Forum

Topic: Een PSP forum op PSX-Sense?

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik ben een grote fan van het uitstervende PSP console. En ik programmeer ook voor dit console. En sinds de PSP nog niet helemaal dood is, vroeg ik me af of er een PSP forum komt. Tot nu toe is er PS3 en PSVITA… Maar ik zou (in mijn eentje) genoeg nieuws over de PSP willen brengen.

Sinds mijn favoriete PSP site van Benelux binnenkort tot een einde komt, vind ik dat zonde. Dus vandaar dat ik deze vraag stel
Wat denken jullie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik kan een PSP-gedeelte maken mits er genoeg animo is, ik neem aan dat je doelt op PSP-Media; mochten er meer mensen hier vandaan komen kan ik uiteraard zo’n forum aanmaken.

  2. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik kan een PSP-gedeelte maken mits er genoeg animo is, ik neem aan dat je doelt op PSP-Media; mochten er meer mensen hier vandaan komen kan ik uiteraard zo’n forum aanmaken.

    Het lijkt alsof u mijn gedachten leest ๐Ÿ˜‰

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het lijkt alsof u mijn gedachten leest ๐Ÿ˜‰

    Haha ik zou zeggen probeer de mensen die er belang bij hebben hier hun stem te laten horen en dan kunnen we eventueel samen een plan opzetten voor een forum gedeelte. Uiteraard ook met de benodigde content zoals je dat daar ook had.

  4. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Haha ik zou zeggen probeer de mensen die er belang bij hebben hier hun stem te laten horen en dan kunnen we eventueel samen een plan opzetten voor een forum gedeelte. Uiteraard ook met de benodigde content zoals je dat daar ook had.

    Ik heb je wat iconen gePMed

  5. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik heb zeker interesse in een PSP gedeelte! Voorlopig ben ik nog niet van plan naar een vita te upgraden, heb nog meer dan genoeg plezier van m’n PSP.

  6. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Komt hier dan ook een import-gedeelte aan te pas waarin Japanse releases voor de PSP aan bod komen? (Daar komt er nog zรณ veel uit namelijk, in vergelijking met hier… bleh.)

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb er zo eentje:

    http://www.pspfreak.de/wp-content/uploads/simpsonlpsp.jpg

  8. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Komt hier dan ook een import-gedeelte aan te pas waarin Japanse releases voor de PSP aan bod komen? (Daar komt er nog zรณ veel uit namelijk, in vergelijking met hier… bleh.)

    Als er vraag naar is, dan denk ik het wel.
    Als de leden het willen denk ik dat M4GN3T het wel doet. ๐Ÿ˜‰

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Kunnen wel beginnen met een beknopt forum met 3 subfora, eerst kijken hoe dat gaat? Om meteen heel veel aan te maken is niet zo’n strak plan, dat zorgt meteen voor leegstand ๐Ÿ˜›

  10. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Kunnen wel beginnen met een beknopt forum met 3 subfora, eerst kijken hoe dat gaat? Om meteen heel veel aan te maken is niet zo’n strak plan, dat zorgt meteen voor leegstand ๐Ÿ˜›

    Mee eens.

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja altijd leuk toch, misschien dat het nog paar extra mensjes aantrekt ๐Ÿ˜€

  12. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Kunnen wel beginnen met een beknopt forum met 3 subfora, eerst kijken hoe dat gaat? Om meteen heel veel aan te maken is niet zo’n strak plan, dat zorgt meteen voor leegstand ๐Ÿ˜›

    Dat zou mooi zijn!

    P.S.

    Heb je de iconen ontvangen?

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lijkt me een mooie toevoeging aan PSX-Sense, vooral nu PSP-Media er mee stopt zou het wel eens wat nieuwe leden kunnen aantrekken. ๐Ÿ™‚

  14. 636 XP
    klapper's avatar

    Goedzo psp is nog steeds behoorlijk populair
    Heb de psp van mn neefje ff in bezit die is 7, weet iemand nog leuke games voor die leeftijd ?

  15. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Goedzo psp is nog steeds behoorlijk populair
    Heb de psp van mn neefje ff in bezit die is 7, weet iemand nog leuke games voor die leeftijd ?

