Forum

Topic: [GEZ] Singstar vol 1,2,3 ect. (PS3)

Anoniem's avatar

Hiyaz,

Ja, je leest het goed. Ik ben daadwerkelijk op zoek naar Singstar.

Op school gaan we voor de kerstvakantie weer gezellig kerst vieren met wat hapjes, drankjes en ons eigen kattengejank. het leek ons allen erg leuk om dit een ochtendje te doen…. maar dan heb ik wel het spel nodig. ik heb al 2 microfoons en ben dus op zoek naar de spellen.

Als we ze zouden kunnen lenen zou al mooi zijn, maar als je ze voor een zacht prijsje weg doet: kom maar op!

Have A Nice Day,
Marc Ravesteijn

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik heb hier toevallig Singstar volume 2 nog liggen, onaangeraakt omdat ik gewoon geen microfoons heb, k hoor het wel ;P

  2. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik heb hier toevallig Singstar volume 2 nog liggen, onaangeraakt omdat ik gewoon geen microfoons heb, k hoor het wel ;P

    Vertel maar wat je er voor wilt hebben 🙂 (het budget ligt niet heel er hoog :P)

  3. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Vertel maar wat je er voor wilt hebben 🙂 (het budget ligt niet heel er hoog :P)

    Haha, kom maar op, heb er zelf toch niet veel aan xD

  4. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Haha, kom maar op, heb er zelf toch niet veel aan xD

    5 euro inclusief? ^.^”

  5. 742 XP
    Larssonio's avatar

    5 euro inclusief? ^.^”

    En daar gaan we weer xD haha
    Welke delen had tim voor je dan? ;p

  6. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    En daar gaan we weer xD haha
    Welke delen had tim voor je dan? ;p

    hahaha, je kan hem samen met burnout verzenden, dat scheelt je iets verzendkosten. Tim had pop editie (yay :D) en sing it (sing it weiger ik, dat gaat ook mij te ver, al zou ik geld toe krijgen bij die disney zooi XD)

  7. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    SingStar vol. 2 is binnen. meer zijn gewenst!!! 😀

  8. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    come on mensen, heb het binnen 1.5 week nodig, cmon!!! het liefst heb ik de pop edition. er zijn vast nog genoeg mensen bij wie het weg ligt te rotten 🙂

  9. 102 XP
    jefreum's avatar

    heb je je playstation geüpdatet? dan staar singstar namelijk gratis op je playstation 🙂

  10. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    heb je je playstation geüpdatet? dan staar singstar namelijk gratis op je playstation 🙂

    De gratis singstar bevat 0 liedjes, die moet je los kopen voor 1,40 per liedje… ik koop de discs voor de liedjes, niet voor het programma.

  11. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb hier Volume 3 en Queen liggen. Wat bied je er voor?

  12. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik heb nog steeds singstar nodig. mensen wie heeft er nog 1 liggen te verstoffen en wil er nog wat geld voor? 😀