Forum

Topic: Compliment

Anoniem's avatar

Ik zag dat je dit subforum kunt gebruiken voor opmerkingen en/of complimenten over de site. Ik heb me sinds een paar dagen geleden geregistreerd en ik moet zeggen dat deze site er gelikt uitziet. Vooral de forumsoftware vind ik érg prettig werken. Maar wat ik het meest in de smaak vind vallen zijn de vele nieuwsberichten, telkens als ik hier langskom zie ik nieuw nieuws.

Daarnaast werkt de site snel, sommige fora’s en sites werken heel wat trager. Toppie dus! 😀

Dit wilde ik even zeggen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ben ik het inderdaad helemaal mee eens.

    Mag ook wel ‘ns gezegd worden. 🙂

  2. 896 XP
    WoofeR's avatar

    gewoonweg GENIAAL

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Dit is echt een top site! Altijd up-to-date.

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    yep
    Helemaal mee eens.
    Ik zoek eerlijk gezegd ook zo’n soort site net zoals PS3-Sense, maar dan voor de 360.
    Ik vind het echt een topsite (Y)

  5. 498 XP
    PkertNL's avatar

    yep
    Helemaal mee eens.
    Ik zoek eerlijk gezegd ook zo’n soort site net zoals PS3-Sense, maar dan voor de 360.
    Ik vind het echt een topsite (Y)

    Bestaan er maar weinig van. Een vriend van me zocht ook een hele tijd naar zo’n soort site.

  6. 20 XP
    Blackshark's avatar

    yep
    Helemaal mee eens.
    Ik zoek eerlijk gezegd ook zo’n soort site net zoals PS3-Sense, maar dan voor de 360.
    Ik vind het echt een topsite (Y)

    Heb je al eens op Xboxworld.nl gekeken?

    Dit is een groot Xbox-forum en als je naar zo’n forum opzoek bent, is Xboxworld.nl zeker een aanrader. 😉

  7. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik heb een andere gevonden 😀
    Zelfde ongeveer als hier, maar dan xbox.
    Registratie zag ik ook dingen van hier :p
    Het heeft alleen geen frontpage net zo als hier, maar dat boeit me niet.

  8. 20 XP
    Blackshark's avatar

    Haha, mooi. Er zijn uiteraard heel veel Xbox-fora’s. 😉
    Veel plezier zou ik zeggen. 😀

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Thanks voor de complimenten guys we doen ontzettend ons best :). Toen we deze site begonnen waren er namelijk heel weinig PS3-sites. Je had toentertijd PSonly, PS3focus en XGN.nl/ps3. Echter toen we net goed en wel twee maanden bezig waren vloog de ene ps3-site naar de andere uit de grond. Tis dus vrij moeilijk voor ons om te overleven en dat proberen we met veel nieuws en exclusieve info 🙂

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik denk dat Fuck Gamekings daar erg veel mee te maken heeft gehad, M4GN3T. :p

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik denk dat Fuck Gamekings daar erg veel mee te maken heeft gehad, M4GN3T. :p

    Dat valt best wel mee eigenlijk. Als ik kijk hoeveel bezoeken we dankzij www.fuckgamekings.nl hebben gehad zijn dat er, vanaf dat we online zijn, 3.941. En dat vergeleken met de 38.224 vanaf Headliner denk ik dat Headliner ons meer geholpen heeft. Overigens heeft ruim 48.069 van de bezoekers de url van PS3-Sense direct ingetypt.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nice! Het volgende is heel arrogant: Het was dus best een goede tip van me, om ps3-sense bij headliner aan te melden. 😀

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nice! Het volgende is heel arrogant: Het was dus best een goede tip van me, om ps3-sense bij headliner aan te melden. 😀

    Mwah wij waren er zelf al wel mee bezig hoor 😛 al voordat de site online stond. Ik ken headliner al een tijdje en weet dat het veel bezoekers oplevert.

  14. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    mooie site 🙂 kep em ook als mn startpagina ingesteld (op mn ps3)
    kijk er iedere dag meerdere malen op
    voor ik ga werken , en savonds nog als ik terug kom

  15. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik ook altijd handig dat je het niet eerst moet intoetsen

  16. 421 XP
    Rhox's avatar

    Dit is echt een top site! Altijd up-to-date.

    Als ze het hier zo houden, komt er veel volk dagelijk kijken en blijft het hier héél actief!
    Alvast thx en proficiat

  17. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wat ik overigens ook belangrijk vind aan een website is dat alles snel loopt. Niet dat je 2 minuten moet wachten tot je volgende pagina geladen is, dan is de ‘surflol’ er al snel af.

  18. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Net als Ps3Focus, waar de afbeeldingen half laden en je de pagina’s 5 keer moet refreshen voordat hij eindelijk is laad…

    Respect voor ps3 sense! 🙂

  19. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mwah wij waren er zelf al wel mee bezig hoor 😛 al voordat de site online stond. Ik ken headliner al een tijdje en weet dat het veel bezoekers oplevert.

    Je hebt helemaal gelijk …