Forum

Topic: FIFA 13 Carriere Manager

Anoniem's avatar

Hierbij open ik een topic over FIFA 13 CARRIERE als MANAGER.

Het lijkt me leuk om te weten hoe andere spelers het doen en welke club etc ze spelen:)

Zelf speel ik met PEC Zwolle want dat is mn clubbie, speel op niveau Prof.

Ben nu met het 5e seizoen bezig, hier een overzicht:

1e seizoen 11e geeindigd Beker kwartfinale
2e seizoen 10e geeindigd Beker L16
3e seizoen 4e geeindigd (europa league gehaald)
4e seizoen KAMPIOEN!! (Finale knvb beker) (Halve Finale EUROPA)
5e seizoen (5 wedstrijden gespeeld en sta 1e met 15 punt) en CL

Ik heb een poosje geprobeerd op niveau wereldklasse te spelen maar dat is verrekte moeilijk:P

Dat ik die laatste 2 seizoenen en vooral het 4e seizoen zo hoog geeindigd bent komt omdat:

Ik heb op de transfermarkt een spits (vrije speler) van 18 jaar gehaald en die scoorde de 1 na de ander en heb ik verkocht voor 20 miljoen aan PSG (LAZZARI) heet hij!! Heb van die 20 miljoen een scout gekocht van 11 miljoen en heb nu een top jeugdelftal met top spelers! Ik zet mijn elftal en transfers binnekort ook hierop en spelers die ik echt aanraad voor NL clubs!

DUS

Discussier hier over Speltype Carriere. Hou het wel gezellig en overzichtelijk!:);)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

357 reacties

  1. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Ik stuur ze altijd naar Spanje, ik heb wel een paar goede talenten gekregen, dus ik vind Spanje een goeie locatie voor je scout

    Weet iemand een goeie spits voor Ac Milan? Ik begin nu met seizoen 3

    lewandowski

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    weet iemand waar je het beste een scout naar toe kan laten vliegen via je scout?
    ik ben nu bij Arsenal bezig. sta 1e. heb gisteren van Southampton gewonnen ( proffesional ) 4-3 stond 4-1 voor paar domme fouten van de verdediging…

    laat het me weten.

    De kans op een goeie speler is groter als je de scout stuurt naar zijn land van herkomst

  3. 197 XP
    robin2000's avatar

    lewandowski

    mayuka is niet heel hoog alg maar wel echt OP

  4. 1 XP
    souffian013's avatar

    Hey, ik ben nieuw op deze forum. Leek me wel leuk om te zien hoe anderen zich erin verdiepen.

    Ikzelf heb een carriere bij Feyenoord, ik zit momenteel in seizoen 2022-2023 haha. Heb ondertussen al 400+ wedstrijden gespeeld waarin 52 verloren, niveau wereldklasse, omdat er anders niks aan is om met zo een team in de Eredivisie te spelen.

    Ik doe veel met scouts, maar vooral met talenten die Feyenoord al vanaf het begin heeft, die zijn bij mij flink gegroeid. Dit is mijn elftal met rating:

    Neuer (90),
    Chaigneau (91, gescout) – Masi (91, van Juve) – De Vrij (91) – Willems (92)
    Vilhena (92) – Clasie (92) – Götze (92)
    El Shaarawy (92) – Brocchi (94, van Napoli gekocht voor 54m) – Neymar (96)

    Voorderest heb ik een fantastische bank, met spelers die 22 zijn en al 85+. Jeugdopleiding vol met spelers met potentieel tussen 82-94.

  5. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Misschien een top, koop de gea. hij is erg jong misschien in jou seizoen niet meer maarja.

    Hey, ik ben nieuw op deze forum. Leek me wel leuk om te zien hoe anderen zich erin verdiepen.

    Ikzelf heb een carriere bij Feyenoord, ik zit momenteel in seizoen 2022-2023 haha. Heb ondertussen al 400+ wedstrijden gespeeld waarin 52 verloren, niveau wereldklasse, omdat er anders niks aan is om met zo een team in de Eredivisie te spelen.

    Ik doe veel met scouts, maar vooral met talenten die Feyenoord al vanaf het begin heeft, die zijn bij mij flink gegroeid. Dit is mijn elftal met rating:

    Neuer (90),
    Chaigneau (91, gescout) – Masi (91, van Juve) – De Vrij (91) – Willems (92)
    Vilhena (92) – Clasie (92) – Götze (92)
    El Shaarawy (92) – Brocchi (94, van Napoli gekocht voor 54m) – Neymar (96)

    Voorderest heb ik een fantastische bank, met spelers die 22 zijn en al 85+. Jeugdopleiding vol met spelers met potentieel tussen 82-94.

    Ik ben een carrière begonnen me Chesterfield op het 3e niveau.
    Ik heb pas een paar wedstrijden gespeel, ik speel op het niveau wereldklasse.
    Ik heb tot nu toe alleen 1 speler gekocht, een back met een versnelling van 94 en een sprintsnelheid van 89. Het enige jammere ervan is, is dat hij maar 59 ALG is. Ik heb aan de linkerkant een back die al in dit team behoorde. Die is ook heel snel (90 versnelling, 93 sprintsnelheid). Ik heb in totaal een heel snel team, uitgerekend een gemiddelde van 79 versnelling en 81 sprintsnelheid. Een nadeel is, is dat er veel oudjes bij zitten. En ik heb maar 125 ton, dus het is ook moeilijk om nieuwe spelers te kopen. Heeft iemand tips voor nieuwe spelers?

  6. 34 XP
    Bonne's avatar

    Als je een team hebt met een beetje veel geld, raad ik aan om Götze en/of Lucas te halen, echte goede spelers, je kan ook nog Bale halen

  7. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik vond 4 seizoenen wel genoeg bij Milan, dus ben nu met West Bromwich Albion, begin nu met het seizoen, iemand nog spelers die iets zijn voor WBA, ik heb € 5.000.000 transferbudget

  8. 2 XP
    jurre413's avatar

    hey allemaal zit pas net op dit forum, hartsikke bedankt allemaal voor de goeie spelers. Ik ben ajax en zit pas in mijn 2de seizoen en Dit is mijn team dat ik nu heb

    De Gea (82 algemeen en 23 jaar)
    van Rhijn (79 algemeen en 22 jaar)
    hummels (87 algemeen en 25 jaar)
    Varane (86 algemeen en 20 jaar)
    Martins Indi (76 algemeen en 22 jaar)
    Leitner (77 algemeen en 21 jaar)
    van Ginkel (78 algemeen en 21 jaar)
    Schone (77 algemeen en 27 jaar)
    Eriksen (87 algemeen en 22 jaar)
    Lewandowski (87 algemeen en 25 jaar)
    Babel (81 algemeen en 27 jaar)

    heeft iemand nog verbeteringen voor me?

