Forum

Topic: PS Plus later activeren

Anoniem's avatar

Kan ik als ik nu ps plus koop het ook pas op een later tijdstip activeren? Omdat het nu met korting is en ik pas echt tijd heb om te spelen na de kerstvakantie 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nee, als je het nu koopt, is het meteen geactiveerd. Maar, als je het nu koopt, krijg je de aanbiedingen van December nog (oa Batman Arkham City), die verdwijnen 2 januari weer. Als je ze nu download, kan je die gewoon de rest van het jaar spelen.

  2. 9 XP
    brammel93's avatar

    Ja, dan kan ik het beter nu activeren hé.

    Bedankt voor het antwoord!

  3. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ja, dan kan ik het beter nu activeren hé.

    Bedankt voor het antwoord!

    Beter alvast activeren inderdaad en die games bij de instant game collection in je winkelwagentje doen en de aankoop bevestigen. Dan staan ze al vast op je account en kan je ze downloaden wanneer je wilt ^^

  4. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    En ik durf steeds de gok maar niet te nemen om mijn PS Plus nu al te verlengen terwijl dat in augustus pas ergens nodig is. Heeft er iemand ervaring met het ruim voor tijd verlengen van zijn of haar abo? Wordt deze dan echt met een jaar extra verlengd, kortom wanneer ik het nu zo verlengen heb ik dan echt nog 20 maanden plezier van mijn PS Plus abo?

  5. 1691 XP
    chronic010's avatar

    En ik durf steeds de gok maar niet te nemen om mijn PS Plus nu al te verlengen terwijl dat in augustus pas ergens nodig is. Heeft er iemand ervaring met het ruim voor tijd verlengen van zijn of haar abo? Wordt deze dan echt met een jaar extra verlengd, kortom wanneer ik het nu zo verlengen heb ik dan echt nog 20 maanden plezier van mijn PS Plus abo?

    Aangezien ik ook nog twijfelde……: Gaat mijn resterende lidmaatschapsperiode verloren als ik mijn abonnement vroegtijdig verleng?

    Nee. De nieuwe lidmaatschapsperiode wordt toegevoegd aan de bestaande periode. Als je dus bijvoorbeeld een lidmaatschap voor 1 jaar afsluit en je huidige lidmaatschap nog 10 dagen geldig is, is je nieuwe lidmaatschap 375 dagen geldig.

    http://nl.playstation.com/psn/support/ps3/detail/linked286117/item286116/Veelgestelde-vragen-over-PlayStation-Plus/