Forum

Topic: Stelling: Black Ops 2

Anoniem's avatar

Na de release van Call of Duty: Black Ops 2, die zich voornamelijk in de toekomst afspeelt, was menigeen bang dat dit een inleidende factor zou zijn voor de komst van sciencefiction in toekomstige Call of Duty’s. Gelukkig heeft Dave Anthony van Treyach dit ontkracht.

Dit deed Anthony aan de hand van de volgende uitspraak:

“Spelers moeten het gevoel hebben een echt wapen in hun hand te houden. Alsof het spel een extensie is van de hedendaagse wereld. Iets als een lasergun of energiewapen of zo, die kant willen we nooit met de serie op.”

Wat vinden jullie hiervan? Ben je blij met deze uitspraak, of heb je liever dat Call of Duty toch meer de kant van de sciencefiction op gaat? Bron: callofduty.nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb de titel een beetje aangepast richting de stelling, aangezien “BO2” niet staat.

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Heb de titel een beetje aangepast richting de stelling, aangezien “BO2” niet staat.

    oke dankje maar wat vind jij van de topic

  3. 89 XP
    050grunn's avatar

    Daar ben ik harstikke blij mee….Laten ze het maar mooi zo houden als het is.
    Het Bevalt mij prima!

  4. 101 XP
    killermees's avatar

    Het wordt dat er weer is een WW2 shooter komt..

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Het wordt dat er weer is een WW2 shooter komt..

    ja inderdaad aleen hoop ik dan wel dat dit gedaan word door Dice ondernaam van Battlefield, want cod heeft me de laatste releases in de steek gelaten en ik denl dat Battlefield echt iets moois ermee kan

  6. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mooi gekopieerd…

  7. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik zelf vind het in de huidige Black ops ver genoeg in de toekomst. Verder hoeft zeker niet. Ik zit inderdaad niet te wachten op lasers etc. Het horen knallen van de geweren en de rondvliegende hulzen hebben absoluut hun charme.

  8. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Als CoD terug in de tijd gaat, naar bijvoorbeeld WWII, dan gaan er een heleboel mensen zeuren dat er nauwelijks veranderingen in de game zitten. Maar als ze verder in de toekomst gaan, dan ontkomen ze eigenlijk niet aan de laser en energiewapens.

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mooi gekopieerd…

    haha viel me ook direct op toen ik het las LOL.
    Als je iets zo wreed kopieert mag je best wel de bron erbij vermelden just saying……

  10. 846 XP
    Thijs's avatar

    haha viel me ook direct op toen ik het las LOL.
    Als je iets zo wreed kopieert mag je best wel de bron erbij vermelden just saying……

    Idd, correcte grammatica, pro vraag? Wtf?

  11. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    lol heb ik dat vergeten sorry

  12. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Tot de dag van vandaag heb ik dit spel nog niet gespeeld.
    Ik speel bijna helemaal niets meer op de ps3.

  13. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik denk niet dat ze ooit een betere CoD dan World at War (WaW) zullen uitgeven. Zoveel mensen kochten BOII voor de zombie mode…waarvoor? CoD:WaW heeft miljoenen verschillende maps en mods/game modes voor de zombie mode, omdat Activision in die tijd nog niet van die idioot grote money whores waren. Custom zooi maken was daar op z’n hoogtepunt, de DLC was voor pc spelers zelfs allemaal gratis.
    En dan de multi, ook daar waren er miljoenen maps, game modes en mods te spelen. Voor degenen die alleen maar zeken dat Cod4 beter was, zijn er zelfs Cod4 mods te spelen, die je wapens precies hetzelfde uiterlijk, geluid, gunpower etc. geven. De “nieuwe” game modes die ze ons nu steeds brengen zijn dus ook BS, ze zijn vrijwel allemaal gekopieerd van oudere games.
    Het enige wat dan overblijft is de singleplayer, maar om de een of andere reden slaan veel mensen die over. Ik snap echt niet waarom CoD nog zo veel gekocht wordt en hoop dat CoD:WaW ooit nog een revive krijgt. De game is nu zo goed als verlaten :(. Van mij mogen ze met CoD naar het jaar 43897324876 als ze dat fijn vinden, nu nog terug in de tijd gaan zal alleen maar op een faal uitlopen. Een game zo pro als WaW kunnen we van Activision niet meer verwachten.

  14. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Als CoD terug in de tijd gaat, naar bijvoorbeeld WWII, dan gaan er een heleboel mensen zeuren dat er nauwelijks veranderingen in de game zitten. Maar als ze verder in de toekomst gaan, dan ontkomen ze eigenlijk niet aan de laser en energiewapens.

    wie zegt dat in de “toekomst” lazer/energie wapens van toepassing zijn…

  15. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik denk niet dat ze ooit een betere CoD dan World at War (WaW) zullen uitgeven. Zoveel mensen kochten BOII voor de zombie mode…waarvoor? CoD:WaW heeft miljoenen verschillende maps en mods/game modes voor de zombie mode, omdat Activision in die tijd nog niet van die idioot grote money whores waren. Custom zooi maken was daar op z’n hoogtepunt, de DLC was voor pc spelers zelfs allemaal gratis.
    En dan de multi, ook daar waren er miljoenen maps, game modes en mods te spelen. Voor degenen die alleen maar zeken dat Cod4 beter was, zijn er zelfs Cod4 mods te spelen, die je wapens precies hetzelfde uiterlijk, geluid, gunpower etc. geven. De “nieuwe” game modes die ze ons nu steeds brengen zijn dus ook BS, ze zijn vrijwel allemaal gekopieerd van oudere games.
    Het enige wat dan overblijft is de singleplayer, maar om de een of andere reden slaan veel mensen die over. Ik snap echt niet waarom CoD nog zo veel gekocht wordt en hoop dat CoD:WaW ooit nog een revive krijgt. De game is nu zo goed als verlaten :(. Van mij mogen ze met CoD naar het jaar 43897324876 als ze dat fijn vinden, nu nog terug in de tijd gaan zal alleen maar op een faal uitlopen. Een game zo pro als WaW kunnen we van Activision niet meer verwachten.

    Jaaa cod 5 vind ik de beste shooter die ik ooit gespeeld heb, die 2e wereldoorlog sfeer vond ik echt vet.
    Maare BO vond ik ook wel leuk, heb alleen BO2 nog niet gekocht ben nog steeds aan het twijfelen…..

    wie zegt dat in de “toekomst” lazer/energie wapens van toepassing zijn…

    Nja dat weet niemand maare daar gaan we wel van uit, zolang ze er maar geen geweren instoppen die met 1 schot 6 tegenstanders doden ofzo.
    Maar als ze goeie balans weten te vinden tussen de wapens vind ik t prima.

  16. 846 XP
    Thijs's avatar

    Jaaa cod 5 vind ik de beste shooter die ik ooit gespeeld heb, die 2e wereldoorlog sfeer vond ik echt vet.
    Maare BO vond ik ook wel leuk, heb alleen BO2 nog niet gekocht ben nog steeds aan het twijfelen…..

    Nja dat weet niemand maare daar gaan we wel van uit, zolang ze er maar geen geweren instoppen die met 1 schot 6 tegenstanders doden ofzo.
    Maar als ze goeie balans weten te vinden tussen de wapens vind ik t prima.

    Niet kopen