Forum

Topic: PS Vita T@G (beta)Code

Anoniem's avatar

hallo,
er is een nieuwe applicatie opkomst voor de ps vita genaamd t@g.
en er zijn (beta)codes verstuurd naar ps vita bezitters.
omdat ik deze deelname (formulier) 2 keer heb ingevuld met 2 emails heb ik dus 2 van codes.
dus voor die gene die geen code hebben maar er wel 1 willen moeten mij even een berichtje sturen.
de eerste die een bericht stuurt krijgt de code ;).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb het ooit in mijn Email gehad (3 keer), maar ik weet totaal niet wat T@G is.
    Trouwens, wat is dat precies?

  2. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    is een grappige applicatie.
    je kan tags achterlaten op gebouwen en je kan ze zien met je ps vita en die tags kan je zelf customizen.

  3. 67 XP
    Sinner's avatar

    TAG is vooral grappig als je leeft/woont in een omgeving waar veel mensen een Vita met
    TAG hebben (en het ook gebruiken), anders is het een echte ‘forever alone’ AR app… 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=KJhHIVSu2p8

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Gamescom?
    Ik was fysiek op de Gamescom geweest, en ik heb deze Trailer niet tijdens de persconferentie gezien.
    Of it heb gewoon niet opgelet.

  5. 8838 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb eventueel ook nog wel een code liggen voor de geïnteresseerden

  6. 102 XP
    jefreum's avatar

    ik heb geen mail mogen ontvangen. als iemand een code met mij wilt delen zou ik erg dankbaar zijn!

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik heb geen mail mogen ontvangen. als iemand een code met mij wilt delen zou ik erg dankbaar zijn!

    Morgen krijg je een PM van me met een code!

  8. 18 XP
    joep's avatar

    Ik zou ook heel blij zijn als er nog iemand een code over heeft en die met mij wil geven, het lijkt mij een zeer nice app