Forum

Topic: call of duty black ops declassified

Anoniem's avatar

Ik vroeg mij af wie van jullie call of duty black ops declassified gaat kopen ikzelf ga wachten tot de reviews erzijn aangezien het maar 4v4 multiplayer is geen zombies heeft en er gezegd word dat het simpel kopieer en plakwerk is. Zeg ook waarom je hem gaat halen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Ik haal ‘m niet. Waarom? Heel simpel: Assassin’s Creed: Liberation en Need for Speed: Most Wanted + de ontwikkelaar is Nihilistic Games (van Resistance voor de Vita) en die kreeg niet echt goede cijfers naar z’n kop geslingerd.

  2. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Topic verplaatst naar PS Vita games.

    OT: ik ben nog niet overtuigd en wacht nog op de reviews.

  3. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ook niet overtuigd. Dat was ik ook niet van MoH Warfighter en die maakte mijn lage verwachtingen ook waar. Dus ben bang dat CoD een miskleun van jewelste gaat worden.

  4. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Voorlopig haal ik hem niet, ten eerste zijn er genoeg andere games die ik nog wil spelen op de vita. En er komen zoveel games uit dat ik er gewoon geen tijd meer voor hebt. Niet alleen dat zijn er ook nog punten die me tegen vallen van de game zelf, en dat zijn :

    Nihilisitc studio ( zat ook achter resistance burning skies )
    4 vs 4 online, ik wil gewoon meer
    Graphics, ik lees vvaker dat het wel verbeterd is maar ik heb nog steeds niets gezien wat echt verbeterd is.

    Dus ook ik wacht nog even de recensies af, en als het opeens wel een goede game blijkt te zijn. Dan kan ik hem altijd nog kopen 😀

  5. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik denk dat ik ook reviews afwacht, MAAR: http://www.youtube.com/watch?v=_MhVxuw76KU
    Dit ziet er helemaal niet zo slecht uit vind ik!

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Klopt Aarjen116, die beelden lijken best oké. Het nadeel is dat het slechts een paar seconden achter elkaar is en je niet echt een goed beeld krijgt van hoe de game daadwerkelijk speelt op de handheld. Ben heel benieuwd als Nihilistic van hun fouten omtrent Resistance heeft geleerd.

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Klopt Aarjen116, die beelden lijken best oké. Het nadeel is dat het slechts een paar seconden achter elkaar is en je niet echt een goed beeld krijgt van hoe de game daadwerkelijk speelt op de handheld. Ben heel benieuwd als Nihilistic van hun fouten omtrent Resistance heeft geleerd.

    Ik betwijfel het wel hoor, of ze van hun fouten hebben geleerd. Vandaar ik ook weinig vertrouwen heb in de game zelf, en we er nog verdommes weinig van hebben gezien, wat wel anders was bij Resistance. Misschien doen ze dat wel express zodat het later in iedergeval niet tegen kan vallen.

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik betwijfel het wel hoor, of ze van hun fouten hebben geleerd. Vandaar ik ook weinig vertrouwen heb in de game zelf, en we er nog verdommes weinig van hebben gezien, wat wel anders was bij Resistance. Misschien doen ze dat wel express zodat het later in iedergeval niet tegen kan vallen.

    Totaal mee eens aan de ene kant.
    Andere kant wie weet een 2e kans?…

  9. 64 XP
    Galbak's avatar

    Heeft iemand de game al inmiddels ? Ik heb echt zin in een vette SP ervaring namelijk, maar die blijkt maar 50 minuten te zijn 🙁 Is er nog enige replay waarde ? Ik durf het spel echt nog niet te kopen, maar ik heb zo’n zin om te knallen op mijn vita

    Edit: Ik lees net wat reacties van mensen die de game al hebben. Niet best dus… Echt balen dit.

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Heeft iemand de game al inmiddels ? Ik heb echt zin in een vette SP ervaring namelijk, maar die blijkt maar 50 minuten te zijn 🙁 Is er nog enige replay waarde ? Ik durf het spel echt nog niet te kopen, maar ik heb zo’n zin om te knallen op mijn vita

    Edit: Ik lees net wat reacties van mensen die de game al hebben. Niet best dus… Echt balen dit.

    Wacht op Killzone Mercenary zou ik zeggen.

  11. 64 XP
    Galbak's avatar

    Wacht op Killzone Mercenary zou ik zeggen.

    Die staat al heel hoog op mijn verlanglijstje idd, maar thnx voor je reactie!

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Kan iemand me het uitleggen?
    Ik zie BO2 en BOD overal, maar wat is het verschil, behalve that BOD een Handheld versie is?

  13. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Kan iemand me het uitleggen?
    Ik zie BO2 en BOD overal, maar wat is het verschil, behalve that BOD een Handheld versie is?

    Bo2 is heeeeell anders, andere singleplayer, andere multiplayer en heeft zombies. Dus bo2 is gewoon veel uitgebreider waar je zeker wel heel lang plezier mee hebt. Bod is daar tegen over best wel karig na recensies gelezen te hebben, korte singleplayer, geen zombies, en multplayer is gewoon niet de ervaring die je hebt op de consoles. Minder mensen in een map, kleinere maps, en je moet per se nat type 2 hebben anders kan je dus niet online.

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Heb ik gemerkt.
    Ik heb zowiezo al liever deze en deze.

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    HELP ME!

    Ik heb gemerkt dat alle professionele reviews van de game erg negatief zijn. Reviews van random mensen op Youtube zijn weer een stuk positiever. En als ik dan gameplay zie vind ik het er helemaal niet slecht uitzien. Ik kan ‘m bij een webshop kopen voor slechts 33 euro. Zouden jullie de gok wagen?

  16. 81 XP
    Eric's avatar

    HELP ME!

    Ik heb gemerkt dat alle professionele reviews van de game erg negatief zijn. Reviews van random mensen op Youtube zijn weer een stuk positiever. En als ik dan gameplay zie vind ik het er helemaal niet slecht uitzien. Ik kan ‘m bij een webshop kopen voor slechts 33 euro. Zouden jullie de gok wagen?

    Als ik jou was zou ik wachten op de review dat psx sense geeft.

  17. 75 XP
    waterstof's avatar

    Ik heb er inmiddels 3,5 uur multiplayer op zitten en vind het nog steeds een prima game. Zeker geen spijt van de aanschaf. Ik snap de negatieve reviews eerlijk gezegd niet, iedereen zijn/haar eigen smaak zullen we maar zeggen 🙂

  18. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb er inmiddels 3,5 uur multiplayer op zitten en vind het nog steeds een prima game. Zeker geen spijt van de aanschaf. Ik snap de negatieve reviews eerlijk gezegd niet, iedereen zijn/haar eigen smaak zullen we maar zeggen 🙂

    Ik ben een COD fan en ik kan de game voor 33 euro aanschaffen. Goede deal?

  19. 75 XP
    waterstof's avatar

    Als ik jou was zou ik wachten op de review dat psx sense geeft.

    Als Roel de game maar niet reviewed, want dan weet ik nu al dat de game zwaar onvoldoende scoort 😉

    Waar blijft de review eigenlijk?

    Ik ben een COD fan en ik kan de game voor 33 euro aanschaffen. Goede deal?

    Ik heb 40 betaald en vind dat het waard, maar het blijft natuurlijk jouw keuze!