Forum

Topic: PS Mobile

Anoniem's avatar

Hey,
als ik probeer om een app te starten in psm doet hij het niet,
Het is heel raar,
Hij zegt als de psm suite uit staat: Pls start the mobile developement assistant on the ps vita.
En als ik het start zegt ie dat er geen ps vita is verbonden….
zou dit een fout zijn in mijn cma of in psm of in de psm dinges op mijn ps vita,
Grts Gideonsw.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    hoe heb jij psm gekregen?)?
    en….kijk bij instelingen want daar heb ik een of ander psm pakket moeten downloaden

  2. 11 XP
    gideonsw's avatar

    hoe heb jij psm gekregen?)?
    en….kijk bij instelingen want daar heb ik een of ander psm pakket moeten downloaden

    Zou je mischien een duidelijkere uitleg kunnen geven bij kijk bij instelingen want daar heb ik een of ander psm pakket moeten downloaden
    ?

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    instelingen>systeem>playstation mobile

  4. 11 XP
    gideonsw's avatar

    instelingen>systeem>playstation mobile

    Het lukt nog steeds niet :'(

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    Het lukt nog steeds niet :'(

    hoe heb jij psm überhaupt gekregen?

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Het PS Mobile SDK en App zijn zo te downloaden via Sony zelf.
    Ik zit ook in het Developer Program, maar alleen kan ik nog niks publiceren, want Nederland wordt nog (steeds) niet ondersteund.
    Wel kan ik alvast Code schrijven.

  7. 11 XP
    gideonsw's avatar

    Het PS Mobile SDK en App zijn zo te downloaden via Sony zelf.
    Ik zit ook in het Developer Program, maar alleen kan ik nog niks publiceren, want Nederland wordt nog (steeds) niet ondersteund.
    Wel kan ik alvast Code schrijven.

    Maar kan je het wel op je ps vita zetten om te testen en zoja hoe doe je dat dan?

    En zoizo het kan zijn dat ik een speciale driver nodig heb want als hij een stuurprogramma moet downloaden dan kan hij het niet vinden, dat is volgens mij ps vita driver c weet iemand waar ik die kan downloaden?

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb ook een probleem met het uitvoeren op de Vita.
    Soms werkt het, soms niet, en ik volg netjes de bijgevoegde instructies.