Forum

Topic: Network Pass?

Anoniem's avatar

Ik heb een vraag over de Network Passen, er staat dat ze op meerder systemen te gebruiken zijn. Maar ik vraag me af

Stel ik heb een playstation met daarop mijn account
en een vriend van mij download de network pass met
mijn account kan hij dan ook online met mijn network pass?

dus 2 systemen 2 verschillende accounts 1 networkpass ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 89 XP
    050grunn's avatar

    Jaaa dat kan,Heb ik zelf ook al een x aantal keer gedaan op me vriendin haar account

  2. 31 XP
    Yankee's avatar

    Mooi zo dat bespaard mijn vriendin 10 euro haha

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wees hier wel erg voorzichtig mee.
    Het delen van je accountgegevens kan gevaarlijk zijn, als je die andere persoon niet 100% vertrouwt. Op het PS forum staan regelmatig users die klagen dat hun account ‘gehacked’ is, maar dat blijkt steeds weer iemand te zijn die zijn account gedeeld heeft, waarna die andere persoon er met het account vandoor gegaan is.
    Geef daarom NOOIT je password af, maar installeer je account, download wat je wil, en haal het account meteen weer weg.

    Bovendien, dit is PRECIES de reden waarom Sony het aantal te activeren Playstations terug gebracht heeft van 5 naar 2, en is dus niet erg netjes…

  4. 31 XP
    Yankee's avatar

    Ja ik begrijp het ik vertrouw deze persoon wel maar toch haal ik mn wachtwoord eruit en daarna verander ik ‘m voor t geval dat 😛

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ja ik begrijp het ik vertrouw deze persoon wel maar toch haal ik mn wachtwoord eruit en daarna verander ik ‘m voor t geval dat 😛

    Wanneer je je account wist zal de network pass ook niet meer werken op de account van je vriend hoor. als de account waarmee het item dat gekocht is verwijderd wordt, dan wordt dat item ook geblokkeerd. kijk maar in de info van een gekocht item, daar staat altijd bij dat de account waarop het item gekocht is, steeds aanwezig moet zijn.