Forum

Topic: [TK] Sleeping Dogs PS3

Anoniem's avatar

Hey allen,

Bij dezen wil ik Sleeping Dogs voor de PS3 aanbieden voor verkoop. Ik heb de game door een gigantische miskoop per ongeluk aangeschaft en wil er eigenlijk vanaf. De game is nog ongebruikt en in seal.

Ik heb hem voor 25.50 gekocht en wil hem dus liever niet voor minder wegdoen. Wie maakt mij blij door zichzelf te verblijden met Sleeping Dogs?

Groetjes,
Kim.

P.s. – Alles wat ik wil hebben is al in mijn bezit, dus tenzij je Beyond: Two Souls of Soul Sacrifice al hebt dan wil ik niet ruilen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Plaatst ie op de dag dat ie in de kerst sale voor 20 in de aanbieding is! XD
    Nee, ik hoop dat je ‘m kwijtraakt, ik heb m iig wel op PSN gekocht. Succes!

  2. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Plaatst ie op de dag dat ie in de kerst sale voor 20 in de aanbieding is! XD
    Nee, ik hoop dat je ‘m kwijtraakt, ik heb m iig wel op PSN gekocht. Succes!

    Tja, in de winkels is de adviesprijs nog €59,98 en ligt de gemiddelde verkoopprijs nog rond de €50,-. Dus ik hoop dat er toch nog animo is voor een fysiek exemplaar. Gaat ook beter onder de boom indien nodig :p Maja thanks.

  3. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Kim ik heb misschien wel intresse maar hebben we ut via whatsapp nog wel over 🙂