Forum

Topic: Top 25 PSP games

Anoniem's avatar

Hallo Allemaal,

Dit is een vertaling van de top 25 beste PSP games aller tijden volgens IGN. De PSP heeft vele mooie games gereleased… Dus als je er 1 van plan bent te kopen, of downloaden via PSN, is dit misschien handig!

Ik voeg er ook wel een leeftijdsgrens bij voor duidelijkheid! Als ik tijd vind, dan zet ik er ook wel bij waar het over gaat, en misschien ook een video!

25 — Daxter


PEGI 3+

24 — Rock Band Unplugged


PEGI 3+

23 — MotorStorm: Arctic Edge


PEGI 12+

22 — Killzone: Liberation


PEGI 18+

21 — Jeanne d’Arc


PEGI 12+

20 — PixelJunk Monsters Deluxe


PEGI 3+

19 — Mega Man: Maverick Hunter X


PEGI 3+

18 — Kingdom Hearts: Birth by Sleep


PEGI 12+

17 — Grand Theft Auto: Liberty City Stories


PEGI 18+

16 — Resistance: Retribution


PEGI 18+

15 — Castlevania: The Dracula X Chronicles


PEGI 12+

14 — LocoRoco 2


PEGI 3+

13 — Hot Shots Golf: Open Tee 2


PEGI 3+

12 — Grand Theft Auto: Vice City Stories


PEGI 18+

11 — Lumines II


PEGI 12+

10 — Crisis Core: Final Fantasy VII


PEGI 16+

9 — Mega Man: Powered Up


PEGI 3+

8 — Final Fantasy Tactics: The War of The Lions


PEGI 12+

7 — Valkyria Chronicles II


PEGI 12+

6 — Tactics Ogre: Let Us Cling Together


PEGI 12+

5 — Final Fantasy IV: The Complete Collection


PEGI 12+

4 — God of War: Ghost of Sparta


PEGI 18+

3 — Dissidia 012: Final Fantasy


PEGI 16+

2 — Patapon 3


PEGI 7+

1 — Metal Gear Solid: Peace Walker


PEGI 18+

____________________________________________________________________________________

Bron: IGN

(Dit is niet zomaar copy/paste gedaan, hierin heb ik wel werk in gestopt.. Veel Plezier)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    God Of War: Chains Of Olympus had ook wel in deze lijst gemogen. Erg goede game.

  2. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    God Of War: Chains Of Olympus had ook wel in deze lijst gemogen. Erg goede game.

    FIFA 13 ook wel ;P
    Maar ik vond Ghost of Sparta veel beter dan Chains of Olympus

    En dat Patapon 3 op nummer 2 stond was ik al helemaal verbaasd van!

  3. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Van mij had God of War: Chains of Olympos er ook bijgemogen =p

    M’n favoriete PSP games zijn tot nu toe namelijk die, Secret Agent Clank en Smackdown vs Raw 2007.

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik heb Motorstorm: Arctic Edge al een paar jaar thuis liggen, ooit gewonnen. Als ik er iemand blij mee kan maken, doe een aannemelijk bod(je).

    OT: De enige game die ik ooit serieus op een PSP gespeeld heb is Secret Agent Clank en dat vond ik alleraardigst.

  5. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik heb Motorstorm: Arctic Edge al een paar jaar thuis liggen, ooit gewonnen. Als ik er iemand blij mee kan maken, doe een aannemelijk bod(je).

    OT: De enige game die ik ooit serieus op een PSP gespeeld heb is Secret Agent Clank en dat vond ik alleraardigst.

    Het beste aan MotorStorm vind ik dat je gewoon met je PSN op je PSP online kunt, want bij de meeste online games op de PSP moet je een account aanmaken.

    Voorbeeld:

    FIFA games – EA Nation

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Daxter verdient veel beter, minstens in de top 10, geweldige game was dat.

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Daxter verdient veel beter, minstens in de top 10, geweldige game was dat.

    Haha, het is eerste wat ik dacht toen ik Daxter bovenaan zag staan. Minimaal top 10.

    Heb me niet echt verdiept in alle games op de PSP. Veelal Fifa/GTA voor on the go. Daxter en Spiderman kocht ik omdat ik fan ben van beide personages. Die hadden allebei wel in de top 10 moeten staan.

  8. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik vind Peace Walker niet echt een nummer 1 game, maar goed :p

  9. 95 XP
    SerenCrux's avatar

    Volkomen logisch dat Peace Walker op nummer 1 staat, metal gear solid fans begrijpen mij wel =D

  10. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Volkomen logisch dat Peace Walker op nummer 1 staat, metal gear solid fans begrijpen mij wel =D

    Nadat ie voor de PSP werk gereleased, is ie special ook naar de Xbox 360 en PS3 gegaan. En het blijkt dat ie nu ook naar de VITA komt! Je hoeft niet echt een MGS fan te zijn om te weten dat dit op #1 hoort

  11. 95 XP
    SerenCrux's avatar

    Nadat ie voor de PSP werk gereleased, is ie special ook naar de Xbox 360 en PS3 gegaan. En het blijkt dat ie nu ook naar de VITA komt! Je hoeft niet echt een MGS fan te zijn om te weten dat dit op #1 hoort

    Ik bedoelde meer van: MGS fans wisten al VOOR de release van Peace Walker dat het op nummer 1 zou zijn 😛

  12. 54 XP
    koekiemonster's avatar

    Ik heb pas ook nog een top 10 voor de PSP opgesteld.
    Zelf vond ik dit de 10 beste games:
    10. Daxter
    9. LocoRoco
    8. Burnout Legends
    7. GTA China Town (vond deze beter dan de twee stories, het paste beter op de handheld, ook al is het slechts een upgrade van de DS versie)
    6. Final Fantasy Tactics
    5. Little big planet
    4. Tekken
    3. Valkyria Chronicles II
    2. Persona 3
    1. God of War: Ghost of Sparta

    bron: http://www.portable-games.nl/info/top-10-games-voor-de-psp/