Forum

Topic: Black Ops 2 DLC code werkt niet

Anoniem's avatar

Heeft ook iemand anders last met DLC codes van black ops 2 ik krjg steeds de melding dat hij niet geldig is?
(PS ik heb het bij de care package edition)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Geef me je code maar wil het wel voor je testen orr LOL

    Nu ff serieus neem contact op met de Elite helpdesk kan via chat word je direct geholpen!

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Mijn Nuketown code werkte gewoon in Store.

  3. 261 XP
    kblade's avatar

    challenge coins moet je op callofduty.com/blackops2ce invoeren! Let wel op dat je het met een pc doet waar mee je het kan downloaden! ik deed het op mijn vita en ik kan de soundtrack niet eens downloaden!!!

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ja dat weet ik maar de DLC nuketown werkte niet 🙁

    challenge coins moet je op callofduty.com/blackops2ce invoeren! Let wel op dat je het met een pc doet waar mee je het kan downloaden! ik deed het op mijn vita en ik kan de soundtrack niet eens downloaden!!!

    Coins zijn gelukt alleen de DLC codes in de gamehoes werkt niet. Codes niet geldig?

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Mijne werkte gewoon.. Alleen wat ik beetje vaag vond, was dat bij de Hardened Edition staat dat je 2 playercard backgrounds krijgt. Maar ik heb alleen die oranje van Elite.. Waar zit die andere dan?:P

    ————–
    Laat die vraag maar zitten, toch maar even gegoogled. Je hebt een aparte playercard background als je zombies gaat spelen.

  6. 11 XP
    RMNDJE's avatar

    ik heb het spel bij bart smit gekocht! waarom heb ik de code nergens?

    RMNDJE

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    @RMNDJE
    Ik heb de Hardened Edition, daar zaten de codes in het doosje. Maar Nuke town krijg je alleen als je volgens mij de nuke town 2025 pre order actie hebt gekocht. Maar die zaten bij de grote winkels gewoon tussen.

    Playercard en camo zijn alleen voor de speciale uitvoeringen.

  8. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Weet iemand hoe het zit met de toegang tot het dubbel xp weekend? Want daar had k geen code voor ofzo, hoe zit dat? Die kreeg je bij Pre-Order bij GameMania en Bartsmit

  9. 2457 XP
    peyj's avatar

    Weet iemand hoe het zit met de toegang tot het dubbel xp weekend? Want daar had k geen code voor ofzo, hoe zit dat? Die kreeg je bij Pre-Order bij GameMania en Bartsmit

    Gewoon een algemeen openbaar dubbel xp weekend. Doen ze bij CoD wel vaker. Je hoeft geen code of wat dan ook te hebben. Staat standaard voor dat weekend aan.

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gewoon een algemeen openbaar dubbel xp weekend. Doen ze bij CoD wel vaker. Je hoeft geen code of wat dan ook te hebben. Staat standaard voor dat weekend aan.

    Bullshit….
    Is voor pre orders only die de nuketown 2025 verzilveren.
    Die code activeert double XP voor die weekend. Zonder dat heb je geen toegang!

  11. 261 XP
    kblade's avatar

    Iedereen die NUKETOWN 2025 heeft gedownload heeft toegang tot het dbbl xp weekend

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Jup dus als je BO2 + de Nuketown code erbij kreeg, en als je die code invoert ( uit het boekje van Nuketown ) heb je automatisch toegang tot het DoubleXP weekend.

  13. 2457 XP
    peyj's avatar

    I stand corrected. Ik meende dat het gewoon voor iedereen toegankelijk was (zoals bij MW3 wel eens voor komt). Negeer mijn opmerking dus maar :P.

  14. 3 XP
    RED-ROY's avatar

    mijn dlc code werkt ook niet en ik heb ook de care package edition eerst gaf hij aan dat de code niet bestond of was al gebruikt en nu geeft hij alleen aan dat de code al gebruikt is:S heb alleen dus nog niks kunnen downloaden

    werkt de code al wel bij jou Flaming_Kaiser?

  15. 2457 XP
    peyj's avatar

    Volgens hun support FAQ ligt dat aan dat de servers over belast zijn. zie hier

    Gewoon even afwachten denk ik en anders contact opnemen met support 😉

  16. 3 XP
    RED-ROY's avatar

    ja ik zie het maar is het alleen bij de mensen die de care package idition hebben of is dit toeval?

  17. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    mijn dlc code werkt ook niet en ik heb ook de care package edition eerst gaf hij aan dat de code niet bestond of was al gebruikt en nu geeft hij alleen aan dat de code al gebruikt is:S heb alleen dus nog niks kunnen downloaden

    werkt de code al wel bij jou Flaming_Kaiser?

    Nee mate en het spel is echt lelijk online en offline eigenlijk ook of ligt dat aan mij?

  18. 3 XP
    RED-ROY's avatar

    ik vind het grafich een beetje tegen vallen maar dat vond ik bij de vorige black ops ook al