Forum

Topic: Borderlands 1 missie glitch

Anoniem's avatar

Ik heb bij Borderlands 1 een glitch waarbij ik de missie ‘keep your insides inside’ niet kan voltooien. Nu vond ik op internet dat dit een soort ‘virus’ is en het zich zelf verspreid. Weet iemand een fix om dit probleem op te lossen of te omzeilen??

Deze glitch is ontstaan omdat ik samen heb gespeeld met iemand die heeft gehackt en zo word het virus verspreid, deze missie hoor je oorspronkelijk ook helemaal niet te kunnen doen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    co-op misschien??

  2. 253 XP
    lauwie's avatar

    Nee het is geen co-op missie, elke missie in borderlands kun je alleen doen of co-op, dat is het probleem dus niet….

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Nee ik bedoel meer van, als je de missie co-op probeert. ik heb borderlands zelf ook dus misschien kan ik je helpen?

  4. 253 XP
    lauwie's avatar

    Erg bedankt voor het aanbod, maar ik heb het weten op te lossen. Na een hele dag googelen, een beetje tussen de kerst gangen door, gelukkig opgelost.

    Voor de mensen die dit probleem ook ervaren en langs deze post komen: http://myborderlands.com/QuickFix.aspx
    Jouw eigen save file kiezen, eerst van jouw ps3 kopieren, alle hokjes aanklikken die je wilt (ik had alleen de eerste 2 aangevinkt) en klaar ben je. 😀

    Thx,