Forum

Topic: PS3-Sense.nl Webshop

Anoniem's avatar

Hey,

Wat zouden jullie ervan vinden als ik een webshop open met allemaal PS3 accesoires en mods e.d. Dit gewoon onder naam van ps3-sense iets van shop.ps3-sense.nl ofzo.

Zal dit vet zijn denk je?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 84 XP
    killer's avatar

    Ik zou het niet weten, maar je kan het proberen.

    Moet je wel eerst even reclamen maken op andere forums, wil wel even een handje helpen door een link naar je site te plaatsen kom vaak op andere forums voor heftige discussie’s te voeren met de 360 fannaten en als ik ze klem heb dan kom ik erachter dat ik een ban heb gehad, toevallig waren de 360 fannaatjes ook moderators :26: πŸ˜‰

    Vooral forum’s waar de 360 in trek is zoals gamed.nl, heb daar flink 360 fanboys de mond gesnoerd en dat koste me een bannetje, hihihi πŸ™‚

    Sorry dat moest ik effe kwijt, heb jij ook zoiets soort gelijk mee gemaakt?

    Tevens, je site (ps3-sense.nl) promoten door andere forums te inloggen en je weet wel he πŸ˜‰ ik wil je wel helpen om meschien paar emailtje pikken, zodat je kan posten over je nieuwe site πŸ˜‰

    Het is een idee, toch?

    Groeten van Willem

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Helemaal niet lullig bedoeld, maar denk niet dat je er winst op gaat maken.
    Buiten dat ligt de lat vrij hoog wat verwachting betreft, dus lastig is het niet om een slechte naam te maken voor ps3-sense en dat zou fataal zijn.

    Je zou wel iets van ‘doorverkopen’ kunnen doen, waarbij jij het importeert/koopt op aanvraag. Hierbij denk ik bv aan Dualshock controllers die makkelijk uit het verre oosten te halen zijn. πŸ™‚

    Oh, en voor reclame kun je het beste je nieuwsberichten posten op sites als ps3.headliner.nl.
    Dan zou je (helaas?) wel over moeten stappen op een ander systeem, ik weet niet precies hoe het werkt maar weet vrijwel zeker dat het niet met vBulletin software samenwerkt. :p

    Headliner trekt bizar veel bezoekers per dag, en het enige wat je hoeft te doen om dat goed te laten lopen is 3, 4, 5 redacteurs aanstellen die hoopjes nieuwssites afgaan en zo snel mogelijk het nieuws herschrijven en posten. :p

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik zelf werk ook altijd via headliners, daar vind je mooi alle links bijelkaar, ik zou ItsRedd idee gaan uit werken.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb ik goed nieuws voor jullie, heb vanmorgen met de Admin van Headliner gebeld.. eind deze maand staan we er waarschijnlijk op.

  5. 304 XP
    Edwin's avatar

    Met vBulletin dus, dat kan dus wel πŸ˜‰

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Jep want hier hebben we namelijk onze RSS Feed: http://ps3-sense.nl/external.php?type=rss2&forumid=3

  7. 251 XP
    Bassen's avatar

    “Ik heb zo’n heel appart gevoel…. van binnen” (Deze site gaat nog enorm groeien)

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ”Ik heb zo’n heel appart gevoel…. van binnen” (Deze site gaat nog enorm groeien)

    Laten we het open ^^

  9. 84 XP
    killer's avatar

    M4GN3T

    Door op andere forums te discussie te voeren en af en toe geef ik je site aan voor info voor de PS3 eigenaren onder elkaar πŸ™‚

    Want PS3 fans worden te vaak onnodig gebash door 360 fannaten, ik heb hekel aan bashen zonder goede argumenten, tsja de meeste 360 eigenaren zijn kinderen (h)
    Ik zeg dit omdat ik dat heel vaak meemaakt.

    En het is een super idee van ItsRedd 😎

    Trouwens………………………..wees positief πŸ˜‰ je site gaat gewoon groeien, zal een kaarsje voor je opsteken πŸ˜€

    Groeten van Willem

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heb ik goed nieuws voor jullie, heb vanmorgen met de Admin van Headliner gebeld.. eind deze maand staan we er waarschijnlijk op.

