Forum

Topic: Ps vita black ops 2 declassified multiplayer

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

2 Weken terug heb ik een ps vita gekocht met 2 spellen, Fifa 13 en Black ops 2 declassified. Na een tijdje beide spellen spelen wou ik toch wel graag online, dus maakte ik een account aan. ik ben 14 en ik moest voor een master account ouder zijn dus heb ik de leeftijd iets ouder ingevuld, maar op fifa 13 kan ik nu gewoon online gaan, alleen op black ops 2 declassified lukt het niet. telkens als ik het spel start en ik ga naar multiplayer komt er te staan: LOGIN FAILED. Insufficient NAT.
Ik heb geen flauw idee wat dit inhoud en heb het al proberen op te zoeken. iemand een idee? ik heb er niet veel verstand van. Moet ik nog iets kopen zodat ik online kan, of heb ik tijdens de registratie iets verkeerds gedaan? Maar als ik 1 optie onder multiplayer klik bij AD HOC MULTIPLAYER dan doet hij het wel, maar vind hij nooit een andere medespeler. Ik vind dit echt verschrikkelijk want ik wil zo graag online spelen, iemand die de oplossing heeft of een tip?

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    het kan zijn dat ik me vergis maar… volgens mij heb jij een verkeerde NAT type

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je probleem ligt bij je NAT-type, dit ligt iets gecompliceerder en je bent niet de enige die er last van heeft. Kans is dat je ook niet weet wat NAT-type nu precies is, dat is overigens ook helemaal niet zo gek.

    Wat meer informatie hierover kun je hier vinden:

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10868-NAT-Type-veranderen-KPN-Experia-Box
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10845-NAT-Type-veranderen-KPN
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?1569-NAT-Type-3-veranderen-in-NAT-Type-2
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?9824-NAT-Type-2-op-PS3

  3. 8 XP
    ajacied888's avatar

    Hartstikke bedankt voor de info! Ik heb alleen niet zo’n verstand van al die dingen etc. nu zag ik net bij M4GN3T zijn 2e link een uitgebreide uitleg. Alleen ging het mis bij punt 8. mijn broer heeft een playstation 3 bij zijn vader waar ik totaal niet op mag dus weet ik niet wat ik daar moet invullen. iemand idee

    Ps: M4GN3T. wel bedankt voor de hulp!!

  4. 8 XP
    ajacied888's avatar

    Iemand die de oplossing weet, met en goede uitleg ik heb der niet veel verstand van

    Moet ik nog iets kopen of iets? of heeft iemand de uitleg waarmee ik het kan veranderen hierboven staat het over de ps3 waar ik weinig van weet

    Moet ik nog iets erbij kopen of heeft ieemand er verstand van. Ik weet ook niet waar ik dat met de ip en alles kan vinden. wie heeft de oplossing

  5. 16 XP
    ysco165's avatar

    Iemand die de oplossing weet, met en goede uitleg ik heb der niet veel verstand van

    Moet ik nog iets kopen of iets? of heeft iemand de uitleg waarmee ik het kan veranderen hierboven staat het over de ps3 waar ik weinig van weet

    Moet ik nog iets erbij kopen of heeft ieemand er verstand van. Ik weet ook niet waar ik dat met de ip en alles kan vinden. wie heeft de oplossing

    Hoi , laten we eerst kijken wat voor nat-type je hebt.??
    pak je vita erbij, en ga naar INSTELLINGEN, STARTEN,dan ga je naar
    NETWERK, dan naar , STATUS INTERNETVEBINDING, als je dan naar
    onderen scrollt zie ,je wat voor nat-type je hebt….

    LOGIN FAILED. Insufficient NAT. als je dit , op you tube invult, zul je zien dat je niet de enige bent , met dit probleem….

  6. 8 XP
    ajacied888's avatar

    Hoi , laten we eerst kijken wat voor nat-type je hebt.??
    pak je vita erbij, en ga naar INSTELLINGEN, STARTEN,dan ga je naar
    NETWERK, dan naar , STATUS INTERNETVEBINDING, als je dan naar
    onderen scrollt zie ,je wat voor nat-type je hebt….

    LOGIN FAILED. Insufficient NAT. als je dit , op you tube invult, zul je zien dat je niet de enige bent , met dit probleem….

    ysco165, ik heb het gevonden met nat type, alleen nu zie ik een paar reacties hierboven de 2e link van M4GN3T een uitleg. alleen mijn ps 3 is bij mijn vader die in een ander dorp woont, want me ouders zijn gescheiden, maakt dit verschil?? of moet ik het gewoon nog zo invullen?

    Alvast bedankt

  7. 16 XP
    ysco165's avatar

    ysco165, ik heb het gevonden met nat type, alleen nu zie ik een paar reacties hierboven de 2e link van M4GN3T een uitleg. alleen mijn ps 3 is bij mijn vader die in een ander dorp woont, want me ouders zijn gescheiden, maakt dit verschil?? of moet ik het gewoon nog zo invullen?

    Alvast bedankt

    hoi , als het goed is maakt het geen verschil ,waar je bent
    als je maar in de buurt bent van een draadloze , modem / router.
    ik neem aan dat je Nat-2 type hebt. ( want dat geeft je vita aan ).
    verder , kan het misschien ook aan je spel liggen , omdat er nogal wat
    mensen zijn die precies dezelfde probleem hebben als jij.
    komt me toch raar voor , dat ze allemaal de verkeerde Nat-type hebben.
    Ik zal er eens wat dieper induiken , om te zien wat de oplossing is voor jouw
    probleem . kom er op terug.
    groetjes en nog fijne dagen gewenst, Ysco165.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10868-NAT-Type-veranderen-KPN-Experia-Box
    Lees dit eens , mischien helpt het , als je kpn hebt. het is een instelling in je modem / router.

  8. 8 XP
    ajacied888's avatar

    hoi , als het goed is maakt het geen verschil ,waar je bent
    als je maar in de buurt bent van een draadloze , modem / router.
    ik neem aan dat je Nat-2 type hebt. ( want dat geeft je vita aan ).
    verder , kan het misschien ook aan je spel liggen , omdat er nogal wat
    mensen zijn die precies dezelfde probleem hebben als jij.
    komt me toch raar voor , dat ze allemaal de verkeerde Nat-type hebben.
    Ik zal er eens wat dieper induiken , om te zien wat de oplossing is voor jouw
    probleem . kom er op terug.
    groetjes en nog fijne dagen gewenst, Ysco165.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10868-NAT-Type-veranderen-KPN-Experia-Box
    Lees dit eens , mischien helpt het , als je kpn hebt. het is een instelling in je modem / router.

    Bedankt jij ook!

  9. 81 XP
    Eric's avatar

    Heb je de game al gepacht want er hebben hier veel mensen last van.En als je de game pacht is er een groten kans dat je wel online kan.

  10. 8 XP
    ajacied888's avatar

    nee
    pachten wat houd dat in, ik hoor hier dat dat huren betekent?? zoja,. wat bedoel je daarmee