Forum

Topic: HELP !!! BO 2 Online lukt niet !!

Anoniem's avatar

Zoals de titel al vermeld lukt het niet om online te spelen bij BO II bij mij.
Wat ik al heb geprobeerd:
1. PS3 opnieuw opstarten (meer dan 30 keer serieus)
2. Router en modem opnieuw starten
3. Router firewall staat uit (NAT type: open)
4. Opnieuw installeren van zelfde firmware via recovery menu

Ik moet ook nog zeggen dat BO 2 ALTIJD vastloopt als ik aangemeld ben en als de menu’s laden. Ik kan alleen campaign en zombies, als ik bij de mp menu ben en ik wil online krijg ik de error: Server not available.
wtf. Zelfs na de patch heb ik niks nieuws gemerkt. Ik ben zelf best wel technisch, maar dit slaat nergens op. Heb je hetzelfde ervaren? Plz. meld me dan of geef me tips.
alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 67 XP
    Sinner's avatar

    Ik heb geen idee, wil alleen even zeggen dat 30 keer opstarten in zeer korte tijd echt ontzettend onverstandig is.

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Zoals de titel al vermeld lukt het niet om online te spelen bij BO II bij mij.
    Wat ik al heb geprobeerd:
    1. PS3 opnieuw opstarten (meer dan 30 keer serieus)
    2. Router en modem opnieuw starten
    3. Router firewall staat uit (NAT type: open)
    4. Opnieuw installeren van zelfde firmware via recovery menu

    Ik moet ook nog zeggen dat BO 2 ALTIJD vastloopt als ik aangemeld ben en als de menu’s laden. Ik kan alleen campaign en zombies, als ik bij de mp menu ben en ik wil online krijg ik de error: Server not available.
    wtf. Zelfs na de patch heb ik niks nieuws gemerkt. Ik ben zelf best wel technisch, maar dit slaat nergens op. Heb je hetzelfde ervaren? Plz. meld me dan of geef me tips.
    alvast bedankt

    ligt gewoon aan bo2… Kon paar dagen geleden ook niet online! maar nu wel weer

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    Ik heb geen idee, wil alleen even zeggen dat 30 keer opstarten in zeer korte tijd echt ontzettend onverstandig is.

    30 keer verdeeld over 4 dagen

    ligt gewoon aan bo2… Kon paar dagen geleden ook niet online! maar nu wel weer

    Iedereen uit mn lijst kan gwn on behalve ik? Ligt blijkbaar niet aan BO 2, f*ck Treyarch sowieso geen doubt daarover, maar ik ben de enige die niet on kan en dat is bullsh*t, je begrijpt me vast wel

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik begrijp je niet waarom je het spel hebt gekocht;) Far Cry 3, Assassins Creed 3, Fifa 13, Resident Evil 6:P #Bump sessie:P