Forum

Topic: Problemen DLC Gran Turismo Academy edition

Anoniem's avatar

Ik heb vandaag bij de Game mania de game Gran Turismo 5 Academy Edition gekocht. Er zaten 2 DLC’s in die ik via een code kan downloaden. De eerste, die Autopack 2, autopack 3, circuitpack 2 en Bonus Nissan GT-R bevatte, kon ik zonder enige problemen inlossen in de PS-store. Echter, toen ik de 2de DLC wilde inlossen stond er dat de code al gebruikt was en/of ik het verkeerd had ingevoerd. Na 3x geprobeerd te hebben had ik geen resultaat. Ook is de vouchercode nog geldig tot 31/01/13. Oja, ik had het ook nieuw gekocht, dus niet 2de hands.

Kan iemand mij eruit helpen?

Mvg. Qstarr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik zou contact met playstation opnemen. Hier heb je het telefoonnummer. Ik had hetzelfde probleem met een code met Gravity Rush. Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief) Ze zijn erg vriendelijk bij mij dan altijd 😉

  2. 4 XP
    Qstarr's avatar

    Oke, zal het morgen proberen, ik laat het wel even weten of het gelukt is 🙂

    Dank voor de reply.

  3. 4 XP
    Qstarr's avatar

    Oke, heb antwoord gekregen, 2de voucher blijkt niet geldig te zijn in nederland.

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Oke, heb antwoord gekregen, 2de voucher blijkt niet geldig te zijn in nederland.

    En hoe gaan ze dat dan voor je oplossen? Raar dat ze die dan toevoegen?

  5. 4 XP
    Qstarr's avatar

    ehm.. ze zeiden dat het niet geldig was wegens het een en andere (klonk wel logisch, ben het alleen vergeten)