Forum

Topic: PS3 headset?

Anoniem's avatar

Hallo, ik heb een headset van PS zelf gekocht en aangesloten aan mijn PS3 volgens het boekje. Nu is het geval dat hij het wel doet (ik hoor mezelf wel als ik hem test) maar ik krijg geen geluid via de headset. kan dit liggen aan de hdmi kabel? ik heb alles geprobeerd maar niks lukt! HELP! THX

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Wat voor headset is het?

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je moet bij Audio instellingen kijken, hij staat wss nog ingesteld op tv/speakers je moet hem naar je headset door verbinden.

  3. 5 XP
    Jorian's avatar

    Je moet bij Audio instellingen kijken, hij staat wss nog ingesteld op tv/speakers je moet hem naar je headset door verbinden.

    daar staat geen headset bij, daar kan ik alleen hdmi audio kabel of scart kabel selecteren?

  4. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    hoe heb je hem gesynchroniseerd? Misschien nog even bij de accessory instellingen kijken, staan nog een aantal instelling mogelijkheden.
    Succes!

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Hoezo wil je geluid door dat oortje heen ? Het lijkt mij dat je het game geluid niet door 1 oor wilt krijgen, hiervoor heb je namelijk andere headsets. Of bedoel je de stemmen van andere ?

  6. 5 XP
    Jorian's avatar

    Hoezo wil je geluid door dat oortje heen ? Het lijkt mij dat je het game geluid niet door 1 oor wilt krijgen, hiervoor heb je namelijk andere headsets. Of bedoel je de stemmen van andere ?

    ik hoor helemaal niets door de headset alleen als ik hem test hoor ik mijn eigen stem wel.

  7. 91 XP
    Srakkars's avatar

    Via die headset kan je alleen mensen horen, geen menu/game geluiden.

  8. 389 XP
    Suugie's avatar

    doe het volgende:

    Instellingen >> Randapparatuuringstellingen >> Hier ergens zou iets van headset moeten staan en staat er bij input je headsetnaam en output (of iets dergelijks, ik ken de termen zo niet uit mijn hoofd) zal waarschijnlijk je tv staan, verander dit naar je headset en het zal moeten werken

  9. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Al een MP match gespeeld met je headset? Als je de tegenstander of je vrienden(teamgenoten) hoort praten en hun horen jou ook dan werkt je headset naar behoren.

    Heb zelf een headsetje van Gioteck en die werkt perfect. Ooit gekocht voor 15 euro. Erg licht en zit zo lekker om je oor dat je nieteens door hebt dat je em draagt.

  10. 89 XP
    050grunn's avatar

    Als goed is moet het met deze filmpje lukken!

    https://www.youtube.com/watch?v=6wyOeXpClx0&feature=fvwrel

    ik had dezelfde headset als jou,Maar na een poos kreeg ik last van me oor van die headset,Heb zelf nu een sony 7.1 surround headset wat een prachtig en comfortabel ding je betaald wel iets meer maar dan heb je ook wat!Hoop dat je door middel van dit filmpje geholpen bent