    Toy Story 3, Little Big Planet, Modnation Racing PSP, Cars, JellyCar 2 –> geef maar een gil als je meer wilt weten ๐Ÿ˜‰

  16. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Goedzo psp is nog steeds behoorlijk populair
    Heb de psp van mn neefje ff in bezit die is 7, weet iemand nog leuke games voor die leeftijd ?

    Aanvulling op hierboven: LocoRoco, Avatar: De Legende van Aang, Secret Agent Clank. Dat waren in ieder geval de PSP games die mijn kleinste broertje toen speelde (hij is nu 10).
    En evt. als hij net zo geweldadig als mijn broertje is: SmackDown vs. RAW ๐Ÿ˜›

  17. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Aanvulling op hierboven: LocoRoco, Avatar: De Legende van Aang, Secret Agent Clank. Dat waren in ieder geval de PSP games die mijn kleinste broertje toen speelde (hij is nu 10).
    En evt. als hij net zo geweldadig als mijn broertje is: SmackDown vs. RAW ๐Ÿ˜›

    Misschien een oudje maar ik heb destijds heel goed vermaakt met Daxter!

  18. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Misschien een oudje maar ik heb destijds heel goed vermaakt met Daxter!

    Heb Dexter nog niet gespeeld helaas, moet hem nog een keer kopen ๐Ÿ˜ฎ

  19. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Heb Dexter nog niet gespeeld helaas, moet hem nog een keer kopen ๐Ÿ˜ฎ

    http://www.youtube.com/watch?v=NmY3VtNzNsk

  20. 636 XP
    klapper's avatar

    Thank u guys !! ๐Ÿ˜‰

  21. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Zulke topics over vriendelijke games voor 7 jarige zouden goede post zijn voor de PSP forum.
    Dus zijn we het eens dat er een PSP forum zou moeten komen?

  22. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=NmY3VtNzNsk

    Haha ik weet, heb nog een lijstje met een hoop PSP games die ik ooit wil kopen xd Ik doe het lekker rustig aan heheh, dexter staat er al een tijdje op.

  23. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    IK STEM Vร“ร“R! ๐Ÿ˜‰

    Ik heb mijn PSP verkocht, maar daar toch spijt van gekregen en denk er dan toch aan om weer een PSP aan te schaffen. Gewoon omdat ik graag op een handheld speel. En die UMD schijfjes hadden ook wel wat… ๐Ÿ˜‰

  24. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    IK STEM Vร“ร“R! ๐Ÿ˜‰

    Ik heb mijn PSP verkocht, maar daar toch spijt van gekregen en denk er dan toch aan om weer een PSP aan te schaffen. Gewoon omdat ik graag op een handheld speel. En die UMD schijfjes hadden ook wel wat… ๐Ÿ˜‰

    ‘k Heb nog steeds het eerste PSP model. Kan me nog goed herinneren dat ik hem kocht, ik wou een zwarte maar die waren overal uitverkocht. Ben uiteindelijk dus maar voor een witte gegaan :/

  25. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    IK STEM Vร“ร“R! ๐Ÿ˜‰

    Ik heb mijn PSP verkocht, maar daar toch spijt van gekregen en denk er dan toch aan om weer een PSP aan te schaffen. Gewoon omdat ik graag op een handheld speel. En die UMD schijfjes hadden ook wel wat… ๐Ÿ˜‰

    Dat is mooi! Alleen nu nog afwachten wanneer M4GN3T het doet!
    En ik heb de forum iconen hier geplaatst: http://s558.beta.photobucket.com/user/FouadtjuhMaster/library/PSX%20Sense

  26. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Dat is mooi! Alleen nu nog afwachten wanneer M4GN3T het doet!
    En ik heb de forum iconen hier geplaatst: http://s558.beta.photobucket.com/user/FouadtjuhMaster/library/PSX%20Sense

    Zien er goed uit! ^^

  27. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Zien er goed uit! ^^

    Nu alleen nog maar een icoon voor de iPhone app, maar die komt nog wel

  28. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    @M4GN3T misschien als er binnenkort een PSP forum komt, kunnen wij de tutorials van de doodbloedende PSP-Media.nl hierheen brengen voordat de site offline gaat.

