Forum

Topic: Sonic & All Stars Racing Transformed Vita

Anoniem's avatar

Heeft iemand deze game? De beelden die ik op internet zag zien er goed uit. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb het al op de 360, bijna op de Wii U gehad, dus ik zie het nut er niet van in om ook nog een Vita versie te nemen, behalve dan dat ik dan met PSN vrienden kan spelen, in plaats van NN of Xbox LIVE.

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    De vita versie is vergelijkbaar met de ps3 versie. Zeker een leuke game al is het soms moeilijk om een lobby te vinden online. Al heb ik wel dat ik ineens vriend verzoeken krijg van mensen via near.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Maar is ie wel 32 euro waard? Ik kan ‘m voor dat bedrag online krijgen.

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    dat is een keuze die je zelf moet maken. Ik vind het een vermakelijke game en het ziet er ook nog eens goed uit, maar ik weet niet wat jou eisen zijn. 🙂
    er is in ieder geval genoeg uitdaging te vinden en niet alle races heb je binnen 10 pogingen gehaald. Ik vind hem in ieder geval wel 32 euro waard, maar dat is mijn mening.

  5. 531 XP
    monsternon's avatar

    mooie game veel modes en niet te makelijk goed spel ik zou hem zeker kopen