Forum

Topic: [TK] Lijstje met games

Anoniem's avatar

Eens in de zoveel tijd dan kijk je eens naar je stapel met games en dan denk je bij jezelf: dat kan kleiner. Er zijn aardig wat games die ik gewoon al 100% heb uitgespeeld en die gewoon liggen te wachten op een nieuwe eigenaar, vandaar dat ik enkele games aan zal bieden. De games zijn veelal een paar jaartjes oud, maar desalniettemin in uitstekende staat:

– Red Dead Redemption (Limited Edition, codes gebruikt)
– Saints Row 2
– Burnout Paradise: The Ultimate Box
– Brütal Legend
– FIFA 09 – 11
– LittleBigPlanet
– Singstar Vol.2 Media Kit (geen microfoons)
– Uncharted 2: Among Thieves
– Unreal Tournament 3

Ik weet, het is allemaal niet veel soeps, maar ik hoop dat ik nog iemand blij kan maken met één of meer van deze games. Laat maar een reactie achter!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Hoeveel voor Burnout paradise: the ultimate box??

  2. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hoeveel voor Burnout paradise: the ultimate box??

    Zegt u het maar (:

  3. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hoeveel wil je ongeveer hebben voor RDR? En met die gebruikte codes, wat is precies het verschil en hoeveel kosten ze om ze apart te kopen?

  4. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Hoeveel wil je ongeveer hebben voor RDR? En met die gebruikte codes, wat is precies het verschil en hoeveel kosten ze om ze apart te kopen?

    Codes stellen niet zoveel voor, wat gouden wapens, een extra pakje en een paard 😉 ik heb geen idee, heb momenteel ook nog een gegadigde voor de game (El Pistolero) dus zeg het maar ^^

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Doe je Burnout weg voor 10 euro inclusief?

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Codes stellen niet zoveel voor, wat gouden wapens, een extra pakje en een paard 😉 ik heb geen idee, heb momenteel ook nog een gegadigde voor de game (El Pistolero) dus zeg het maar ^^

    Ongeveer €15?

  7. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Doe je Burnout weg voor 10 euro inclusief?

    Sorry, heb net iets voor jouw Burnout weg laten leggen voor MTR voor dit bedrag, iets anders misschien?

    Ongeveer €15?

    15 klinkt in mijn ogen prima, maar ik zal El Pistolero ook nog even vragen wat hij te bieden heeft, want hij was ten slotte eerste

  8. 846 XP
    Thijs's avatar

    Heb je al nieuws over RDR?

  9. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Wanneer zet je Dragonball z HD erbij?:$

  10. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Wanneer zet je Dragonball z HD erbij?:$

    Nooit niet 😀 (heb de Platinum trophy wel al, maar blijft een prachtige party game :$)