  9. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    Misschien is het slim om Abate van bayern te kopen of gotze van dordmund

    hey allemaal zit pas net op dit forum, hartsikke bedankt allemaal voor de goeie spelers. Ik ben ajax en zit pas in mijn 2de seizoen en Dit is mijn team dat ik nu heb

    De Gea (82 algemeen en 23 jaar)
    van Rhijn (79 algemeen en 22 jaar)
    hummels (87 algemeen en 25 jaar)
    Varane (86 algemeen en 20 jaar)
    Martins Indi (76 algemeen en 22 jaar)
    Leitner (77 algemeen en 21 jaar)
    van Ginkel (78 algemeen en 21 jaar)
    Schone (77 algemeen en 27 jaar)
    Eriksen (87 algemeen en 22 jaar)
    Lewandowski (87 algemeen en 25 jaar)
    Babel (81 algemeen en 27 jaar)

    heeft iemand nog verbeteringen voor me?

  10. 197 XP
    robin2000's avatar

    Misschien is het slim om Abate van bayern te kopen of gotze van dordmund

    serieus abate van bayern ;p
    bedoel je alaba van bayern of abate van juventus ;P

  11. 34 XP
    Bonne's avatar

    serieus abate van bayern ;p
    bedoel je alaba van bayern of abate van juventus ;P

    Abate speelt bij AC Milan

  12. 197 XP
    robin2000's avatar

    Abate speelt bij AC Milan

    ow ja sorry ik was even in een domme bui ;P

  13. 7 XP
    eljar's avatar

    Ik wil een carrière middenmoot of echte top met veel jonge talenten

  14. 34 XP
    Bonne's avatar

    ow ja sorry ik was even in een domme bui ;P

    Hahaha

    Ik wil een carrière middenmoot of echte top met veel jonge talenten

    Ajax heeft veel talent, of anders stade Rennais, ook veel jonge spelers, en is een middenmoter

  15. 7 XP
    eljar's avatar

    Hele leuke carrière met Vitesse
    Velthuizen
    Yasuda
    Kashia
    Kalas
    Van aanholt
    Janssen
    van Ginkel
    Reis
    Musa
    Ojo
    Ruben García

  16. 3 XP
    kevin887's avatar

    zit in 2017 met fifa 13. chelsea dit seizoen issa camera een 23 jarige portugees met een alg van 90… ik dacht hoe de … kan dat nou, jeugdspeler van Real Madrid blijkbaar. iemand nog goede aankopen voor me verdediging? die is zo bagger als ik weet niet wat.

  17. 197 XP
    robin2000's avatar

    zit in 2017 met fifa 13. chelsea dit seizoen issa camera een 23 jarige portugees met een alg van 90… ik dacht hoe de … kan dat nou, jeugdspeler van Real Madrid blijkbaar. iemand nog goede aankopen voor me verdediging? die is zo bagger als ik weet niet wat.

    juan jesus uit de serie a van volgens mij inter

  18. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    na 6 seizoene pec en nu het 2e van Ajax

    Sta op moment 3e met Ajax met nog 6 wedstrijden te gaan
    Halve finale beker uitgeschakeld en kwart finale europo league.

    Zoals ik eerder aangaf zal ik binnekort (nu echt) opstelling en shit online zetten.. hopelijk kan ik na dit seizoen ergens anders aan de bak in het buitenland.. Hoop op een 2e divisie club Engeland..

  19. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik speel met AFC AJAX en ben momenteel bezig in seizoen 2019/2020

    Tot op heden ieder jaar kampioen en drie keer CL gewonnen.

    Tot op heden heb ik in totaal 4 spelers gekocht:
    Van Ginkel 8 miljoen Vitesse
    Bakalli 1,25 miljoen PSV
    Benzia 1 miljoen Lyon
    Aké 3,2 miljoen Chelsea

    Overige spelers haal ik uit de “vrije spelers” lijst en haal ik dmv scouts.

    Zo heb ik in mn tweede seizoen een vrije keeper gehaald. 19 jaar (algemeen 72) nu is zijn algemeen 89!! Iedere club wil hem hebben!!

    Ajax heeft veel talent en die worden, als je geduld met ze hebt, uitstekende spelers die ook nog eens voor een prima prijs verkoopbaar zijn.
    Spelers die rond de 25 a 27 zijn worden meestal door mij verkocht.
    Dan zijn ze het meeste waard, op hun best en kan je veelal de hoofdprijs krijgen.
    Wanneer ik dan een speler(s) van de hand doe, heb ik dat seizoen al 1 of 2 spelers
    klaar staan die het afgelopen seizoen waren verhuurd.

    Om hier een lijst met gescoute en vrije spelers te posten die ik momenteel bij Ajax heb,
    is denk ik niet reëel omdat het veelal fictieve spelers zijn.

    Toch een lijst met spelers die verkocht zijn en spelers die ik nog onder contract heb:
    (het getal na de slash is hun algemeen nu!)

    Alderweireld 77 / 89 verkocht 47 miljoen
    S. de Jong 78 / 82 verkocht 16 miljoen
    Eriksen 81 / 93
    Fischer 74 / 95
    Van Ginkel 75 / 92
    Boccara 66 / 86
    Boilesen 68 / 85 verkocht Man City 18 miljoen
    Andersen 68 / 83
    Van Rhijn 73 / 83 Verkocht Bayern Munchen 30 miljoen
    Y. Benzia 66 / 89
    Manfredini 72 / 82 verkocht Man Utd 30 miljoen
    Aké 68 / 83 verkocht Juventus 27 miljoen

    Zo heb ik nog een aantal vrije spelers en gescoute spelers tussen de 16 en 22 met een gemiddeld algemeen van 81!!! Met een gemiddelde waarde van rond de 30 miljoen!!!

    Momenteel is het transferbudget 420 miljoen euro en het salarisbudget 2,5 miljoen per week!!
    Theoretisch gezien kan ik iedereen kopen, maar ik vind het leuker om talenten gratis/goedkoop te halen en groot te laten worden bij AJAX en dan doorverkopen voor de nodige miljoenen!!

    Je kan je afvragen, wat moet je met al dat geld, maar persoonlijk vind ik het beter maken van- en spelen met talenten mooier dan tientallen miljoenen uit te geven aan spelers als; Modric, Bale, Ronaldo, Messi, Götze enzo…

    Dit is mijn huidige situatie met Ajax en mijn speelwijze…. Succes allemaal!!

  20. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    heeft iemand nog een tip voor hele fijne spelers en die real zijn voor heereveen alvast bedankt

    victor Fischer

    serieus abate van bayern ;p
    bedoel je alaba van bayern of abate van juventus ;P

    serieus abate van Juventus. Abate van Milan

    Het lukt mij nooit om spelers te huren weet iemand hoe dat moet

  21. 101 XP
    killermees's avatar

    Fischer voor heereveen heel real 😉

    Gwn naar transferlijst gaan en op de speler klikken. Daar kan je ze verhuren.

