Forum

Topic: (TK) PS Vita 3G 16 GB en Extra’s

Anoniem's avatar

Te koop aangeboden omdat ik hem niet gebruik: PS Vita ZGAN 3G / WiFi met 16 GB geheugenkaart, rubberen bescherming en opberghoesje. Inclusief doos en alle bijbehorende handleidingen en dergelijke. Met het spel Marvel Vs. Capcom 3.

Doe een goed bod of bod voor een ruiling.
Direct kopen: 220 euro

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 67 XP
    Sinner's avatar

    Ik ben niet zo thuis in de prijzen van die dingen, maar is €220 niet bijna de winkelprijs van zoiets?

  2. 417 XP
    Omer58's avatar

    Ik ben niet zo thuis in de prijzen van die dingen, maar is €220 niet bijna de winkelprijs van zoiets?

    Nee, maar de PSVITA is dood sorry UPD8NL maar er zijn gewoonweg geen goede games voor de psvita, overigens ondersteunt t ook geen goede remote play dat Sony iedereen had beloofd.
    Als die remote play er was, had iedereen m

  3. 67 XP
    Sinner's avatar

    Ok, dacht dat ik er hier laatst een (3G) zag liggen voor een aanbiedingsprijs van €179.

    Lijkt me dat je voor die overige €40 wel een 16GB kaartje kunt kopen. Dan zou deze dus alleen
    als extra een hoesje en game hebben. Van wanneer is deze Vita en zit er nog garantie op?

  4. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ok, dacht dat ik er hier laatst een (3G) zag liggen voor een aanbiedingsprijs van €179.

    Lijkt me dat je voor die overige €40 wel een 16GB kaartje kunt kopen. Dan zou deze dus alleen
    als extra een hoesje en game hebben. Van wanneer is deze Vita en zit er nog garantie op?

    Degene die jij zag was waarschijnlijk de WiFI versie. de goedkoopste 3g versie die ik ken is de aanbieding van wehkamp en kost 200 euro: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=5ED&ArtikelNummer=702110&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=playstATION%20VITA&Nao=4&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=Home%20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

    een 16 GB kaartje is normaal gesproken 50 euro, het spel is vanaf 42 euro te halen en het hoesje zal zo’n 10-15 euro zijn. (allemaal nieuwwaarde)

    totaal: 200 + 50 + 42 +12,50 = 304,5 euro nieuwwaarde.

  5. 67 XP
    Sinner's avatar

    Was echt de 3G, ik kan die 2 wel onderscheiden. Maar ik was compleet vergeten dat de Vita dedicated kaartjes heeft en dat die games zo belachelijk prijzig zijn. (dat krijg je als je in het verleden alles cadeau kreeg) 😉

    Vraag blijft echter; Van wanneer is deze Vita en zit er nog garantie op? (hoe lang nog)

  6. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nee, maar de PSVITA is dood sorry UPD8NL maar er zijn gewoonweg geen goede games voor de psvita, overigens ondersteunt t ook geen goede remote play dat Sony iedereen had beloofd.
    Als die remote play er was, had iedereen m

    Whuttt zeg jij ? Vita dood ? Whahaha, ik zeg : html browser, ps plus, uncharted g.a. Gravity rush, wipeout, ps batlle stars royale, ratchet and clank, ragnorak, ac3, en zo kan ik nog wel wat opnoemen.

    Kijk ik geef je mee dat de verkopen niet denderend zijn, maar ik heb alle vertrouwen in Sony en ik denk dat ze deze tijd wel zullen inhalen. En remote play doet het gewoon hoor ????????

    Maargoed ontopic :
    Ik denk dat je max 20 euro naar beneden kan, wanneer je naar marktplaats prijzen kijkt kan je voor 220 wel meer krijgen. Die hoesjes zijn iet zo duur, dus moet je vita het hebben van de game, en je geheugenkaart. Ik hoop dat je hem als ng voor een mooi prijsje kan verkopen 😉

  7. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Vita is een halfjaartje en er zit nog garante op. Dit is slechts een richtprijs doe een bod. En inderdaad de Wi Fi versie is normaal voor die prijs.

  8. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Hij mag deze week weg voor 150!! #INNEEDOFCASH!! Bon aanwezig

  9. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Hij mag deze week weg voor 150!! #INNEEDOFCASH!! Bon aanwezig

    Excuus dat ik het zo doe, maar kan geen pm’s sturen en profielen bekijken via mijn mobiel..
    Ik ben geïnteresseerd in de vita! Alleen is mijn geld pas volgende week vrijdag pas binnen

  10. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik PM je zo eventjes

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Zou je kunnen reageren op de PM? Ben benieuwd of en waar ik de vita volgende week kan komen ophalen..
    Zo niet, dan koop ik misschien een nieuwe

  12. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Niet dat ik em wil kopen ofzo, maar 220 is wel erg duur, op marktplaats verkopen ze em voor 150

  13. 8864 XP
    7th-son's avatar

    excuus, dit was bedoelt als een PM

    foutje van mij!

  14. 8864 XP
    7th-son's avatar

    zover ik weet is de VITA nogsteeds te koop
    heb zelf geen response gekregen van UP8NL, sinds zijn PM anderhalf week geleden..