Forum

Topic: Het "gelukkig nieuwjaar" wenstopic

Anoniem's avatar

In dit topic kun je elkaar de beste wensen wensen!

Ook namens mij; Iedereen een mooi, gezond & gelukkig nieuwjaar!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Iedereen fijne vakantie, de beste wensen en voorzichtig met vuurwerk.

  2. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Merry Xmas & a Happy New Year 2 all.. ^_^

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    Iedereen fijne feestdagen en een super 2013
    En wees voorzichtig met vuurwerk !

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Iedereen goede feestdagen gewenst en alvast happy new year! 😉

    Vuurwerk tip: koop King of Thunders. (Mortieren) (= Gewoon legaal vuurwerk) Harde luide knal, even hard als een midden klasse nitraat, vooral als ze op de grond ontploffen. Ik haal er 90 ofzo, haha. Kost me maar 0,30 cent per stuk bij profile. (Fietsen zaak) 😀

    Ja ik houd van vuurwerk. 🙂

  5. 193 XP
    jurgenstil's avatar

    jullie allemaal ook fijne kerst(game)dagen en een gelukkig nieuw (game)jaar

  6. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja ik houd van vuurwerk.

    klein kind ^^

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Vuurwerk tip: koop King of Thunders. (Mortieren) (= Gewoon legaal vuurwerk) Harde luide knal, even hard als een midden klasse nitraat, vooral als ze op de grond ontploffen. Ik haal er 90 ofzo, haha. Kost me maar 0,30 cent per stuk bij profile. (Fietsen zaak)

    Goeie tip, zal er is naar gaan kijken 🙂

  8. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Iedereen goede feestdagen gewenst en alvast happy new year! 😉

    Vuurwerk tip: koop King of Thunders. (Mortieren) (= Gewoon legaal vuurwerk) Harde luide knal, even hard als een midden klasse nitraat, vooral als ze op de grond ontploffen. Ik haal er 90 ofzo, haha. Kost me maar 0,30 cent per stuk bij profile. (Fietsen zaak) 😀

    Ja ik houd van vuurwerk. 🙂

    je bedoeld volgens mij gewoon thunderking ?of wat anders

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    klein kind ^^

    Eehm, vuurwerk is niet voor kleine kinderen. xD

    je bedoeld volgens mij gewoon thunderking ?of wat anders

    Ja zulke mortieren. Thunderking is ook een merk volgens mij ja. Het is gewoon zo’n enkel schot ding met een erg luide knal. 😉

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nouja doe mij maar gwn Kobra 6 of Nitraten/Vlinders/Shells maare fijne wensen haha maar kzal eens kijken Pattsy. Verder simpele knal, Japanse kanonslagen, overal verkrijgbaar, erg goedkoop, paar euro voor 200 ofzo, en wat zijn jullie wensen voor 2013?

    ( Kan je anders in eerste post zetten om te vragen wat mensen’ wensen zijn ) 🙂

    Mijn wensen is denk ik niet veel bijzonders, hopelijk overgaan naar 5 Gym gecombineerd met lol en gamesessies. 😛

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Patty.. Zeg dan gewoon “Shocks” haha, zo heet dat namelijk xD

    Ik heb ook Cobra’s en Nitraten, verder shocks en een pot, leuk als je met vrienden wat bij elkaar legt.

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Patty.. Zeg dan gewoon “Shocks” haha, zo heet dat namelijk xD

    Ik heb ook Cobra’s en Nitraten, verder shocks en een pot, leuk als je met vrienden wat bij elkaar legt.

    Ja Mortieren, King of Thunders, Thunderkings, Detonators, Single Shots, Shocks, hoe je zo ook wilt noemen. Het beestje heeft meerdere naampjes. 🙂

    Ik heb ook wat nitraten enzo. Altijd wel leuk. Maar ik ga 3 packs van 36 stuks halen van die “shocks”, haha. Die dingen knallen even hard als middenklasse nitraten. Wel vet dus. En met 108 van die dingen kom je wel de dag door hoor, vooral als je vrienden en broers ook een paar packs halen. 😀

  13. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ja Mortieren, King of Thunders, Thunderkings, Detonators, Single Shots, Shocks, hoe je zo ook wilt noemen. Het beestje heeft meerdere naampjes. 🙂

    Ik heb ook wat nitraten enzo. Altijd wel leuk. Maar ik ga 3 packs van 36 stuks halen van die “shocks”, haha. Die dingen knallen even hard als middenklasse nitraten. Wel vet dus. En met 108 van die dingen kom je wel de dag door hoor, vooral als je vrienden en broers ook een paar packs halen. 😀

    Mortieren zijn illigaal in NL;) die thunder kings zijn baby scheetjes vergeleken bij mortieren:)

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Mortieren zijn illigaal in NL;) die thunder kings zijn baby scheetjes vergeleken bij mortieren:)

    Jaa xD die ik bedoel zijn legaal, haha. 😛

  15. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Jaa xD die ik bedoel zijn legaal, haha. 😛

    maar die thunder kings zijn leuke dingen:P heb ze ook vaak gehad

  16. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Bij de winkel hier hebben ze nu reapers xD ( oftewel vlinders ) zien er ook helemaal precies hetzelfde eruit. Als je dan alleen bij het stukje informatie kijkt staat er net goedgekeurde vuurwerk ofzo dus ik denk dat je de knal een beetje kan vergelijken met shots/thunderkings. Hetzelfde met multi salute.

    OT: Merry Xmas and a happy new year !!!!!

  17. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Merry Christmas you filthy animals… and a happy new year! 😛

  18. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Een niks geleje jaar, ammel.
    Zulwe esgaan papen in de mand? Houdoe!

  19. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Het is nu officieel, gelukkig nieuwjaar allen!
    Wat een nacht..

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wat een nacht..

    Hehe, inderdaad. :p

    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

  21. 2457 XP
    peyj's avatar

    Better late then never! En het mag volgens mij nog tot de 6de traditioneel..

    De beste wensen iedereen! Dat 2013 een goed jaar voor de PS3 en Vita mag worden!

  22. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    poep!!!! 2013 waah the END OF THE WORLd!!!!