Forum

Topic: Fifa 13 vs pro evolution soccer 13

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een vraag.
Heb vorig jaar na een lange tijd weer eens een fifa spel gekocht uiteraard fifa12.
Wat mij opviel is dat bij single player het niveau verschil extreem hoog is.
Zo win je makkelijk bijeen bepaald niveau waardoor je een hoger trapje omhoog gaat maar dan is het onmogelijk om nog te scoren,
Hierdoor heb ik fifa eigenlijk bijna niet aangeraakt.
Is dit bij de nieuwe fifa ook en heeft pro evo dit ook of is deze makkelijker instappen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Hallo,

    Ik heb een vraag.
    Heb vorig jaar na een lange tijd weer eens een fifa spel gekocht uiteraard fifa12.
    Wat mij opviel is dat bij single player het niveau verschil extreem hoog is.
    Zo win je makkelijk bijeen bepaald niveau waardoor je een hoger trapje omhoog gaat maar dan is het onmogelijk om nog te scoren,
    Hierdoor heb ik fifa eigenlijk bijna niet aangeraakt.
    Is dit bij de nieuwe fifa ook en heeft pro evo dit ook of is deze makkelijker instappen?

    Bij FIFA 13 heb je Amateur,SemiProf,Prof,Wereldklasse en legendarisch..

    Dus zit vast wel een niveau wat je aanspreekt.. Ik speel veel op PROF en soms op Wereldklasse.

  2. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    @tom,

    Ook nog iets anders dan Bf!!
    Ik vind de overstap an semi naar prof zo gigantisch das niet normaal

  3. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    @tom,

    Ook nog iets anders dan Bf!!
    Ik vind de overstap an semi naar prof zo gigantisch das niet normaal

    wat bedoel je??

    denk dat in fifa 13 semi prof beste voor jou is dan..

  4. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    We hebben een tijdje battlefield gespeeld jurgen82!

    Nou ik speel semi pro op dit moment bij fifa12 en daar win ik met gemak met 8-0 maar als ik op pro speel dan krijg ik geen een goal gemaakt kom nog niet eens bij de goal

  5. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    We hebben een tijdje battlefield gespeeld jurgen82!

    Nou ik speel semi pro op dit moment bij fifa12 en daar win ik met gemak met 8-0 maar als ik op pro speel dan krijg ik geen een goal gemaakt kom nog niet eens bij de goal

    haha ok ja klopt! heb al 2 maand geen bf3 gedaan.. Ben het een BEETJE zat:P Ben je al vader geworden???

    Als ik jou was zou ik gewoon op PROF blijven spelen in FIFA 13 speel ik veel carriere (manager) ben nu 4e seizoen met PEC Zwolle en vorig seizoen eindigde ik 4e en sta nu 2e:P Heb wellis op hoger niveau gezet maar dan moet ik wel ff oefenen!

  6. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    @tom-zwolle,

    Ja 20-11-2012 papa geworden van een dochter Femke.
    Heb bf ook al een tijdje niet meer gespeeld.
    Ok bedankt.

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik kan op semi-prof 3-2 winnen met een 4 sterren club tegen een 2 sterren club, komen jullie allemaal aan met je wereldklasse…