal gelijk in. Ik vind HALO ook echt een mooie game! Het is dat ik geen X-box heb, anders had ik het wel geweten 🙂 Dan was het niet alleen Blops 2 geweest voor november 😛

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Gelukkig hebben wij nog de graphics van Uncharted 🙂

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Halo is niet echt mijn serie en soms heb ik het idee dat de games wat overschat worden. Vind het bijvoorbeeld nog steeds raar dat Masterchief nog altijd geen gezicht heeft. Wordt dat niet eens tijd?

    Echter ik hoor zulke goede verhalen over Halo 4 dat ik hem waarschijnlijk niet kan laten liggen. Heb het wel druk de komende tijd dus ik ga hem pas over een paar maanden halen. Alleen komt dan alweer de volgende stortvloed aan games uit dus dat is nog maar even aankijken.

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb een xbox360 maar speel er bijna nooit mee, en Halo 4 zal me dan ook ook worst wezen. Online maak je geen enkele kans, door die super Halo fans die er vanaf deel 1 bij zijn. Halo reach is ook niet wat het had moeten zijn, een collega van mij (staat ergens in de top bij halo 3, en op 1 onderdeel zelf op 1 van de wereld), en die speelt geen Halo reach meer maar Halo 3.

    Xbox360: ThrillKil13

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik heb een xbox360 maar speel er bijna nooit mee, en Halo 4 zal me dan ook ook worst wezen. Online maak je geen enkele kans, door die super Halo fans die er vanaf deel 1 bij zijn. Halo reach is ook niet wat het had moeten zijn, een collega van mij (staat ergens in de top bij halo 3, en op 1 onderdeel zelf op 1 van de wereld), en die speelt geen Halo reach meer maar Halo 3.

    Xbox360: ThrillKil13

    Klopt, er zijn erg veel Halo pro’s die al jaren spelen, maar is dat ook niet het geval bij Call of Duty en in iets mindere mate Battlefield? Ik bedoel, Call of Duty speelt al jaren bijna identiek op de consoles in mijn ogen en daar wordt je na verloop van tijd ook steeds beter in. De spelers die vanaf het begin Battlefield 3 spelen en veel hebben gespeeld ownen ook alle noobs. Dat blijft denk ik toch zo. Halo Reach was inderdaad iets minder, ik lees gelukkig dat veel van de toevoegingen die in Halo Reach voorkwamen ook in Halo 4 zijn gekomen maar allemaal beter gebalanceerd zijn. Veel van de pro’s die nu op MLG Dallas zijn, zijn in ieder geval een stuk enthousiaster over Halo 4 dan dat ze over Reach waren :).

  10. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Klopt, er zijn erg veel Halo pro’s die al jaren spelen, maar is dat ook niet het geval bij Call of Duty en in iets mindere mate Battlefield? Ik bedoel, Call of Duty speelt al jaren bijna identiek op de consoles in mijn ogen en daar wordt je na verloop van tijd ook steeds beter in. De spelers die vanaf het begin Battlefield 3 spelen en veel hebben gespeeld ownen ook alle noobs. Dat blijft denk ik toch zo. Halo Reach was inderdaad iets minder, ik lees gelukkig dat veel van de toevoegingen die in Halo Reach voorkwamen ook in Halo 4 zijn gekomen maar allemaal beter gebalanceerd zijn. Veel van de pro’s die nu op MLG Dallas zijn, zijn in ieder geval een stuk enthousiaster over Halo 4 dan dat ze over Reach waren :).

    Ik denk alleen wel dat halo een hogere learning curve heeft dan bv; cod of battlefield. Maar idd, cod en bf is ook meer mijn ding. Alhoewel ik halo wel erg respecteer ben ik er onwijs slecht in ! haha

  11. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik denk alleen wel dat halo een hogere learning curve heeft dan bv; cod of battlefield. Maar idd, cod en bf is ook meer mijn ding. Alhoewel ik halo wel erg respecteer ben ik er onwijs slecht in ! haha

    Ik ben benieuwd, ik heb Halo 1-3 ontiegelijk veel gespeeld, ODST weinig en Reach helemaal niet. Zal ook wel weer even wennen worden dus. Ik vind Halo de perfecte afwisseling tussen alle present day FPS’s . Jammer dat niemand van hier de game gaat halen :p.

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik ben benieuwd, ik heb Halo 1-3 ontiegelijk veel gespeeld, ODST weinig en Reach helemaal niet. Zal ook wel weer even wennen worden dus. Ik vind Halo de perfecte afwisseling tussen alle present day FPS’s . Jammer dat niemand van hier de game gaat halen :p.

    Zeker de perfecte afwisseling 😉 helaas heb ik geen xbox meer, anders had ik deze zeker gehaald !!! haha

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Klopt, er zijn erg veel Halo pro’s die al jaren spelen, maar is dat ook niet het geval bij Call of Duty en in iets mindere mate Battlefield? Ik bedoel, Call of Duty speelt al jaren bijna identiek op de consoles in mijn ogen en daar wordt je na verloop van tijd ook steeds beter in. De spelers die vanaf het begin Battlefield 3 spelen en veel hebben gespeeld ownen ook alle noobs. Dat blijft denk ik toch zo. Halo Reach was inderdaad iets minder, ik lees gelukkig dat veel van de toevoegingen die in Halo Reach voorkwamen ook in Halo 4 zijn gekomen maar allemaal beter gebalanceerd zijn. Veel van de pro’s die nu op MLG Dallas zijn, zijn in ieder geval een stuk enthousiaster over Halo 4 dan dat ze over Reach waren :).

    Ik kon nog bijna geen kip doden, totdat ik dat hand wapen in bezit kreeg 🙂 dan maaide ik ze soms achter elkaar neer. Bij Halo is het zo dat je moet blijven bewegen, en de 3 schoten lossen van beneden naar boven (terugslag van je wapen) ik was er behoorlijk slecht in. Ook als je springt moet je continu de analoge-stick indrukken, dan ben moeilijker te raken. Maar zowiezo hou ik er niet van om tegen elkaar te spelen…speel liever met elkaar, daarom speel ik dit soort games dan ook niet.

  14. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Gewelidge game 😀 net m’n eerste paar potjes online gespeeld. Hier ga ik me lang mee vermaken.

  15. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Gewelidge game 😀 net m’n eerste paar potjes online gespeeld. Hier ga ik me lang mee vermaken.

    Haha jou zien we voorlopig dus niet meer op de ps3 :p

  16. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Hehe, Black Ops 2 komt nog uit volgende week en ik ben nog niet eens serieus aan AC3 begonnen dus valt mee

  17. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb wel medelijden voor de Let’s Players van Halo 4, die lijden onder zware Copyright problemen hierdoor.
    Het is ook nooit goed, want voor de release werden de ‘vroege vogels’ geBanned van Xbox LIVE, en nu worden de eerlijke kopers zelfs geBanned van YouTube.