  29. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    @M4GN3T misschien als er binnenkort een PSP forum komt, kunnen wij de tutorials van de doodbloedende PSP-Media.nl hierheen brengen voordat de site offline gaat.

    Als ik jou was zal ik ze alvast allemaal kopiรซren en in een word document zetten. Dan kan je als die website offline gaat ze eventueel zelf opnieuw plaatsen op PSX-Sense. Wel natuurlijk de bron vermelden.

  30. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Als ik jou was zal ik ze alvast allemaal kopiรซren en in een word document zetten. Dan kan je als die website offline gaat ze eventueel zelf opnieuw plaatsen op PSX-Sense. Wel natuurlijk de bron vermelden.

    Nou bron? Eerder de auteur, sinds de bron toch offline gaat…

  31. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nou bron? Eerder de auteur, sinds de bron toch offline gaat…

    De Auteur is ook de bron.

  32. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    De Auteur is ook de bron.

    ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  33. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    *wacht nog steeds met smart op dit forum*

  34. 67 XP
    Sinner's avatar

    Dit gaat helemaal goedkomen, heb er alle vertrouwen in ๐Ÿ™‚

  35. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zat te denken aan het volgende, iemand suggesties?

    – PSP
    — PSP Algemeen
    — PSP Games
    — PSP Tutorials

  36. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik zat te denken aan het volgende, iemand suggesties?

    – PSP
    — PSP Algemeen
    — PSP Games
    — PSP Tutorials

    Misschien een helpdesk, er zijn sowieso PSP gebruikers die problemen hebben, tenminste… dat denk ik

  37. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik zat te denken aan het volgende, iemand suggesties?

    – PSP
    — PSP Algemeen
    — PSP Games
    — PSP Tutorials

    -Helpdesk
    -Iets in de richting van mods of accessoires misschien? De modding community is bij de PSP echt enorm

  38. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik ben erg bang voor leegstaande fora omdat de PSP al wat ouder is, dus wellicht beter om helpdesk bij algemeen te houden.

  39. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik ben erg bang voor leegstaande fora omdat de PSP al wat ouder is, dus wellicht beter om helpdesk bij algemeen te houden.

    En gelijk heb je. En bedankt he!
    Maar, misschien kan je de naam “PlayStation Portable (PSP)” veranderen naar “PlayStation Portable forum’s” — dat staat wat mooier onder de PS3 en PS Vita forum.

    En, er staat een PSP topic in de PS Vita Tutorial forum, misschien kun je die kopieren…

    Thanks roy!

  40. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    En gelijk heb je. En bedankt he!
    Maar, misschien kan je de naam “PlayStation Portable (PSP)” veranderen naar “PlayStation Portable forum’s” — dat staat wat mooier onder de PS3 en PS Vita forum.

    En, er staat een PSP topic in de PS Vita Tutorial forum, misschien kun je die kopieren…

    Thanks roy!

    Komt goed ๐Ÿ™‚

    Zou jij kunnen helpen met het neerzetten van tutorials afkomstig van PSM? De volgende tekst onder elke tutorial (enkel degene die de moeite waard zijn om te kopieeren) zetten dan.

    Bron: PSP-Media.nl
    Schrijver: Username

  41. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Kom maar op met die threads ^^

  42. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Komt goed ๐Ÿ™‚

    Zou jij kunnen helpen met het neerzetten van tutorials afkomstig van PSM? De volgende tekst onder elke tutorial (enkel degene die de moeite waard zijn om te kopieeren) zetten dan.

    Bron: PSP-Media.nl
    Schrijver: Username

    Is goed!

  43. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Mod of Admin:

    Kan iemand deze topic naar PSP Tutorials verplaatsen, was in PSVITA Tutorials geplaatst
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?11182-%5BTUT%5D-PSP-2000-%28Slim-Lite%29-Faceplate-Swap

  44. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mod of Admin:

    Kan iemand deze topic naar PSP Tutorials verplaatsen, was in PSVITA Tutorials geplaatst
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?11182-%5BTUT%5D-PSP-2000-%28Slim-Lite%29-Faceplate-Swap

    Done!