Forum

Topic: wat vinden jullie van Need for speed most wanted

Anoniem's avatar

Wat vinden jullie van de spel zelf? Graphics, zien die er een beetje goed uit? Op YouTube zie ik hele mooie gameplays van de spel en ben wel erg onder de indruk ervan. Momenteel kan ik hem zelf niet testen omdat ik op vakantie ben, maar wat vinden jullie van de spel? Moeite waard om het te kopen? En is er trouwens ook een demo ervan in de psn?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 42 XP
    St0rm7D's avatar

    prachtige game voor de ps vita, heb hem gisteren in huis gehaalt en ben al verslaaft …
    aleen jammer dat er sommige bugs zijn zoals de autolampen die er blokkirig uitzien enz.
    en online gaat maar met 4, en ik heb jammer genoeg nog geen politie gezien online…
    mr echt wel een game die de moeite waard is om te kopen als je een ps vita hebt.

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Mooi, uitgebreid, moeilijk en jammer dat ik de besturing niet kan aanpassen, wie weet in een patch/update. Geen demo helaas voor de mensen die hem niet hebben.

  3. 966 XP
    Timutz's avatar

    Geweldige game 🙂

  4. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Graphics, top.
    Gameplay, top.
    Muziek, top.
    Wagenpark, top.

    Ja, gewoon een topgame! 😛

    Multiplayer is vooral lachen met wat vrienden om dan ‘extreem tikkertje’ te gaan doen 😉

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Super, en je kan natuurlijk ook de review lezen van PSX-Sense zelf!

  6. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Graphics, top.
    Gameplay, top.
    Muziek, top.
    Wagenpark, top.

    Ja, gewoon een topgame! 😛

    Multiplayer is vooral lachen met wat vrienden om dan ‘extreem tikkertje’ te gaan doen 😉

    open solicitatie naar Vodaphone?? Top Deals:P

  7. 27 XP
    Krishh's avatar

    Heb hem maandag ook in Amerika aangeschaft, voor omgerekend 30 euro. Mooi prijsje toch?:)
    Best een leuk game, maar ik irriteer me mateloos aan de koplampen van de tegenliggers..
    Weet iemand of er hiervoor een update oid komt?

  8. 247 XP
    robinho123's avatar

    ik zou kopen is een leuke game en online krijg je genoeg politie achter je aan ik wel goede game