Forum

Topic: Zero Escape: Virtue’s Last Reward

Anoniem's avatar

Soms download je een demo uit de Store puur uit verveling, althans ik wel! 😉 En dan heel soms verrast een game je verschrikkelijk! Zo wist ik totaal niet wat ik kon verwachten van Zero Escape: Virtue’s Last Reward, maar zat ik uiteindelijk gedurende de gehele demo gekluisterd aan het scherm van mijn Vita!

In een heel korte tijd wist ik dat ook deze game een ‘must have’ voor mij is. Waar het eigenlijk op neer kwam in de demo is dat je deur voor deur moet zien te open en om die deuren geopend te krijgen krijg je diverse hersenkrakers voor geschoteld, de puzzels zijn absoluut doordacht.

Ik ga niets verklappen of spoilen over deze game, puur omdat iedereen de demo van deze game zelf kan downloaden uit de store. Ik wilde je alleen op de hoogte brengen van het feit dat er een absoluut pareltje te downloaden valt in de Store die niet heel veel aandacht heeft gehad.

Oké je moet dan wel van anime houden en het lezen van teksten (redelijk veel) moet je ook niet weerhouden om een game leuk te vinden. En uiteraard moet je wel een puzzel fanaat zijn, maar als je deze 3 dingen juist heel leuk vind in een game, dan weet ik haast wel zeker dat deze game iets voor jou is.

Met de muziek zit het verder wel goed. Die past prima bij de game, grafisch is het ook uitstekend alles ziet er top uit!

Nieuwsgierig geworden? Download de demo uit de Store….

Is er iemand die de gehele game heeft aangeschaft en daar redelijk mee op weg, laat dan eens weten hoe je de volledige game ervaart. 😉 Ik ben heel benieuwd!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.