  22. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Zo lees ik wel vaker dat er grote namen gehaald worden naar bijv Ajax.. Spelers als; De Gea, Marcelo, Gomez, Götze enzo… ongeloofwaardig!!! maar goed ieder zijn eigen natuurlijk.
    Laat mij maar spelen met talenten, persoonlijk veel leuker en je kan, als je het goed doet, miljoenen mee verdienen. 😉

    Speel nu in seizoen 2020/21. Eriksen verkocht voor 112.500.000,- euro aan Real Madrid. Zijn algemeen is 93!!

    Als je spelers voortdurend opstelt en behoud bij de club kun je zien dat het toppers worden en hun algemeen 90+ kan worden. Hier een aantal spelers die inmiddels 90+ zijn.

    Fischer 95
    Van Ginkel 93
    Benzia 90

    Maar ook spelers zoals; Boccara 87 en Andersen 88 zijn spelers die het goed gaan doen. Wel moet je ze de kans geven en geduld hebben om de spelers zo goed te laten worden.

  23. 1 XP
    Richgamer's avatar

    Hoi,

    Ik kwam onlangs voorbij een site waar je zeer goedkope games kunt kopen. OOK FIFA13.
    Ik kreeg ook een kortingscode die mij 10€ korting gaf bij een koop van meer dan 30€ 🙂

    De code is : Z732Y5

    De site waar men bestellen kan is http://www.pointdeal.nl

  24. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Hoi,

    Ik kwam onlangs voorbij een site waar je zeer goedkope games kunt kopen. OOK FIFA13.
    Ik kreeg ook een kortingscode die mij 10€ korting gaf bij een koop van meer dan 30€ 🙂

    De code is : Z732Y5

    De site waar men bestellen kan is http://www.pointdeal.nl

    Helaas is dit niet meer nodig voor mij. Ik heb het spel al 😛

  25. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja en ik denk dat de meeste mensen het spel al hebben in dit topic

  26. 2 XP
    NicoSchilder's avatar

    Ik kwam laatst een plaatje tegen, die had zijn carriere team met shirtjes in een voetbalveld staan en dan de namen van de spelers eronder, weet iemand van jullie misschien waar hij dat vandaan had.

    Alvast bedankt

  27. 101 XP
    killermees's avatar

    Zal wel geen fifa 13 zijn. Is volgens mij football manager 2013.

  28. 13 XP
    justtdenniss_'s avatar

    http://www.ultimatedb.nl/

    Ik kwam laatst een plaatje tegen, die had zijn carriere team met shirtjes in een voetbalveld staan en dan de namen van de spelers eronder, weet iemand van jullie misschien waar hij dat vandaan had.

    Alvast bedankt

  29. 2 XP
    NicoSchilder's avatar

    Ja bedankt, Weet iemand ook toevallig of je een carriere kan verwijderen

  30. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ja bedankt, Weet iemand ook toevallig of je een carriere kan verwijderen

    Gewoon de savegame verwijderen

  31. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    Wie weet nog een leuke club die wel veel geld heeft maar niet tot de top behoort?
    alvast bedankt
    Dennis

    Udinese heeft 13 mil
    Of Arsenal ook iets van 20 mil

    Ja bedankt, Weet iemand ook toevallig of je een carriere kan verwijderen

    Dat kan je doen als je op je playstation of Xbox menu bent

    Fischer voor heereveen heel real 😉

    Gwn naar transferlijst gaan en op de speler klikken. Daar kan je ze verhuren.

    Ja doe ik ook altijd . Maar als ik ze een contract aanbied n verstuur krijg ik een bericht dat ze de speler nietwillen verkopen

    weet iemand waar je het beste een scout naar toe kan laten vliegen via je scout?
    ik ben nu bij Arsenal bezig. sta 1e. heb gisteren van Southampton gewonnen ( proffesional ) 4-3 stond 4-1 voor paar domme fouten van de verdediging…

    laat het me weten.

    zuid Amerika krijg je ook goede en jonge spelers

    Udinese heeft 13 mil
    Of Arsenal ook iets van 20 mil

    Dat kan je doen als je op je playstation of Xbox menu bent

    Ja doe ik ook altijd . Maar als ik ze een contract aanbied n verstuur krijg ik een bericht dat ze de speler nietwillen verkopen

    zuid Amerika krijg je ook goede en jonge spelers

    En in Brazilië , moet je naam invoegen:casemiro alg 80 en ook welligton nem zijn echt pro

  32. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Ik ben een carriere met AC Roma begonnen ben net met de 5de seizoen begonnende

    Ik heb in de 1ste seizoen ben ik 2de geworden en de halve finale van de beker
    2de seizoen kampioen en kwartfinale van Champions League en de beker gewonnen
    3de seizoen kampioen finale Champions League en weer de beker gewonnen
    4de seizoen kampioen Championsleague gewonnen en halve finale van de beker

    Ik heb deze spelers gekocht

    Marcelo 12m (85)
    Hummels 18m (90)
    Lewandowski 20m (91)
    Pique 19m (89)
    Dm diego 15m (88)
    Richards 10m (84)
    Sanchez 25m (89)
    Bale 36m (91)

    Me budget is nu 38m iemand die nog goeie jonge spelers kent ?

  33. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik ben een carriere met AC Roma begonnen ben net met de 5de seizoen begonnende

    Ik heb in de 1ste seizoen ben ik 2de geworden en de halve finale van de beker
    2de seizoen kampioen en kwartfinale van Champions League en de beker gewonnen
    3de seizoen kampioen finale Champions League en weer de beker gewonnen
    4de seizoen kampioen Championsleague gewonnen en halve finale van de beker

    Ik heb deze spelers gekocht

    Marcelo 12m (85)
    Hummels 18m (90)
    Lewandowski 20m (91)
    Pique 19m (89)
    Dm diego 15m (88)
    Richards 10m (84)
    Sanchez 25m (89)
    Bale 36m (91)

    Me budget is nu 38m iemand die nog goeie jonge spelers kent ?

    Zelf heb ik bij AJAX, Benzia gekocht. Speelt bij O.Lyon. voor 1 milj. kan je hem al halen. Hij is wel 18/19 jaar en algemeen is 68. Ik speel zelf al een tijdje met hem bij Ajax en zijn algemeen is nu 91 !!!!!!
    Bocarra en Boilesen van AJAX zijn ook echt toppers. Je moet wel geduld hebben met jonge spelers. Als je dat niet hebt en je wilt gelijk spelers halen met een algemeen van 80/85 + dan zijn talenten uitgesloten natuurlijk. Bocarra heb ik trouwens dit seizoen verkocht aan Barcelona voor 31 miljoen. algemeen is 89 en leeftijd 28. Ik speel inmiddels ook al in seizoen 2021/22 😉
    Succes!!

