Forum

Topic: Iemand ervaring met Zavvi?

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik wil graag op zavvi bestellen omdat het erg goedkoop is maar omdat zij vanaf engeland verstuuren heeft iemand ervaring enz?

mvg,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 139 XP
    Xx_DontTakeItPersonal_xX's avatar

    geen ervaring met zavvi, maar wel met amazon.co.uk. en daar heb ik wel goeie ervaring mee gooien het gewoon in de brieven bus en klaar. alleen de wacht tijd he gekunt da gratis laten verzenden maar dan moet je zo’n 4 dagen wachten, is ook tegen betaling maar dan betaal je al snel 10euro meer voor snelle verzending.

    mvg

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hallo,

    Ik wil graag op zavvi bestellen omdat het erg goedkoop is maar omdat zij vanaf engeland verstuuren heeft iemand ervaring enz?

    mvg,

    Bestel daar altijd weleens wat. Goeie site snelle service bij mij had ik alles altijd binnen een week binnen per post:)
    Velen klagen wel over de lange levertijden wat mij nooit is overkomen….
    In mijn oogpunt een goedkope betrouwbare site! Kan je gerust bij kopen:)

  3. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ook alleen maar goede ervaringen met Zavvi hier. Waar ik vooral blij mee ben is dat ze iDeal accepteren, in tegenstelling tot Amazon. Volgens hun site kan je 10-15 werkdagen aan levertijd verwachten, maar dat is mij in ieder geval nog niet overkomen. Tot nu toe was alles binnen een week binnen.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Let wel even op, er is zavvi.nl, zavvi.com, en thehut.com. zijn alledrie het zelfde, maar met soms net even andere prijzen. Vaak is zavvi.com de goedkoopste. De laatste maanden heb ik er niks meer gekocht, maar een jaar geleden was het inderdaad vaak zo dat het 3-4 weken kon duren voor je je gam binnen had. Zavvi gebruikt de goedkoopste postmethode, en dat gaat nu eenmaal niet zo snel. Daarnaast kan de douane lastig doen, en het pakketje 2 weken vasthouden voor inklaring. Komt hij dus alsnog binnen, maar wat later.
    Verder prima service. Wil je een day-one game, haal die dan niet bij zavvi, want die is er nooit op day-one. Wil je een goedkoop spel, en heb je er geen haast mee, dan is het echt een prima adres.

  5. 8825 XP
    7th-son's avatar

    gamesync.nl is een stuk beter en sneller, leverd wel op tijd!
    en ook niet eens zo duur ook!

    heb toevallig op 8 december een bestelling gedaan bij zavvi, stond in de mail dat het de 19de pas verzonden zou worden
    als ik nu het track and trace ga bekijken, dan staat er steeds dat het nog niet verzonden is, en dat het binnen 24 uur veranderd moet zijn..
    het is nu 23 december, en ik wacht nogsteeds…

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb één keer gehad dat ik daar Modern Warfare 3 gepre-orderd had, en ik kreeg ‘m pas na 4 weken na de release.
    Toen was ik erg pist-off. Sloeg nergens op, en hun excuus was “het was druk”.

  7. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Heb zo’n 6 keer besteld bij Zavvi en over het algemeen goede ervaringen.
    Het is me zelfs 2x overkomen dat ik hem op dinsdag had besteld en hem zaterdag in de brievenbus had.
    2x is het ook fout gegaan en is me bestelling nooit aangekomen, heb toen na 2,5 week een mailtje gestuurd en de dag later stond het geld alweer terug op me rekening.

  8. 2417 XP
    Sensu's avatar

    heb toevallig op 8 december een bestelling gedaan bij zavvi, stond in de mail dat het de 19de pas verzonden zou worden
    als ik nu het track and trace ga bekijken, dan staat er steeds dat het nog niet verzonden is, en dat het binnen 24 uur veranderd moet zijn..
    het is nu 23 december, en ik wacht nogsteeds…

    Same here. Klotezavvi…

  9. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ze zijn inderdaad niet heel snel met de levering, maar voor de rest zijn ze goed hoor.
    TIP! Geen Blu-Rays bestellen daar, dan heb je geen ondertiteling (las ik ergens).

