Forum

Topic: game uit ps3

Anoniem's avatar

mijn ps3 heeft last van ylod maar er zit nog een spel in

hoe krijg ik deze er uit?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1 XP
    ZAxder's avatar

    ik weet het niet, maar weet jij hoe ik mijn probleem moet oplossen? Ik heb Black Ops 2 gekocht maar mne ps3 kan de disc niet lezen, maar het kan wel andere discs lezen, weet jij wat ik kan doen? en er zitten geen krassen op.

  2. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    mijn ps3 heeft last van ylod maar er zit nog een spel in

    hoe krijg ik deze er uit?

    als je niet van plan bent hem te laten maken is het niet erg lastig, dan is het 8 schroefjes verwijderen en je cd er uit liften..

    http://www.ifixit.com/Guide/Repairing+PlayStation+3+BluRay+Laser/3557/2

    Volg dit tot stap 13 en je kunt je spel er zo uit nemen.

    Tim

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ga naar je schuur en pak een hamer, succes!

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    ik weet het niet, maar weet jij hoe ik mijn probleem moet oplossen? Ik heb Black Ops 2 gekocht maar mne ps3 kan de disc niet lezen, maar het kan wel andere discs lezen, weet jij wat ik kan doen? en er zitten geen krassen op.

    ben je zeker dat je geen Mass Effect 2 hebt gekocht? 😉
    nee serieus, ben je zeker dat het niet aan de disc ligt, kan bijna niet aan je ps3 liggen he.
    Black Ops 2 is trouwens echt leuk, hij blaast de cod serie eindelijk nieuw leven in!

  5. 193 XP
    jurgenstil's avatar

    1.stroom eraf, als je een slim hebt de stekker eruit.
    2.eject knop blijven indrukken…stekker erin…wacht een aantal seconden voordat je de eject-knop loslaat.
    3.wacht tot de de disc eruit komt en tevens gaan de ventilators op volle toeren (fan-test) een seconde of 10 blazen.
    heb je em gelijk wat schoner (niet te vaak doen dit)

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ik weet het niet, maar weet jij hoe ik mijn probleem moet oplossen? Ik heb Black Ops 2 gekocht maar mne ps3 kan de disc niet lezen, maar het kan wel andere discs lezen, weet jij wat ik kan doen? en er zitten geen krassen op.

    Terug naar de winkel.

  7. 67 XP
    Sinner's avatar

    mijn ps3 heeft last van ylod maar er zit nog een spel in

    hoe krijg ik deze er uit?

    Laten fixen (garantie?) door Sony repair en duidelijk kenbaar maken dat er een spel in zit
    (ook titel van het spel zeggen), Sony repair stuurt je dan het spel per ommegaande terug.