    Dat is erg goed nieuws! En ik wist inderdaad niet dat jullie ook een RSS-Feed hadden, anders had ik niet beweerd dat het niet zou werken :pimp_cigar:

    Anyhow, top nieuws.. en buiten dat zie ik deze community ook nog wel groeien. πŸ™‚ Dat is de enige reden dat ik ben blijven hangen na m’n registratie, hehehe..

    Thanks voor de credits! ^_^ Alles “impulsief” opgeschreven.. :p

  11. 84 XP
    emiletelkamp's avatar

    Let op dat als je een webshop wilt beginnen, krijg je ook veel gedonder met belasting πŸ˜›

    we wachten gewoon af en zien hoe de site blijft groeien, moet trouwens zeggen dat er hier echt veel nieuws weg te halen is over de PS3.. super!

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als ze nog een aantal editors vinden die ps3.headliner afstruinen is ps3-sense easily capable om AL het nieuws te posten. xD

  13. 564 XP
    Rox92's avatar

    Btw wel goed idee van de webshop miss zouden jullie dan spellen uit amerika kunne importeren en dan voor iets goedkoper dan de winkel te verkopen ofzo :p
    Denk dat daar meer handel in ligt dan in PS3 accesoires etc.

  14. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik denk dat je wel een webshop kan gaan beginnen, denk hierom wel dat het zoiets als bij www.vi.nl is ofzo… gewoon een officiΓ«le online winkel, met mssn extra dingen zoals imports ja…

    mssn dat dat wel te doen is…

  15. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Als je een webshop begint moet je rekening houden met belasting en dat soort dingen. Spellen kan je niet zomaar in grote hoeveelheden importeren daar komt veel belasting overheen. Maar verder lijkt het mij een leuk idee.

  16. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het is te veel gedoe zo’n webshop. Jullie kunnen dat nog niet aan denk ik.

    Alhoewel het wel weer een leuke toevoeging is!

  17. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ps3-sense is vet cool man veel beter dan gamekings want ik heb allen een ps3 en psp als console dus dat van webshop is goed als jullie er ook bluray films bij doen van regio vrij met nederlands ondertiteling

  18. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik haat die gesodemieter met die belasting. Misschien naar mijn idee om zoiets te doen wat tweakers heeft gewoon een “lijst” waar je het goedkoopste zooi kan halen voor je PS3 maar dan op international gebied. tevens PS3-Sense goodies zoals T-shirts, Petten etc.

  19. 72 XP
    Ubii's avatar

    ”Ik heb zo’n heel appart gevoel…. van binnen” (Deze site gaat nog enorm groeien)

    Zeker zoals XGN dacht, euhm nee.

    ps3-sense is vet cool man veel beter dan gamekings

    Quote van het jaar.

  20. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    als ps3-sense het aankan , zeker doen!
    maar is het nog niet te vroeg? , zo lang bestaan jullie nog niet
    je haalt wel een hoop op je nek πŸ™‚

    maar ik juich jullie alleen maar toe!
    succes ermee πŸ˜€

  21. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    is er nog wat gebeurd met dit idee..?

  22. 1386 XP
    Redd's avatar

    is er nog wat gebeurd met dit idee..?

    Niet benoemenswaardig veel. Je hoeft voorlopig nog even geen PS3-Sense webshop te verwachten in ieder geval.. πŸ˜›

  23. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Niet benoemenswaardig veel. Je hoeft voorlopig nog even geen PS3-Sense webshop te verwachten in ieder geval.. πŸ˜›

    Spijtig, zou graag een t-shirt willen ofzo πŸ˜€

  24. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Spijtig, zou graag een t-shirt willen ofzo πŸ˜€

    Ja hier het zelfde πŸ™‚
    of een sleutel hanger πŸ˜›

    jammer dat er weinig mee gebeurd is πŸ™