  34. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Zelf heb ik bij AJAX, Benzia gekocht. Speelt bij O.Lyon. voor 1 milj. kan je hem al halen. Hij is wel 18/19 jaar en algemeen is 68. Ik speel zelf al een tijdje met hem bij Ajax en zijn algemeen is nu 91 !!!!!!
    Bocarra en Boilesen van AJAX zijn ook echt toppers. Je moet wel geduld hebben met jonge spelers. Als je dat niet hebt en je wilt gelijk spelers halen met een algemeen van 80/85 + dan zijn talenten uitgesloten natuurlijk. Bocarra heb ik trouwens dit seizoen verkocht aan Barcelona voor 31 miljoen. algemeen is 89 en leeftijd 28. Ik speel inmiddels ook al in seizoen 2021/22 😉
    Succes!!

    Nee ik heb zeker geen geduld om 10seizoenen te wachten tot dat een speler een alg van 90 heeft er zijn wel jonge talenten zoals gotze en neymar waarom
    Koop je hun niet ?

  35. 10 XP
    Youssef133's avatar

    juan jesus uit de serie a van volgens mij inter

    Karim rekik 18j
    Varane 19j
    Willems 18j
    M baye 17j
    Zouma 17j

  36. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Nee ik heb zeker geen geduld om 10seizoenen te wachten tot dat een speler een alg van 90 heeft er zijn wel jonge talenten zoals gotze en neymar waarom
    Koop je hun niet ?

    Ik ben begonnen met AJAX en zelf vind ik dat er genoeg potentie zit in de jonge spelers. Ook vind ik persoonlijk, de namen die je noemt niet bij AJAX passen. Als je een Real Madrid, Barcelona, B Munchen, Man Utd/City bent, zeg ik JA!! kopen die spelers..

    Wat ik al eerder aangaf is dat ik jonge spelers met potentie op een bepaalde leeftijd en algemeen verkoop voor de hoofdprijs.

    Speel nu in 2022. De helft van mijn selectie heeft een algemeen van 90+ en is gemiddeld 24 jaar. De overige spelers zitten op een gemiddelde van 87 met een leeftijd van gemiddeld 22.

    Transferbudget is 650 miljoen en salaris 1,5 miljoen.

    De laatste speler die ik gekocht heb is N. Aké voor 3,2 miljoen is het seizoen 2014/15

    De hoogst ontvangen transfersom is van Eriksen. zijn algemeen was 93. Verkocht aan Real Madrid voor 111.500.000,- euro!!!

    De speler met het hoogst algemeen bij AJAX is V. Fischer. Zijn algemeen is nu 96!!
    Ook M. van Ginkel zijn algemeen is 93!!
    Die van Y. Benzia is nu 92!!

  37. 2 XP
    thethreat's avatar

    Ha allemaal, ben met Rotherham in div 2 begonnen! Gaat aardig, want ga dit seizoen gelijk promoveren.
    Ik heb wel een vraag:

    Van Ginkel is een CM! Stel dat ik hier een CDM of een CAM van wil maken? Kan dat? en zo ja hoe?

  38. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ha allemaal, ben met Rotherham in div 2 begonnen! Gaat aardig, want ga dit seizoen gelijk promoveren.
    Ik heb wel een vraag:

    Van Ginkel is een CM! Stel dat ik hier een CDM of een CAM van wil maken? Kan dat? en zo ja hoe?

    dat kan niet, je kan wel kijken of het bij een van z’n posities staat waar die kan spelen want sommige spelers kunnen op veel plekken spelen

  39. 2 XP
    thethreat's avatar

    Jammer, heb wel eens het idee gehad dat als je een speler maar lang genoeg op een positie zet dat hij dan deze positie “leert” en dus overneemt…

  40. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Misschien een top, koop de gea. hij is erg jong misschien in jou seizoen niet meer maarja.

    Ik ben een carrière begonnen me Chesterfield op het 3e niveau.
    Ik heb pas een paar wedstrijden gespeel, ik speel op het niveau wereldklasse.
    Ik heb tot nu toe alleen 1 speler gekocht, een back met een versnelling van 94 en een sprintsnelheid van 89. Het enige jammere ervan is, is dat hij maar 59 ALG is. Ik heb aan de linkerkant een back die al in dit team behoorde. Die is ook heel snel (90 versnelling, 93 sprintsnelheid). Ik heb in totaal een heel snel team, uitgerekend een gemiddelde van 79 versnelling en 81 sprintsnelheid.
    Een nadeel is, is dat er veel oudjes bij zitten. En ik heb maar 125 ton, dus het is ook moeilijk om nieuwe spelers te kopen. Heeft iemand tips voor nieuwe spelers?

    Koop financiele overname

    Ik ben begonnen met AJAX en zelf vind ik dat er genoeg potentie zit in de jonge spelers. Ook vind ik persoonlijk, de namen die je noemt niet bij AJAX passen. Als je een Real Madrid, Barcelona, B Munchen, Man Utd/City bent, zeg ik JA!! kopen die spelers..

    Wat ik al eerder aangaf is dat ik jonge spelers met potentie op een bepaalde leeftijd en algemeen verkoop voor de hoofdprijs.

    Speel nu in 2022. De helft van mijn selectie heeft een algemeen van 90+ en is gemiddeld 24 jaar. De overige spelers zitten op een gemiddelde van 87 met een leeftijd van gemiddeld 22.

    Transferbudget is 650 miljoen en salaris 1,5 miljoen.

    De laatste speler die ik gekocht heb is N. Aké voor 3,2 miljoen is het seizoen 2014/15

    De hoogst ontvangen transfersom is van Eriksen. zijn algemeen was 93. Verkocht aan Real Madrid voor 111.500.000,- euro!!!

    De speler met het hoogst algemeen bij AJAX is V. Fischer. Zijn algemeen is nu 96!!
    Ook M. van Ginkel zijn algemeen is 93!!
    Die van Y. Benzia is nu 92!!

    Kun je je spelers opnoemen ?

  41. 5 XP
    The_FiFa_KinG's avatar

    ik heb een aantal seizoenen met ajax gedaan, alles gewonnen op wereldklasse.. Daarna ben ik naar tottenham gegaan alleen vond ik niet meer leuk en ben gestopt daarmee.. nu weet ik niet wat een leuke club is om een carriere te starten…? weet iemand misschien een leuke club

  42. 197 XP
    robin2000's avatar

    arsenal

  43. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik heb een aantal seizoenen met ajax gedaan, alles gewonnen op wereldklasse.. Daarna ben ik naar tottenham gegaan alleen vond ik niet meer leuk en ben gestopt daarmee.. nu weet ik niet wat een leuke club is om een carriere te starten…? weet iemand misschien een leuke club

    bristol rovers:P

  44. 10 XP
    Youssef133's avatar

    ik heb een aantal seizoenen met ajax gedaan, alles gewonnen op wereldklasse.. Daarna ben ik naar tottenham gegaan alleen vond ik niet meer leuk en ben gestopt daarmee.. nu weet ik niet wat een leuke club is om een carriere te starten…? weet iemand misschien een leuke club

    Arsenal
    Atletico madrid
    Ac milan
    Liverpool
    Psg

    Wie kan een paar jonge spelers opnoemen die na een paar seizoenen zeer goed worden
    Want ik zelf ken er niet veel.

