Forum

Topic: Iphone 5 PSX App

Anoniem's avatar

Yoow PSX Crew,

Ben al sinds de release de trotse bezitter van een iphone 5:)
Ik maak elke dag gebruik van de PSX app voor IOS. Zoals jullie weten heeft de iphone 5 een grotere scherm dan zijn voortgangers. Helaas is er nog geen update voor het scherm van de iphone 5, waardoor je 2 zwarte balkjes ziet. Vroeg me bij deze af of hier aan word gewerkt, wanneer dit eventueel zal komen of dat dit ΓΌberhaupt wel een prio heeft?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ah ik snap wat je bedoelt, maar misschien als je naar de browser gaat kan je toch een soort snelkoppeling maken op je homescreen ? Wellicht is dat ietsje beter. Ik heb bij de app nu iedere keer als ik de reacties wilt lezen : http server fout.

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ah ik snap wat je bedoelt, maar misschien als je naar de browser gaat kan je toch een soort snelkoppeling maken op je homescreen ? Wellicht is dat ietsje beter. Ik heb bij de app nu iedere keer als ik de reacties wilt lezen : http server fout.

    De app zelf heeft wat meer functies en is sneller/makkelijker te gebruiken.
    Heb net ff op m’n iphone gekeken en krijg geen server fout…

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Er komt een update maar dan wel iets ingrijpender, dit duurt alleen nog wel ff najaar is heel druk voor ons dus dat zal volgend jaar worden.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Er komt een update maar dan wel iets ingrijpender, dit duurt alleen nog wel ff najaar is heel druk voor ons dus dat zal volgend jaar worden.

    Thnx M4GN3T weet genoeg ik wacht het dan met smart af!

    Mag wat mij betreft een slotje op:)

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Er komt een update maar dan wel iets ingrijpender, dit duurt alleen nog wel ff najaar is heel druk voor ons dus dat zal volgend jaar worden.

    Welke programmeer taal gebruik je trouwens om een iOS app te maken? Iets als Java? πŸ˜›

  6. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Nee niet met Java maar met Objective-C, C of C++ πŸ™‚

  7. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ah ik snap wat je bedoelt, maar misschien als je naar de browser gaat kan je toch een soort snelkoppeling maken op je homescreen ? Wellicht is dat ietsje beter. Ik heb bij de app nu iedere keer als ik de reacties wilt lezen : http server fout.

    ik kan alleen bij Wifi de reacties bekijken.. zodra ik 3g netwerk heb kan ik geen reacties bekijken en geeft hij ook die server fout. Dan ga ik vaak gewoon naar de mobilesite van PSX werkt ook goed:)

  8. 1374 XP
    rva_96's avatar

    ik kan alleen bij Wifi de reacties bekijken.. zodra ik 3g netwerk heb kan ik geen reacties bekijken en geeft hij ook die server fout. Dan ga ik vaak gewoon naar de mobilesite van PSX werkt ook goed:)

    Haha precies hetzelfde, maar wanneer ik in bereik ben van wifi zit ik vaak om mn ipad waardoor ik toch al op de site zelf zit. Maargoed πŸ˜€ het komt allemaal wel goed enzo erg is het ook niet

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik kan alleen bij Wifi de reacties bekijken.. zodra ik 3g netwerk heb kan ik geen reacties bekijken en geeft hij ook die server fout. Dan ga ik vaak gewoon naar de mobilesite van PSX werkt ook goed:)

    Weird net me wifi uit gedaan getest en werkt gewoon haha

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nee niet met Java maar met Objective-C, C of C++ πŸ™‚

    Hmmm, oke, maar dat lijkt op Java. πŸ˜›

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nee niet met Java maar met Objective-C, C of C++ πŸ™‚

    Precies πŸ™‚

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    komt de update ooit nog? Maak zelf elke dag nog steeds gebruik van de app maar zonder valt ook mee te leven hoor:)

  13. 14 XP
    Stevenflappy's avatar

    Kreeg net het bericht in de AppStore dat de psx app helemaal niet meer te downloaden is…. Ook niet vanuit de aankopen…

  14. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Kreeg net het bericht in de AppStore dat de psx app helemaal niet meer te downloaden is…. Ook niet vanuit de aankopen…

    Hij staat er wel gewoon nog in dus zou niet inzien waarom dat niet mogelijk zou zijn.

  15. 14 XP
    Stevenflappy's avatar

    Hij staat er wel gewoon nog in dus zou niet inzien waarom dat niet mogelijk zou zijn.

    Ik ook niet maar hij gaf het toch echt aan. Nu maar een snelkoppeling gemaakt naar de website. Maar kreeg twee keer de melding, ondanks dat hij er wel bij staat…