Forum

Topic: PC hdmi probleem

Anoniem's avatar

heey,
Ik heb een klein probleempje, ik heb hier namelijk een desktop staan met 2x hdmi, vga en dvi. Nou heb ik mijn desktop doormiddel van dvi op m’n monitor aangesloten. Nou wilde ik ook een hdmi trekken naar mijn tv. Helaas paste de hdmi niet meer naast die van de dvi. Maar ik dacht toch ik heb er 2 ( waarvan die ene niet meer past ) dus dan maar in de andere. Maar echter herkent de computer helaas niet m’n tv.

Nou heb ik de dvi eruit gehaald en alleen de 2de hdmi geprobeert, ook dan herkent hij hem niet. Maar als ik de dvi eruit trek en dan in de eerste hdmi poort stopt herkent hij hem wel ?

Wat moet ik dus doen om hem wel te laten herkennen ( ik meen dat er iets is met de 2 hdmi poort dus ) Zijn het eventuele drivers, of instellingen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik hoor het wel en alvast bedankt !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    2x hdmi? misschien rare vraag: maar is het geen display-poort?
    Bij mij pas er wel een hdmi naast mijn dvi-d poort, veder heb ik nog een dvi-i en display- poort.

  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Nope het is geen display port, er staat zelfs hdmi naast haha en er past ook een hdmi in xD