Forum

Topic: Rewards

Anoniem's avatar

Ik snap niet wat er wordt bedoeld met ‘Rewards’ bij psx-sense. Als ik erop druk staat erop: ‘Dit onderdeel is nog niet beschikbaar!’. Wanneer dan wel?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 257 XP
    iNSo's avatar

    Zodra ze dat onderdeel klaar hebben neem ik aan 🙂 , waarschijnlijk krijg je dan bepaalde titels bij je naam of een lintje oid

    Voorbeeld
    Nog een voorbeeld

    Word vrij veel gedaan op fora.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik snap niet wat er wordt bedoeld met ‘Rewards’ bij psx-sense. Als ik erop druk staat erop: ‘Dit onderdeel is nog niet beschikbaar!’. Wanneer dan wel?

    Eerst nog niet, zodra er wat over bekend is lees je dat op de website.

  3. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Onderdeel is nog niet beschikbaar op dit moment 😛 Ik wilde alleen zeggen dat er iets gedaan moet worden aan de ‘ranken’ van PSX-sensers, want zo ben ik nog een ‘Newbie’ 😛

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Onder de 150 forumberichten ben je nog een Newbie, 150 is Member, 500 Senior Member, 1000 is Elite.

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Op forum is je rank indd anders en niet gelinkt aan de comments, alles bij elkaar is puur de XP die dat aangeeft. Wat betreft rewards zijn er veel tegenslagen geweest en hebben we helaas nog niets om te presenteren.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Op forum is je rank indd anders en niet gelinkt aan de comments, alles bij elkaar is puur de XP die dat aangeeft. Wat betreft rewards zijn er veel tegenslagen geweest en hebben we helaas nog niets om te presenteren.

    Jammer, maar ach, het is vallen en opstaan. 😛

    Je kan hier wel alvast het concept uitleggen van wat je precies wil toevoegen met deze “Rewards”, haha. ^^

    Ben zeker benieuwd in ieder geval. 🙂

  7. 452 XP
    KeesKop's avatar

    PSX-Sense trophies!! 😛

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    al meer nieuws over “Rewards”? 🙂

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Misschien is t een leuk idee om vanaf de 500 XP een bepaalde kleur aan je naam te kunnen geven.