Forum

Topic: Most Wanted: Welk platform?

Anoniem's avatar

Ik ben dus van plan om Most Wanted te kopen. Alleen mijn broer gaat binnenkort studeren en neemt dan de PlayStation mee. De overblijvende platforms zijn Vita en PC. Nu, voor welk platform zou ik Most Wanted het best kopen? Ik ga nog veel op reis (Amerika, Taiwan, Ardennen, *nader te bepalen vakantieadres*) dit en volgend jaar dus in dat opzicht zou ik voor de Vita versie gaan.

Veel reviewers zeggen dat Criterion veel moest besparen op sommige features die de PlayStation 3 versie wel aankan, en de Vita versie niet. Toch zijn dit volgens hen de features die Most Wanted maken.

Ik heb best een redelijke PC staan, dus daarom zou ik weer voor de PC versie gaan.

Wat denken jullie?

Bvd,

Mick

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Vita zou beter moeten zijn dan PS3 toch?

    als ik jouw was zou ik footage bekijken op YouPo…. uh ik bedoel YouTube

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Vita zou beter moeten zijn dan PS3 toch?

    als ik jouw was zou ik footage bekijken op YouPo…. uh ik bedoel YouTube

    Denk je? Er is wel minder verkeer en politie, jammer genoeg.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Volgens sommige reviews raak je bij de vita een beetje het hectische/ over the top speed idee kwijt. Ikzelf vind dat niet zo erg, dus ikzelf heb de Vita versie besteld. Tja, als je veel gaat reizen, zou ik zeker voor de Vita gaan. Een PC is onderweg wat lastiger spelen ๐Ÿ™‚

  4. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Als ik jou was zou ik gwn je PS3 controller aansluiten op je pc en voor de pc kopen. Btw de pc versie heeft meer functies dan de vita versie ๐Ÿ™‚

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Of je koopt de PS Vita versie en krijgt een download link naar de PC versie gratis? ๐Ÿ™‚

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Of je koopt de PS Vita versie en krijgt een download link naar de PC versie gratis? ๐Ÿ™‚

    Hoe krijg je die link?

    Als ik jou was zou ik gwn je PS3 controller aansluiten op je pc en voor de pc kopen. Btw de pc versie heeft meer functies dan de vita versie ๐Ÿ™‚

    Ik heb wel eens geprobeerd een PS3 controller aan te sluiten op PC, maar dat is best ingewikkeld met de DS3 tool die ik ervoor heb gebruikt.

  7. 186 XP
    DeadMact's avatar

    Nee dat is niet zo moeilijk ik heb er wel problemen mee gehad maar ik heb het opgelost ๐Ÿ™‚

    En ja je kan ook de manier van Patty doen gwn via PirateProxy.net Most Wanted illegaal downloaden en op je vita uit de winkel kopen

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Piratebay of dergelijke doe ik niet aan, tegen mijn principes.

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Piratebay of dergelijke doe ik niet aan, tegen mijn principes.

    Je kan de game ook twee keer gaan kopen natuurlijk… Maar ik bedoel inderdaad een torrent link. (niet via the Piratebay, for the record)

    Maar wat jouw ‘principes’ zijn weet ik niet, maar als het draait om de developers supporten doe je dat toch al wanneer je de Vita versie wel koopt, maar de PC versie gewoon download. ๐Ÿ˜‰

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Bepaal voor je zelf gewoon waar je de game het meeste op gaat spelen. Vita is natuurlijk perfect voor onderweg, maar als je een korte reistijd hebt schiet dat niet op. Gebruik je thuis je pc meer of je vita? Gewoon even kritisch voor jezelf zijn.

  11. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Je kan de game ook twee keer gaan kopen natuurlijk… Maar ik bedoel inderdaad een torrent link. (niet via the Piratebay, for the record)

    Maar wat jouw ‘principes’ zijn weet ik niet, maar als het draait om de developers supporten doe je dat toch al wanneer je de Vita versie wel koopt, maar de PC versie gewoon download. ๐Ÿ˜‰

    Wat bedoel je dan met een torrent link die niet met een site zoals Piratebay te maken heeft?

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat bedoel je dan met een torrent link die niet met een site zoals Piratebay te maken heeft?

    Het is een torrent, maar niet een torrent die je van de Piratebay moet downloaden. ๐Ÿ˜‰ Het is niet zo dat alle torrents met de Piratebay te maken hebben hรจ.

    Nja, ik PM je de link wel ff, dan kan je zelf zien wat je er mee doet.

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik gbruik mijn pc ook wel eens als demo platvorm, kijk gewoon even of het leuk is en dan wis ik het weer, en koop ik het voor mijn ps3 of 360, had ik het met NFS ook maar gedaan. Ik zal voor de pc gaan en niet voor de vita 4x online is toch wel heel erg weinig.