    Alvast bedankt

  45. 197 XP
    robin2000's avatar

    Arsenal
    Atletico madrid
    Ac milan
    Liverpool
    Psg

    Wie kan een paar jonge spelers opnoemen die na een paar seizoenen zeer goed worden
    Want ik zelf ken er niet veel.

    Alvast bedankt

    maher walcott juan jesus

  46. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Koop financiele overname

    Kun je je spelers opnoemen ?

    Dit zijn mijn spelers:
    (Getal voor de slash is leeftijd en na de slash algemeen)

    Keepers:
    Lee Byrom 28/95
    Ryan Leitch 17/66
    Jonathan Riesgo 25/82
    Lucian Pesso 19/66

    Verdedigers:
    Ronaldo dos Santos 23/82
    Bruno Martin Corral 25/87
    Leo Novaretti 25/85
    James Preston 26/90
    Jakob Moberg 22/87
    Walter Iribas Aliende 21/82
    Dolly van der Bruggen 19/75
    Alexandre Cunha 18/74
    Callum Wheater 26/91
    John Vorm 23/87

    Verdedigende Middenvelders:
    Ricardo Barros 17/75
    Ignacio Guardado 17/65
    Patricio Estrada 16/68
    Giovanni Boli 22/82

    Centrale Middenvelders:
    Alejandro Juste Marin 24/92
    Marco van Ginkel 29/93
    Ben Cummins 25/88
    Fernando Alonso 20/81
    Gerard Schalk 25/88
    Julian Tomas 23/87
    Alassane Sylla 18/70

    Centraal Aanvallende Middenvelders:
    Victor Soriano 16/67
    Joan Novo Garcia 19/78
    Sam Addison 25/84

    Vleugelspelers:
    Lucas Andersen 28/89
    Sergio Moreno 17/67
    Camilo Prestas 19/73
    Alejandro Mongil Adeva 25/90
    Viktor Fischer 28/96

    Spitsen:
    Marco Bigazzi 22/78
    Pablo Ayala 21/84
    Yassine Benzia 28/92

  47. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    Hoe kan je je niveau sneller omhoog doen?

  48. 34 XP
    Bonne's avatar

    Hoe kan je je niveau sneller omhoog doen?

    Wat bedoel je precies ?

  49. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Dit zijn mijn spelers:
    (Getal voor de slash is leeftijd en na de slash algemeen)

    Keepers:
    Lee Byrom 28/95
    Ryan Leitch 17/66
    Jonathan Riesgo 25/82
    Lucian Pesso 19/66

    Verdedigers:
    Ronaldo dos Santos 23/82
    Bruno Martin Corral 25/87
    Leo Novaretti 25/85
    James Preston 26/90
    Jakob Moberg 22/87
    Walter Iribas Aliende 21/82
    Dolly van der Bruggen 19/75
    Alexandre Cunha 18/74
    Callum Wheater 26/91
    John Vorm 23/87

    Verdedigende Middenvelders:
    Ricardo Barros 17/75
    Ignacio Guardado 17/65
    Patricio Estrada 16/68
    Giovanni Boli 22/82

    Centrale Middenvelders:
    Alejandro Juste Marin 24/92
    Marco van Ginkel 29/93
    Ben Cummins 25/88
    Fernando Alonso 20/81
    Gerard Schalk 25/88
    Julian Tomas 23/87
    Alassane Sylla 18/70

    Centraal Aanvallende Middenvelders:
    Victor Soriano 16/67
    Joan Novo Garcia 19/78
    Sam Addison 25/84

    Vleugelspelers:
    Lucas Andersen 28/89
    Sergio Moreno 17/67
    Camilo Prestas 19/73
    Alejandro Mongil Adeva 25/90
    Viktor Fischer 28/96

    Spitsen:
    Marco Bigazzi 22/78
    Pablo Ayala 21/84
    Yassine Benzia 28/92

    Goeie team mann!!

    Ik ga nu ook een een carrière beginnen met een club die heel veel jonge talentjes hebben

    Thnx voor je tips en dat je je team laat zien

  50. 1 XP
    Pamuknai's avatar

    Ahhh man ik kan FIFA 13 nog niet eens vinden bij mijn game winkel en jullie hebben hem al!

  51. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ahhh man ik kan FIFA 13 nog niet eens vinden bij mijn game winkel en jullie hebben hem al!

    Als ik jou was zou ik nog ff vier maand wachten op FIFA 14. En anders bestel je 13 toch onine via de bekende webshops?

    Goeie team mann!!

    Ik ga nu ook een een carrière beginnen met een club die heel veel jonge talentjes hebben

    Thnx voor je tips en dat je je team laat zien

    Inmiddels is er weer een seizoen gespeeld en de meeste spelers zijn weer 1 of meerder punten in algemeen gestegen.
    Viktor Fischer is nu 97 en Benzia is 93.

    Ik zal kijken of ik foto kan uploaden.

    Succes met je nieuwe carriere. Waar ik ooit eens mee ben begonnen is Crew Alexandre. Deze club speelt in de 4e divisie in Engeland. Jonge spelers met potentie en als je een paar spelers huurt of gratis kan krijgen die wat toevoegen dan kan je na een tijd een leuk team hebben.

  52. 5 XP
    The_FiFa_KinG's avatar

    Arsenal
    Atletico madrid
    Ac milan
    Liverpool
    Psg

    Wie kan een paar jonge spelers opnoemen die na een paar seizoenen zeer goed worden
    Want ik zelf ken er niet veel.

    Alvast bedankt

    Oke bedankt heb ondertussen liverpool genomen

  53. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Als ik jou was zou ik nog ff vier maand wachten op FIFA 14. En anders bestel je 13 toch onine via de bekende webshops?

    Inmiddels is er weer een seizoen gespeeld en de meeste spelers zijn weer 1 of meerder punten in algemeen gestegen.
    Viktor Fischer is nu 97 en Benzia is 93.

    Ik zal kijken of ik foto kan uploaden.

    Succes met je nieuwe carriere. Waar ik ooit eens mee ben begonnen is Crew Alexandre. Deze club speelt in de 4e divisie in Engeland. Jonge spelers met potentie en als je een paar spelers huurt of gratis kan krijgen die wat toevoegen dan kan je na een tijd een leuk team hebben.

    Ik heb toch voor Aston villa gekozen
    En ik ben inmiddels al bij de 2de seizoen .

    Aankopen

    Benzia voor 2m hij is nu al 8m waard !
    Varane
    Adryan
    Fischer

    En heb nog wat gescoute spelers in mijn team
    je hebt gelijk die benzia is echt een beest hij is nu al 76 !!!
    Verder hoop ik Alaba nog te contracteren.
    Fischer is ook een beest zijn algemeen is 79
    Succes met je eigen team.

    Ja als dat kan ik zal het ook proberen .

  54. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik heb toch voor Aston villa gekozen
    En ik ben inmiddels al bij de 2de seizoen .

