Forum

Topic: Misplaatste advertenties

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb soms last van misplaatste advertenties, die de home- en forumknop bedekken. Na 1 of 2 keer F5’en komt het wel weer goed, maar is toch vervelend. Zouden die advertenties ergens anders kunnen worden geplaatst?

Misschien ligt het aan mijn browser (Google Chrome).

Groet,

Mick

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 67 XP
    Sinner's avatar

    wow, die advertenties coveren bijna nog meer ruimte op je scherm dan de site zelf.. 😮

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb Chrome, en ik heb er geen last van.

  3. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Zo te zien heeft de TS ook Chrome dus dat zal niets uit maken..
    Ik denk dat je ergens je PC moet gaan opschonen. Dit lijkt me sterk dat dit gedaan is door PSX-Sense zelf?
    De enige reclame die ik heb staat netjes rechts in het submenu van de site:

    http://dump.koendenotter.nl/images/Schermafbeelding%202012-11-22%20om%2012.18.23.png
    Zie rechts in het midden de “De Amersfoortse” banner.

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Heeft niks met opschonen te maken. Heb er zef ook soms last van. Dat zomaar een banner reclame de hele site bedekt. Gewoon zeer irri is dat. Na een tijdje gaat het vanzelf weer weg.

  5. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Hmm apart. Zelf heb ik nog nooit een ander soort reclame gehad dan wat ik laat zien in die screenshot.

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wat voor resolutie hebben jullie?
    Ik heb geen last op 1600×900 en 1920×1080.
    Ik moet nog wel 1280×800 testen, maar dat is nog even mijn Router.

  7. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Ik heb 2560×1440.
    Maar ik zie ook maar 1 reclame banner en de TS ziet er al 3.. Dat vind ik al vreemd :\

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Bij mij 1920×1080. Ik heb ook 1 reclame banner soms. Die gewoon halve site een poosje bedekt. Na een tijdje gaat die uitziczelf weer weg. Het ligt bij mij niet aan opschonen en zo. Want dat doe ik vaak met ccleaner. Het is gewoon iets in de site. Denk dat het aan google chrome ligt. Want heb er zelf in chrome ook last van. Internet explorer nog niet geprobeerd. Want daar wil ik niet meer mee werken zo sloom en traagg.

  9. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Download AdBlocker Plus, gelijk van al die troep af 😉 en ook alle reclames in de filmpjes.

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Download AdBlocker Plus, gelijk van al die troep af 😉 en ook alle reclames in de filmpjes.

    Maar ik support iedereen. Zonder advertentiegeld verdienen ze niks en uitstapjes (naar game expo’s) en games kosten geld.

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Download AdBlocker Plus, gelijk van al die troep af 😉 en ook alle reclames in de filmpjes.

    Als je van een site geniet kan je er ook wat moeite voor doen zodat ze inkomsten hebben….
    Anders hoef je ook geen geweldige content te verwachten

  12. 367 XP
    The Hunter's avatar

    .. Alleen sommige vergeten dat ze ook nog op de advertentie moeten KLIKKEN voordat PSX inkomsten genereerd!

  13. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Als ze dit regulier doen, ban wordt PSX-Sense gebanned van AdSense.
    Ook dat vergeten veel mensen.

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Maar ik support iedereen. Zonder advertentiegeld verdienen ze niks en uitstapjes (naar game expo’s) en games kosten geld.

    Goed gezegd 😉

    .. Alleen sommige vergeten dat ze ook nog op de advertentie moeten KLIKKEN voordat PSX inkomsten genereerd!

    Dat is niet waar.

    Verder heb ik het zoals op jouw screenshot nog nooit gezien, lijkt wel of je spyware hebt eigenlijk. Ik zal even contact opnemen met het bedrijf dat onze advertenties aanstuurt, wellicht kunnen zij checken of er wellicht iets mis is.

    Wat betreft advertenties die je scherm bedekken, dat is vaak tijdelijk en dan verdwijnen ze weer. Meestal zit hier ook een ‘sluit’ button op en zie je ze meestal nooit vaker dan een paar keer.

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Verder heb ik het zoals op jouw screenshot nog nooit gezien, lijkt wel of je spyware hebt eigenlijk. Ik zal even contact opnemen met het bedrijf dat onze advertenties aanstuurt, wellicht kunnen zij checken of er wellicht iets mis is.

    Wat betreft advertenties die je scherm bedekken, dat is vaak tijdelijk en dan verdwijnen ze weer. Meestal zit hier ook een ‘sluit’ button op en zie je ze meestal nooit vaker dan een paar keer.

    Zou inderdaad kunnen, want mijn laptop is ook niet al te snel meer de laatste tijd. Was toch al van plan een nieuwe te kopen. Ik merk ook dat ik er op de desktop PC geen last van heb. Maar ja, vraag het even als je wilt, misschien weten zij ervan.

  16. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Zou inderdaad kunnen, want mijn laptop is ook niet al te snel meer de laatste tijd. Was toch al van plan een nieuwe te kopen. Ik merk ook dat ik er op de desktop PC geen last van heb. Maar ja, vraag het even als je wilt, misschien weten zij ervan.

    Installeer even een goeie virusscanner (http://free.avg.com/nl-nl/homepage) en voer een complete scan uit. Grote kans dat daarna je laptop het weer prima doet.

  17. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Installeer even een goeie virusscanner (http://free.avg.com/nl-nl/homepage) en voer een complete scan uit. Grote kans dat daarna je laptop het weer prima doet.

    Ik heb er al een betaalde versie van McAfee opstaan. Nou is meneer McAfee wel een beetje paranoide (vermoedelijke moord op zijn buurman als wraak op dood van zijn eigen honden?), maar daar zal het vast niet aan liggen.

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat mij opvalt is die advertentie rechts in beeld op jouw screenshot mickvl, PSX-Sense heeft geen langwerpige rechthoekige strook reclame aan de rechterkant van de site voor zover ik het weet…