Forum

Topic: welke game is de beste voor de vita

Anoniem's avatar

Ik ben van plan een nieuwe game te kopen maar ik weet niet welke ik moet kiezen de games die ik wil kopen zijn : cod declassified ,asassins creed liberation,little big planet en need for speed most wanted.Maar welke zou ik kopen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    De reviews van COD zijn echt niet positief. En het hangt er ook vanaf wat je leuk vind. Ik heb zelf Little Big Planet en Asassins Creed. Gravity Rush is ook een Pareltje. Virtue’s Last Reward kreeg in de OPM echt hoge cijfers ik daar wel eerst een demo van downloaden aangezien die erg apart is.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als je budget hebt voor 1 game, neem dan 1 jaar PS Plus. Voor die prijs krijg je nu direct 5 games, inclusief 2 toppers (Uncharted en Gravity Rush), plus elke maand nog 2 erbij.

    Als je dat al hebt, ligt het echt helemaal aan het soort spel dat je wilt, je noemt nl vier totaal verschillende genres op, die, behoudens CoD allemaal toppers zijn.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb hier alleen Black Ops Declassified van. Als je COD op de PS3 leuk vindt, vind je deze ongetwijfeld ook vet. Ik ben het zo oneens met alle reviews. De andere games zijn ook erg goed als je reviews mag geloven.

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Welke game de beste is, dat is een persoonlijke keuze… Waar hou je van? Zelf vind ik Little Big Planet helemaal leuk, een ander vind daar juist niets aan… Vecht games kunnen nog zo goed uitgewerkt zijn, ik hou er niet van… En zo blijft het een persoonlijke keuze…

    Wellicht is het een idee om de games in een winkel uit te proberen voordat je ze koopt.

  5. 293 XP
    Kappie1977's avatar

    De games die je opnoemt zijn wel allemaal heel verschillend (maar wel allemaal leuke spellen, al heb ik de Vita versie van NFS nog niet zelf gespeeld). Wil je meer een game die je ffies 15minuten tot 30minuten een paar levels wilt spelen of wil je echt een langer verhaal waar je wel een aantal uurtjes zoet mee bent?
    -Assasins Creed, leuk als je echt een tijdje wilt gamen
    -LBP als je ffies een paar levels wilt spelen of wilt maken. Single player is ook wel leuk om te spelen
    -COD erg leuk om ffies een paar potjes online te spelen en af en toe een campaign missie te spelen.(al zijn er niet veel single player missies)

  6. 81 XP
    Eric's avatar

    En met welke games ben je het langst zoet.

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    sowieso uncharted. een franchise die je als playstationer NIET mag missen.

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    En met welke games ben je het langst zoet.

    Little Big Planet…!!! Het verhaal ben je niet zo gek lang mee bezig, maar zodra je zelf levels gaat bouwen en levels van anderen gaat spelen… valt er eigenlijk niets uit te spelen.

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    En met welke games ben je het langst zoet.

    Met Black Ops Declassified ben je eigenlijk ook eindeloos bezig. De multiplayer is naar mijn mening erg verslavend.

  10. 81 XP
    Eric's avatar

    Met Black Ops Declassified ben je eigenlijk ook eindeloos bezig. De multiplayer is naar mijn mening erg verslavend.

    Ja ik heb hem vandaag ook gekocht.Ik snap de reviews helemaal niet ik vind het een erg toffe game.

  11. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ja ik heb hem vandaag ook gekocht.Ik snap de reviews helemaal niet ik vind het een erg toffe game.

    Soms heb ik wel eens het idee dat ontwikkelaars het allemaal in de aanloop naar de release datum “te spannend” maken, waardoor de game uiteindelijk teleurstelt. Niet dat het een slechte game uiteindelijk is geworden, de verwachtingen worden gewoon weg niet gehaald. Ik heb ook wel een lijstje games die ik wel leuk vind, maar die in diverse reviews toch redelijk onderuit worden gehaald. Maar andersom ook, games die giga beoordelingen krijgen en waarvan ik denk… Mwahh…

    Toch hecht ik wel enige waarde aan reviews, daar ik me er meestal wel in kan vinden. Twijfel ik na de review nog, zoek ik gewoon verder naar gebruikers ervaringen… 😉