    Aankopen

    Benzia voor 2m hij is nu al 8m waard !
    Varane
    Adryan
    Fischer

    En heb nog wat gescoute spelers in mijn team
    je hebt gelijk die benzia is echt een beest hij is nu al 76 !!!
    Verder hoop ik Alaba nog te contracteren.
    Fischer is ook een beest zijn algemeen is 79
    Succes met je eigen team.

    Ja als dat kan ik zal het ook proberen .

    Varane is ook erg goed! En nog jong! Als je nog een goede verdediger zoekt, zou je Zouma kunnen proberen. Hij speelt ergens in Frankrijk, naam van de club is me even ontschoten. N. Aké van Chelsea is ook erg goed. Jonge speler met veel potentie. Alderweireld (ajax) of De Vrij (Feyenoord) zijn ook erg goed en kunnen de 90 algemeen wel halen.

    Aan die Benzia zul je nog veel plezier mee krijgen. Ook Fischer is fenomenaal!!

    Zelf zit ik ook te overwegen om een nieuwe carriere te beginnen. Heb nu elf seizoenen met Ajax gespeeld en dat team is niet te kloppen. 🙂
    Misschien een Engelse 2e divisie club…

    Heb even geprobeerd om foto te uploaden maar dat kan helaas niet!! De afbeeldingen moeten van internet afkomen..

  55. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Varane is ook erg goed! En nog jong! Als je nog een goede verdediger zoekt, zou je Zouma kunnen proberen. Hij speelt ergens in Frankrijk, naam van de club is me even ontschoten. N. Aké van Chelsea is ook erg goed. Jonge speler met veel potentie. Alderweireld (ajax) of De Vrij (Feyenoord) zijn ook erg goed en kunnen de 90 algemeen wel halen.

    Aan die Benzia zul je nog veel plezier mee krijgen. Ook Fischer is fenomenaal!!

    Zelf zit ik ook te overwegen om een nieuwe carriere te beginnen. Heb nu elf seizoenen met Ajax gespeeld en dat team is niet te kloppen. 🙂
    Misschien een Engelse 2e divisie club…

    Heb even geprobeerd om foto te uploaden maar dat kan helaas niet!! De afbeeldingen moeten van internet afkomen..

    Ja maar varane raakt wel snel geblesseerd in 1 seizoen al een paar keer geblesseerd geraakt

    Je dat zou ik ook doen ,ik verveel me al na 5 seizoenen en na 11 seizoenen moet je wel een ander club proberen,
    Je kan een club nemen en dan financiële overname kopen dan kan je halen wie je wilt ,maar je wilt zeker een club met jonge talenten.

    Succes !

  56. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ja maar varane raakt wel snel geblesseerd in 1 seizoen al een paar keer geblesseerd geraakt

    Je dat zou ik ook doen ,ik verveel me al na 5 seizoenen en na 11 seizoenen moet je wel een ander club proberen,
    Je kan een club nemen en dan financiële overname kopen dan kan je halen wie je wilt ,maar je wilt zeker een club met jonge talenten.

    Succes !

    Dat is wel vervelend als spelers blessure gevoelig zijn!

    Wat bedoel je precies met “financiele overname kopen”? Bedoel je hiermee dat de club wordt overgenomen door investeerders of dat je zelf de club kan overnemen??
    Ik hoef niet perse talenten in een team te hebben. Die kan ik ook kopen en/of scouten.
    Ik zat te denken aan een club als: Swansea City, Middlesbrough,
    Moet er wel minimaal 10 seizoenen mee spelen dus een leuke aansprekende club. Jij nog opties???

  57. 10 XP
    Youssef133's avatar

    Dat is wel vervelend als spelers blessure gevoelig zijn!

    Wat bedoel je precies met “financiele overname kopen”? Bedoel je hiermee dat de club wordt overgenomen door investeerders of dat je zelf de club kan overnemen??
    Ik hoef niet perse talenten in een team te hebben. Die kan ik ook kopen en/of scouten.
    Ik zat te denken aan een club als: Swansea City, Middlesbrough,
    Moet er wel minimaal 10 seizoenen mee spelen dus een leuke aansprekende club. Jij nog opties???

    Ja ik bedoel dat je team word overgenomen door rijke investeerders
    Waarom kies je Aston Villa niet, ze hebben genoeg geld en jonge talenten
    Wil je een grote club of een middenmoter ?

  58. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik ken 2 hele fijne spelers namelijk:
    joaquín en agbonlahor
    joaquín is goed in dribbelen en voorzetten
    agbonlahor is heel snel en goed in van afstand en dichtbij schieten
    dit zijn echte aanraders

    als er nog talenten zijn willen jullie het dan misschien zeggen

  59. 3 XP
    xxxxinge's avatar

    ik speel carriere met ajax en rond bijna mijn eerste seizoen af! ook halve finale beker. en wordt wel kampioen!

    serero sighorson en eriksen zijn echt mijn lievelings spelers!

  60. 18 XP
    baruch7's avatar

    in welk land krijg je goede talenten (via de jeugdscout)

    alvast bedankt

  61. 197 XP
    robin2000's avatar

    in welk land krijg je goede talenten (via de jeugdscout)

    alvast bedankt

    marroko argentinie en spanje heb ik mn scouts in gehad

    maar ik denk dat elk land even goed is

  62. 42 XP
    fjstinger's avatar

    in welk land krijg je goede talenten (via de jeugdscout)

    alvast bedankt

    In elk land komen goede spelers uit de scouting. Ik kan je wel namen van spelers geven en hun positie enzo… maar dat heeft weinig zin omdat het fictieve spelers zijn.
    Zelf scout ik in Denemarken, Nederland, Engeland en Argentinie..

    ik speel carriere met ajax en rond bijna mijn eerste seizoen af! ook halve finale beker. en wordt wel kampioen!

    serero sighorson en eriksen zijn echt mijn lievelings spelers!

    Vergeet je Fischer niet??? Dat is samen met Eriksen supertop!! Ik speelde zelf ook 11 seizoenen met Ajax en Eriksen zijn algemeen was 93 toen ik hem verkocht. Fischer zijn algemeen 97.
    De gehele selectie van Ajax is zeer talentvol en kan hun algemeen tussen de 80 en 90 krijgen. Maar dan moet je wel geduldig zijn 😉 Succes!!

    ik ken 2 hele fijne spelers namelijk:
    joaquín en agbonlahor
    joaquín is goed in dribbelen en voorzetten
    agbonlahor is heel snel en goed in van afstand en dichtbij schieten
    dit zijn echte aanraders

    als er nog talenten zijn willen jullie het dan misschien zeggen

    Ik neem aan dat je betaalbare talenten zoekt. Dus onder de 10 mlj. euro ga ik maar vanuit.

    Zouma is verdediger ergens in Frankrijk.
    Boccara verdedigende middenvelder van Ajax. Alle Ajax spelers zijn talenten.
    Y. Benzia spits van O. Lyon. kost nog geen 2 milj. euro.

    Het makkelijkst is de transferlijst afgaan en zoeken naar spelers tussen de 17 en 20 jaar bijvoorbeeld.