    Verder kijk ik altijd eerst even op http://www.budgetgaming.nl , dat is een prijsvergelijkingssite voor games.

  10. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    OT: Heeft iemand ervaring met jumpzgaming.nl?

  11. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Vrienden in Polen hebben onlangs elk een Wii U in The Hut besteld, die zitten nu al een hele week op dezelfde status: “In export hub. Update in 24 hours.”.
    Het Update al meer dan een week ‘binnen 24 uur’, rot bedrijf.
    € 800,- van Polen naar Engeland, de mensen worden dan vervolgens keihard in hun konten geneukt.

  12. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Vrienden in Polen hebben onlangs elk een Wii U in The Hut besteld, die zitten nu al een hele week op dezelfde status: “In export hub. Update in 24 hours.”.
    Het Update al meer dan een week ‘binnen 24 uur’, rot bedrijf.
    € 800,- van Polen naar Engeland, de mensen worden dan vervolgens keihard in hun konten geneukt.

    Ik heb dan alleen een game besteld, maar bij mij staat dat er dus ook.. en ik had 8 december besteld!

  13. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    De levertijd is veels te lang bij Zavvi 🙁 Ik bestel alleen dingen waar ik geen haast bij heb net als met CD-wow.nl

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    De Polen hebben een PayPal Claim gemaakt tegen The Hut, meer dan een week geleden.
    Tot dusver is er nog geen reactie van The Hut gekomen.
    Vreemd, het is alsof ze er om vragen om aangeklaagd te worden.

  15. 1 XP
    diskrekwakwo1@gmail.com's avatar

    Zavvi stuurde nu voor de 2e keer een verkeerd artikel.

    Eerder bestelde ik een lounge-pant en kreeg een heel andere kleur geleverd. Ok, was ook wel leuk dus maar niet geklaagd. Laat na 1 keer wassen de band los. Ik kon hem weggooien. Intussen toch een andere bestelling gedaan, bovenstaande sweater. krijg ik een of andere turquoise kleur geleverd waarin je nog niet dood gevonden wilt worden. Geklaagd, krijg het verzoek om mijn reactie te melden na inloggen op mijn account, is mijn hele account gewist dus heb nu geen mogelijkheid meer om via de “normale” kanalen te communiceren.
    Alle emails die ik daarna gestuurd heb, worden gewoon NIET beantwoord. Ze laten je gewoon STIKKEN met je klachten.

    Ik concludeer dus:
    – Vooropgestelde misleiding: zavvi.NL is géén nederlands bedrijf:
    bij problemen zijn ze onbereikbaar en je wordt geconfronteerd met hoge douanekosten die ze op hun website niet vermelden.
    – Je wordt bij voorbaat random opgelicht.
    – Je krijgt gewoon dingen opgestuurd die ze kennelijk kwijt willen en die jij niet besteld hebt
    – Op klachten wordt gewoon NIET gereageerd.
    – Om het voor hunzelf wat gemakkelijker te maken, wippen ze je gewoon uit hun klantenbestand.
    – Staar je niet blind op de levertijden die ze beloven… Vermenigvuldig met 2 en je komt in de buurt.
    – Waarschijnlijk zal deze review ook binnen no time door hun verwijderd worden omdat die te compromitterend is.
    – Dan hebben ze aan mij een slechte want ik blijf net zo lang publiciteit zoeken totdat ze (in ieder geval) van de Nederlandse markt verdwenen zijn.
    Daarna maak ik me sterk om ze ook uit andere Europese landen te verdrijven. (Ik spreek toevallig wel m’n talen….)

    Heb je dezelfde ervaring laat het me weten: [email protected], samen staan we sterk, misschien kunnen we samen actie ondernemen tegen deze oplichters….