Forum

Topic: Problemen DLC Gran Turismo Academy edition

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag bij de Game mania de game Gran Turismo 5 Academy Edition gekocht. Er zaten 2 DLC’s in die ik via een code kan downloaden. De eerste, die Autopack 2, autopack 3, circuitpack 2 en Bonus Nissan GT-R bevatte, kon ik zonder enige problemen inlossen in de PS-store. Echter, toen ik de 2de DLC wilde inlossen stond er dat de code al gebruikt was en/of ik het verkeerd had ingevoerd. Na 3x geprobeerd te hebben had ik geen resultaat. Ook is de vouchercode nog geldig tot 31/01/13. Oja, ik had het ook nieuw gekocht, dus niet 2de hands.

Kan iemand mij eruit helpen?

Mvg. Qstarr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

1. 8816 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

Ik zou contact met playstation opnemen. Hier heb je het telefoonnummer. Ik had hetzelfde probleem met een code met Gravity Rush. Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief) Ze zijn erg vriendelijk bij mij dan altijd 😉

2. 4 XP
    Qstarr's avatar

Oke, zal het morgen proberen, ik laat het wel even weten of het gelukt is 🙂

Dank voor de reply.

3. 4 XP
    Qstarr's avatar

Oke, heb antwoord gekregen, 2de voucher blijkt niet geldig te zijn in nederland.

4. 8816 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

Oke, heb antwoord gekregen, 2de voucher blijkt niet geldig te zijn in nederland.

En hoe gaan ze dat dan voor je oplossen? Raar dat ze die dan toevoegen?

5. 4 XP
    Qstarr's avatar

ehm.. ze zeiden dat het niet geldig was wegens het een en andere (klonk wel logisch, ben het alleen vergeten)