Forum

Topic: Music unlimited

Anoniem's avatar

Ik zag laatst op de site heel mooi ” music unlimited premium voor maar 12 euro met PS+”. Nu ben ik druk aan het zoeken, maar nergens kan ik die abbo vinden alleen van 60 euro (nog steeds niet heel duur). Toen las ik de comments terug en zag dat dit niet naar Nederland komt. Klopt dit? Of wordt de PS Store binnenkort weer geüpdate? Straks betaal ik te veel:P.

Dus hoe zit dit nou?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik zag laatst op de site heel mooi ” music unlimited premium voor maar 12 euro met PS+”. Nu ben ik druk aan het zoeken, maar nergens kan ik die abbo vinden alleen van 60 euro (nog steeds niet heel duur). Toen las ik de comments terug en zag dat dit niet naar Nederland komt. Klopt dit? Of wordt de PS Store binnenkort weer geüpdate? Straks betaal ik te veel:P.

    Dus hoe zit dit nou?

    Is nog niet specifiek aangekondigd voor NL dus alles is mogelijk

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Het komt ‘nog’ niet naar NL, maar ze zijn met de juridische afdeling aan het kijken of dat wellciht toch kan. Misschien dus op een later moment. Als je nu een jaar abbo neemt, neem je dus een gok.
    Maar juridisch geneuzel kan erg lang duren, dus het kan ook zo nog een jaar duren voor er een 20 Euro aanbod in NL komt…
    Conclusie: het is er nu niet, maar misschien komt het nog.

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik heb het alwel voor me Android toestel werkt wel goed.

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Afwachten dus.. Ik hoop wel dat het snel komt, want ik las ook dat de abbo van 60 euro ook tijdelijk is. Voorlopig nog mooi gebruik maken van 14 dagen gratis premium.

    Ik heb het alwel voor me Android toestel werkt wel goed.

    Ook met Premium voor 12 euro omdat je PS+ hebt? Want de app heb ik voor mn iPhone ook wel :P.

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    heeft het zin als je een US account heeft? of kijken ze naar je IP?

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik weet dat Spotify dat eerder wel altijd deed..

    Ik heb nu nog de 14 dagen gratis versie maar het bevalt goed. Ik verwacht niet dat het nog naar Nederland komt. In elk geval niet op tijd..

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb gisteren Sony een mail gestuurd hierover. Hierop een mooie reactie gekregen: “Van rechtswege is het in Nederland niet mogelijk om deze actie te organiseren. Deze in Nederland dus niet beschikbaar worden gesteld”.

    Sommige wisten dit al, andere vermoedden het. Helaas, maar 60 euro een jaar lang is ook niet verkeerd.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Of je doet het via de Amerikaanse store

  9. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    De aanbieding is nu te vinden in de nederlandse ps store.
    Jaar abbo voor 11,99 voor ps plus leden.
    onbeperkt.

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    De aanbieding is nu te vinden in de nederlandse ps store.
    Jaar abbo voor 11,99 voor ps plus leden.
    onbeperkt.

    Hahaha, ik zie het nu ook via de web app :P. Wat dom dat ze mij dan vanmorgen mailden dat de actie niet naar Nederland komt.

  11. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb hem net aangeschaft voor €11,99 😀