    Ja ik bedoel dat je team word overgenomen door rijke investeerders
    Waarom kies je Aston Villa niet, ze hebben genoeg geld en jonge talenten
    Wil je een grote club of een middenmoter ?

    Ok ik begrijp het..
    Ik heb inmiddels QPR !!! en heb voor 7 milj. Fischer gekocht 😛 1.8 milj Benzia en een vrije speler genaamd; Pedro Azogue hij is een VCM
    Sta momenteel 8e maar de achterstand op de nr1 is maar 8 punten… Kan nog alle kanten op.

    QPR is wel een leuk team. De jonge spelers zijn echt slecht en de spelers die hun algemeen tussen de 75 en 80 hebben zijn al zo’n 35 jaar!! 😛 hahahahaaa….
    Hier zit dus aardig wat tijd en werk in om talenten te halen en door te selecteren om de oudjes te doen vergeten.. Al zal dat laatste geen probleem opleveren 😉

    Hoe staat het met jouwn club??

  63. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik heb ook nog een talent ; Lucas Digne , hij is 18/19 jaar oud, en 76 algemeen, hij speelt bij LOSC Lille en is tussen de 8 en 12 miljoen

  64. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik zal binnenkort ook wel ff mn arsenal carriere showen na anderhalf seizoen

  65. 34 XP
    Bonne's avatar

    Weet iemand een leuke club waar ik carierre mee kan doen en die niet heel weinig geld heeft maar wel versterking nodig heeft ?

    Alvast bedankt

  66. 197 XP
    robin2000's avatar

    Weet iemand een leuke club waar ik carierre mee kan doen en die niet heel weinig geld heeft maar wel versterking nodig heeft ?

    Alvast bedankt

    arsenal of liverpool

  67. 2 XP
    jurre413's avatar

    weet iemand hier hoe goed wijnaldum kan worden

  68. 197 XP
    robin2000's avatar

    weet iemand hier hoe goed wijnaldum kan worden

    wss 82 gok ik

  69. 34 XP
    Bonne's avatar

    arsenal of liverpool

    Bedankt, maar was al begonnen met Utrecht, ik ga 1 seizoen spelen en kijken of ik dan naar een andere club kan, maar toch bedankt

  70. 2 XP
    Recap2's avatar

    Hallo, ik ga net beginnen met een carrière bij NAC Breda (wereldklasse),

    Ik ben van plan om geen onbekende buitenlanders te kopen en een soort handelshuis te worden maar een beetje het idee als in het echt te houden door veel van de oorspronkelijke spelers te houden en veel met jeugd te werken. En natuurlijk ook het team te versterken met sterke spelers uit de Eredivisie of de grote top competitie.
    Omdat NAC een laag budget heeft, heeft iemand speler die handig zijn om te kopen?

  71. 10 XP
    Youssef133's avatar

    In elk land komen goede spelers uit de scouting. Ik kan je wel namen van spelers geven en hun positie enzo… maar dat heeft weinig zin omdat het fictieve spelers zijn.
    Zelf scout ik in Denemarken, Nederland, Engeland en Argentinie..

    Vergeet je Fischer niet??? Dat is samen met Eriksen supertop!! Ik speelde zelf ook 11 seizoenen met Ajax en Eriksen zijn algemeen was 93 toen ik hem verkocht. Fischer zijn algemeen 97.
    De gehele selectie van Ajax is zeer talentvol en kan hun algemeen tussen de 80 en 90 krijgen. Maar dan moet je wel geduldig zijn 😉 Succes!!

    Ik neem aan dat je betaalbare talenten zoekt. Dus onder de 10 mlj. euro ga ik maar vanuit.

    Zouma is verdediger ergens in Frankrijk.
    Boccara verdedigende middenvelder van Ajax. Alle Ajax spelers zijn talenten.
    Y. Benzia spits van O. Lyon. kost nog geen 2 milj. euro.

    Het makkelijkst is de transferlijst afgaan en zoeken naar spelers tussen de 17 en 20 jaar bijvoorbeeld.

    Ok ik begrijp het..
    Ik heb inmiddels QPR !!! en heb voor 7 milj. Fischer gekocht 😛 1.8 milj Benzia en een vrije speler genaamd; Pedro Azogue hij is een VCM
    Sta momenteel 8e maar de achterstand op de nr1 is maar 8 punten… Kan nog alle kanten op.

    QPR is wel een leuk team. De jonge spelers zijn echt slecht en de spelers die hun algemeen tussen de 75 en 80 hebben zijn al zo’n 35 jaar!! 😛 hahahahaaa….
    Hier zit dus aardig wat tijd en werk in om talenten te halen en door te selecteren om de oudjes te doen vergeten.. Al zal dat laatste geen probleem opleveren 😉

    Hoe staat het met jouwn club??

    Oh oke ook een leuke club.

    Ben bezig met seizoen 5

    Benzia 83
    Fischer 85
    Varane 87
    Adryan 84
    De vrij 84
    Nog wat spelers maar kan me niet meer herinneren wie allemaal,

    Gaat wel lekker
    1ste seizoen 6de plaats, groepsfase niet overleeft Europaleague.
    2de seizoen 6de plaats, kwartfinale uitgeschakeld fa cup en halve finale van Capital One Cup.
    3de seizoen 4de plaats, fa cup finale uitgeschakeld door man utd en Europaleague halve finale uitgeschakeld door Benfica.
    4de seizoen 2de plaats Capital One Cup gewonnen en fa cup weer in de finale uitgeschakeld Europaleague gewonnen
    van City!!
    5de seizoen na 8 wedstrijden 1ste, hoop dat ik eindelijk kampioen word en misschien de Championsleugue win

    Succes met QPR !

  72. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ben na 1 seizoen bij Utrecht naar Liverpool gegaan, het is me gelukt om Bale te halen, suarez vond ik niet lekker spelen dus had hem verkocht voor 32 miljoen, een talent van Liverpool is Raheem Sterling, 17 jaar oud en 76 algemeen (als je de laatste downloads hebt )

  73. 2 XP
    Recap2's avatar

    Is er een mogelijkheid om spelers die stoppen aan het einde van het seizoen langer te houden?

  74. 8 XP
    Jort227's avatar

    Hoi begin carriere met malaga iemand realistiese aankopen?
    Alvast bedankt

    Malaga speelt super slecht dus ga met fiorentina hoop dat milan op de t laatste speeldag in de 84ste minuut nu geen penalty krijgt. Heeft Iemand Wel nog wat aankopen voor fiorentina
    Alvast bedankt

    weet iemand hier hoe goed wijnaldum kan worden

    Welke

    Krijg ik nog antwoord����

  75. 101 XP
    killermees's avatar

    Lees eerst de rest van deze topic terug van spelers die zijn genoemd als handige aankopen voor dat soort clubs, en als je dan een beetje normaal doet wil ik best wel antwoord geven.

