Forum

Topic: playstation home voor ps vita

Anoniem's avatar

ik heb een vraag mensen ik heb vandaag de ps home voor de vita gevonden in de store

iemand enig idee wat en of daar iets mee gaat gebeuren ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 293 XP
    Kappie1977's avatar

    He Vaveti, ik heb niets gehoord en gezien over PS Home voor de Vita. maar waar heb je de PS vita versie gezien dan in de store?

  2. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    He Vaveti, ik heb niets gehoord en gezien over PS Home voor de Vita. maar waar heb je de PS vita versie gezien dan in de store?

    ja ik was namelijk voor de grap aan het zoeken naar de psm app

    als je playstation mobile intikt krijg je Playstation Home Arcade in die lijst (zitten overigens 3 spellen bij en je kan madblocker kopen via die app)

    edit: het logo is hetzelfde als die van de ps 3 maar dan rood

  3. 293 XP
    Kappie1977's avatar

    ja ik was namelijk voor de grap aan het zoeken naar de psm app

    als je playstation mobile intikt krijg je Playstation Home Arcade in die lijst (zitten overigens 3 spellen bij en je kan madblocker kopen via die app)

    edit: het logo is hetzelfde als die van de ps 3 maar dan rood

    Cool dan ga ik ook ffies vanavond ffies checken en kijken.

  4. 384 XP
    Frankaro's avatar

    He vet dat je dat gevonden hebt. Ben ‘em nu aan het downloaden. 🙂

    EDIT: Als je de game/app gedownload hebt krijg je inderdaad 3 games, Wipeout 2 zelfs. Grappig, misschien komt Sony nog met aankondigingen?!

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bedankt voor je melding! Gelijk even proberen!

    EDIT: Net even geprobeerd, en inderdaad WipEout 2D, Ice Breaker, en een demo van Scribble Shooter. Ik hoop dat ze de store ervan wel updaten want die werkt nog niet.

    WipEout 2D is best wel een tof spel voor tussendoor.

  6. 261 XP
    kblade's avatar

    Die heb ik ook… wel dure games als je andere spellen erbij wilt

  7. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    het is overigens een nieuwe feature ze hebben het in amerikia en in engeland

  8. 2 XP
    SierraWinter's avatar

    Ik heb niets gehoord en gezien over PS Home voor de Vita.

    ——————————————————
    “I love sexy lingerie and feminine things. It makes me feel nice to look good and turn somebody on by doing so. ” ~ Lorri Bagley

  9. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    http://imageshack.us/photo/my-images/248/20130123204717.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/20130123205010.jpg/

    dit hebben de amerikanen en de engelse in hun store staan dus ps home voor de ps vita

    alleen hadden wij 1 app en hun krijgen een hele nieuwe sectie in de store dr bij net als met ps mobile en video wat wij overigens ook nooit zullen krijgen haha

  10. 641 XP
    VaVeTi's avatar

    en daar is die officieel aangekondigt door sony terwijl sommige mensen hem al 3 maanden hebben

    http://blog.eu.playstation.com/2013/02/05/playstation-home-arcade-player-brings-retro-gaming-to-ps-vita-this-week/ ps home