Forum

Topic: ps3 account en ps vita account

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje over de accounts. Mijn vrouw en ik hebben een account op de ps3. Nu heeft mijn vrouw ook een account op de ps vita. Als ik nu met mijn account een spel koop via de play store op de ps3 kan ik deze dan ook op de ps vita downloaden, bijv. Sonic All Stars, of moet mijn vrouw met haar account op zowel de ps3 als de ps vita het spel downloaden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    ik ga er even van uit dat de account op de ps3 en de psvita dus verschillende accounts zijn. in dat geval kan je de account van je vrouw ook op de ps3 zetten. alles wat dan door je vrouw gekocht wordt kan zij op de 2 apparaten downloaden (indien het downloadbaar is op een vita), en alle accounts op de ps3 hebben toegang tot de content. de vita kan enkel aan de content op de account op je vita

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Als het hetzelfde account is als op de vita wel.
    Dan kan je via de manager hem van je vita overzetten

  3. 2 XP
    leukie01's avatar

    Okay dus mijn vrouw moet met haar account op de ps3 een spel aanschaffen die ook op de ps vita kan.

    Bedankt allen voor de reacties.

  4. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    het hoeft zelfs niet op de ps3 aangeschaft teworden, dat mag ook op de vita. zolang het op beide consoles werkt, en de account van je vrouw op beide consoles staat, kan je de content binnenhalen 😉

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Play Store is alleen op Android te vinden.

  6. 425 XP
    jamez's avatar

    Volgens mij is Sonic All stars(of bedoel je Playstation all-stars toevallig want die is wel cross-buy) geen cross-buy titel dus je koopt ofwel de ps3-versie of de Vita-versie.(je kan dus enkel op ps3 of enkel op Vita spelen)