Forum

Topic: Verschillende PS3 games te koop

Anoniem's avatar

Final Fantasy XIII2 -10 euro
Call of Duty MW3 – 18 euro
Operation Flashpoint Red River – 8 euro
Top Spin3 – 5 euro
Bioshock – 8 euro
Bioshock2 – 5 euro
Heavy Rain Move Edition (nieuw in seal) – 12 euro
Rainbowsix Vegas2 – 5 euro
Batman Arkham Asylum – 10 euro

Alle prijzen zijn inclusief de verzendkosten. Voor interesse pm me of laat hier een bericht achter.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Weet niet of het echt te vertrouwen is. Heb eerder geprobeerd zaken met hem te doen, ging toen uiteindelijk allemaal niet door om vage redenen en hij reageerde later niet meer op berichtjes waarin ik om uitleg vroeg. Bovendien, 3 euro voor een game inclusief verzendkosten??

  2. 71 XP
    Klijn4's avatar

    FIFA12 is verkocht!

    @aarjen116: Ja het is zo goedkoop omdat ik zelf bij de post werk en dan krijg ik dus gratis enveloppen+postzegels

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    FIFA12 is verkocht!

    @aarjen116: Ja het is zo goedkoop omdat ik zelf bij de post werk en dan krijg ik dus gratis enveloppen+postzegels

    Ah ok, dat kan natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat die deal op www.insidegamer.nl niet echt vlekkeloos ging. Uiteindelijk ging ie helemaal niet door om

  4. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Wie ben jij eigenlijk? xD

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Lijkt me sterk dat je gratis postzegels krijgt. Postzegel is een soortgelijke waardebon.

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Dat lul je uit je nek Klijn4. Mijn pa heeft altijd bij de post gewerkt. En we moesten altijd op onze post postzegels plakken. Want hij kreeg echt geen gratis postzegels. Wat jij nu noemt is uit den boze bij de post. En kost je zelfs je ontslag op staande voet als ze daar achter komen.

  7. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Nou als je het niet vertrouwd dan koop je toch lekker niks, lijkt mij simpel.

  8. 71 XP
    Klijn4's avatar

    AC3 en Final Fantasy toegevoegd!

  9. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Dan ben je gewoon echt dom als je voor zo goedkoop games verkoopt.

  10. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Hoezo vind je het dom? Je moet er juist blij mee zijn dat je op deze manier goedkoop games kan krijgen.

    Ontopic: Assasins Creed3 is verkocht!

    En FIFA12 is gereserveerd!

  11. 1 XP
    zwaard1999's avatar

    hee klijn4 ik ben 13 ik heb een klein vraaje heb jij whattsapp want kan beter over games op mobiel,laptop,,,,psp slim en lite en binne kort mischien over ps3 en als je me niet gelooft dan blokeer je me gewoon

  12. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Ik snap het niet?

  13. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Call of duty Mw3 en Call of duty Black ops voor de PS3 bijgevoegd.

  14. 310 XP
    killbilspier's avatar

    bioshock 2 5 euro en bioshock 1 voor 10 euro beetje vreemde verhouding maar ik wil bioshock 2 wel kopen voor 5 euro maar betaling wil ik pas doen bij ontvangst van de game ik sta op de trusted list dus je mag er wel vanuit gaan dat je die krijgt van mij en als je het niet wilt dan gaat de deal helaas niet door

    alvast bedankt

  15. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Jullie mogen bieden voor de spellen

  16. 71 XP
    Klijn4's avatar

    FIFA11 en PES2011 verkocht!

  17. 71 XP
    Klijn4's avatar

    Heavy Rain bijgevoegd