Forum

Topic: PSX Sense Official Naruto (Shippuden) Topic

Anoniem's avatar

Beste PSX-Sensers,

Het was me opgevallen dat er veel Naruto fans rondlopen op PSX Sense (bron: Avatars xD) en dus open ik even een Naruto topic. Hier kan je over van alles en nog wat praten, als het maar over Naruto gaat. Zit je met vragen over de serie? Stel ze hier. Ben je verliefd geworden op Sakura? Wij regelen haar telefoonnummer voor je :D. Er is overigens 1 regel en die is bedoeld voor de mensen die de Manga lezen (en dus verder zijn in het verhaal dan mensen die alleen de anime kijken) :

VERKLAP GEEN SHIT UIT DE MANGA DIE MENSEN NOG NIET IN DE ANIME HEBBEN GEZIEN.

Zo, dat ook weer gezegd :D.

Zijn er nog meer mensen die ziek worden van de fillers? Gelukkig nog maar 2 te gaan voordat het verhaal weer verder gaat..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 95 XP
    SerenCrux's avatar

    Elke week maar wachten op de manga, ondertussen ben ik begonnen met Sword Art Online en als je iets anders dan Naruto wilt wat er op lijkt, try BLEACH =D

  2. 212 XP
    Montrose's avatar

    jaaa sword art online is ook niet verkeerd, ik heb gister alle 24 afleveringen gezien. Ik wacht nu op de laatste.

  3. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Toch blijft Naruto iets unieks hebben, iets dat ik vroeger alleen met Dragon Ball Z had, alleen die fillers verzieken het een beetje..

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    I Hate Fillers! Het komt al maar 1x per week en dan krijg je dat:(

  5. 307 XP
    LanceVance's avatar

    I Hate Fillers! Het komt al maar 1x per week en dan krijg je dat:(

    Haha ja dat wel, maar gelukkig nog maar 2 fillers te gaan.. Vanaf 296 begint het verhaal weer, kan niet wachten tot Naruto en al de Jinchuuriki’s in actie komen!

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Haha ja dat wel, maar gelukkig nog maar 2 fillers te gaan.. Vanaf 296 begint het verhaal weer, kan niet wachten tot Naruto en al de Jinchuuriki’s in actie komen!

    Thnx voor die info wist niet dat er nog maar 2 over waren!
    En ja inderdaad kan niet wachten wordt episch!

  7. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Thnx voor die info wist niet dat er nog maar 2 over waren!
    En ja inderdaad kan niet wachten wordt episch!

    Ik wist het helaas al sinds het begin, dan ben je gewoon de hele tijd aan het wachten.. Elke keer als er nieuwe fillers bekend zijn worden ze geplaatst op http://www.narutohq.com/naruto-shippuden-fillers.php

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik wist het helaas al sinds het begin, dan ben je gewoon de hele tijd aan het wachten.. Elke keer als er nieuwe fillers bekend zijn worden ze geplaatst op http://www.narutohq.com/naruto-shippuden-fillers.php

    Haha weer bedankt zeker handig! Kijk je de fillers zelf ook of sla je ze over?

  9. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Haha weer bedankt zeker handig! Kijk je de fillers zelf ook of sla je ze over?

    De laatste kijk ik ze wel, anders heb ik helemaal niks om te kijken en ze zijn ook best redelijk de laatsten. Eerst was het altijd troep en flashbacks van vroeger.

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    De laatste kijk ik ze wel, anders heb ik helemaal niks om te kijken en ze zijn ook best redelijk de laatsten. Eerst was het altijd troep en flashbacks van vroeger.

    True that!

  11. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Volgende week laatste filler, praise the lord! 😀

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Volgende week laatste filler, praise the lord! 😀

    Die filler van deze week was niet slecht!

  13. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Nieuwe Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 Screenshots & Trailer verschenen! Ik was nooit een fan van de games, maar deze lijkt daar toch echt een verandering in te gaan brengen.

    http://www.saiyanisland.com/2012/12/over-50-screenshots-of-naruto-storm-3/

    http://www.saiyanisland.com/2012/12/naruto-storm-3-trailer-4/

  14. 8825 XP
    7th-son's avatar

    alle ultimate storm delen zijn geweldig hoor!

  15. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Mwah, vond het persoonlijk een beetje net als Dragon Ball Z: elke keer hetzelfde gerecht op een ander bord

  16. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wauw uitgesteld tot 10 januari dankzij de feestdagen

  17. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Nog een paar dagen tot de hervatting van The Fourth Shinobi World War 😀

  18. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Bumpert