Forum

Topic: Black ops 2 beeldscherminstellingen

Anoniem's avatar

Beste lezers,

Wanneer ik black ops 2 speel zie ik niet het volledige menu (met name links valt het beeld niet helemaal in het scherm). Wanneer ik bv mw 3 of black ops 1 speel met dezelfde instellingen op mijn playstation 3 heb ik dat probleem niet. Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt en hoe ik dit kan veranderen? Ik heb trouwens een oude beeldbuis van philips, zou het daar aan kunnen liggen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wanneer je Black Ops 2 voor het eerst speelt moet je je scherm ook instellen. Dit kan je ook terug vinden in de options/settings dan video. Je hebt hetzelfde wat mijn tv ook heeft, je moet letten dat er links en rechts goed aansluit. Hierdoor krijg je onder en boven wel balkjes, maar hier merk je niks van tijdens het spelen.

  2. 5 XP
    HoppaKee's avatar

    Bedoel je options > graphic settings> safe area? Ik heb hier al naar gekeken en op zijn kleinst gezet….

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Probeer eens de schermmodi van je beeldbuis aan te passen, het kan zijn dat deze 16:9, Wide, 4:3 enz gebruikt.

  4. 5 XP
    HoppaKee's avatar

    Heb ik geprobeerd, bij 16:9 pakt mijn tv het volledige scherm wel. Vraag me af waarom dit bij bo1 en mw 2 en 3 niet nodig was? Als ik alles op 16:9 zet kan ik amper wat zijn op die tv van me