  76. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ja Jort!! iemand vraagt je welke Wijnaldum. Die van PSV of AZ??
    En ik denk dat het bij iedereen verschilt hoe zijn algemeen kan worden.

    Als je de speler continue opstelt zal zijn algemeen hoger worden en zijn skills verbeteren dan hem de helft van zijn carriere op de bank laten zitten.

    Probeer het gewoon tien seizoenen uit en je weet wat hij kan.

    Is er een mogelijkheid om spelers die stoppen aan het einde van het seizoen langer te houden?

    Dat is niet mogelijk helaas.. Of de spelers nog een contract hebben voor de duur van 1 of 5 seizoenen op hun 35e bijvoorbeeld, maakt niet uit. De speler bepaalt zelf of hij stopt of doorgaat.

    Momenteel speel ik in seizoen 2025/26 en heb weer een aantal goede transfers gedaan..

    Benzia (30/93) verkocht aan Real Madrid voor 100.000.000,- euries!!! 😛
    Moberg (28/91) verkocht aan Real Madrid voor 70.000.000,- euries!!!

    In totaal heb ik voor zo’n 400.000.000,- euries verkocht in 1 seizoen.
    De spelers kan ik wel noemen maar zijn of gescout of vrije spelers.. dus fictieve spelers..

    Transferbudget: 1.313.697.024,- euro
    Salarisbudget : 1.052.643,- euro

    Weet iemand trouwens tot welk seizoen je kan spelen?? Heb wel gegoogled maar kan helaas niets vinden..

  77. 101 XP
    killermees's avatar

    Volgens mij 15 seizoenen, dus tot 2028

  78. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Volgens mij 15 seizoenen, dus tot 2028

    Oke ben benieuwd.. Laat wel weten of en hoe het spel stopt..

  79. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ja Jort!! iemand vraagt je welke Wijnaldum. Die van PSV of AZ??
    En ik denk dat het bij iedereen verschilt hoe zijn algemeen kan worden.

    Als je de speler continue opstelt zal zijn algemeen hoger worden en zijn skills verbeteren dan hem de helft van zijn carriere op de bank laten zitten.

    Probeer het gewoon tien seizoenen uit en je weet wat hij kan.

    Dat is niet mogelijk helaas.. Of de spelers nog een contract hebben voor de duur van 1 of 5 seizoenen op hun 35e bijvoorbeeld, maakt niet uit. De speler bepaalt zelf of hij stopt of doorgaat.

    Momenteel speel ik in seizoen 2025/26 en heb weer een aantal goede transfers gedaan..

    Benzia (30/93) verkocht aan Real Madrid voor 100.000.000,- euries!!! 😛
    Moberg (28/91) verkocht aan Real Madrid voor 70.000.000,- euries!!!

    In totaal heb ik voor zo’n 400.000.000,- euries verkocht in 1 seizoen.
    De spelers kan ik wel noemen maar zijn of gescout of vrije spelers.. dus fictieve spelers..

    Transferbudget: 1.313.697.024,- euro
    Salarisbudget : 1.052.643,- euro

    Weet iemand trouwens tot welk seizoen je kan spelen?? Heb wel gegoogled maar kan helaas niets vinden..

    Volgens mij kan je maar een bepaald aantal seizoenen, want alle spelers van nu die stoppen, dus dan moeten er weer nieuwe komen, ik denk dat je tot 2030 kan, maar weet het niet zeker

  80. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Volgens mij kan je maar een bepaald aantal seizoenen, want alle spelers van nu die stoppen, dus dan moeten er weer nieuwe komen, ik denk dat je tot 2030 kan, maar weet het niet zeker

    Spelers die je scout en vrije spelers zijn veelal fictieve spelers.
    Als ik speel tegen een Real Madrid dan zijn de enige bekende spelers; Eriksen en Benzia. De rest van het elftal zijn namen die ik in het voetbal nog nooit gehoord heb.
    Ook bij andere clubs zie je onbekende namen..

    We zullen zien….

  81. 8 XP
    Jort227's avatar

    Bedankt maar kan iemand me gewoon antwoord geven

    Belachelijk veel geld wat is je opstelling vast een dream team

    Is isco een logies aankoop?

  82. 8 XP
    Jort227's avatar

    Heb een carriere met aston villa dit is mijn team
    Guzan
    Lowton. Vlaar Baker

    El amhadi. Gotze.
    Reus. Eriksen Mirallas

    Benteke
    Neymar

    In mijn eerste seizoen kampioen fa cup winaar
    Tweede seizoen tweede 😔

  83. 34 XP
    Bonne's avatar

    Spelers die je scout en vrije spelers zijn veelal fictieve spelers.
    Als ik speel tegen een Real Madrid dan zijn de enige bekende spelers; Eriksen en Benzia. De rest van het elftal zijn namen die ik in het voetbal nog nooit gehoord heb.
    Ook bij andere clubs zie je onbekende namen..

    We zullen zien….

    Okee, hou ons op de hoogte tot hoever je doorgaat

  84. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Bedankt maar kan iemand me gewoon antwoord geven

    Belachelijk veel geld wat is je opstelling vast een dream team

    Is isco een logies aankoop?

    Ik neem aan dat je nog antwoord wilt hebben over Wijnaldum (PSV) ??

    Als je goed hebt gelezen heb ik je antwoord gegeven.
    Mocht dat niet zo zijn dan alsnog mijn antwoord: Als je hem continu opstelt zal zijn algemeen hoger liggen dan wanneer hij merendeels op de bank zit.
    In sommige statistieken zie je dat zijn algemeen bijvoorbeeld max. 86 is. Máár… dit hoeft niet zo te zijn.

    Zelf heb ik Fischer (ajax) zijn algemeen op 97 gekregen. In de statistieken op internet zie je dat hij max. 92 wordt.

    Wat ik wil zeggen is dat je niet teveel op statistieken moet uitgaan. Ervaar zelf wat spelers hun algemeen wordt. Hoe meer ze spelen hoe hoger het algemeen.

    De opstelling waar je naar vroeg, is niet relevant omdat dit allemaal fictieve spelers zijn. Wel kan ik je zeggen dat de basisspelers en bankzitters een algemeen van 90+ hebben. Reservespelers zitten gemiddeld op 80. De gemiddelde leeftijd van de gehele selectie is rond de 22.

    Het budget is echt niet normaal!!! Ik heb nu net 2 spelers gehaald die mij samen 15 miljoen hebben gekost.
    Een CAM 18 jaar algemeen 78
    Een CV van 19 algemeen 81

    Deze spelers verhuur ik dus ook een seizoen en soms twee. Dit doe ik omdat de basis en bank spelers tussen de 20/28 jaar zijn en hun algemeen al 90+ is. Deze spelers verkoop ik dus als ze tussen de 27 en 29 jaar zijn. Soms verkoop ik ze rond de 25 jaar als ik er vier of vijf van heb die dus op 90+ zitten.

    Of de speler Isco een logische aankoop is?? Tja.. dat zal voor ieder team verschillend zijn. En wat je al in de selectie hebt natuurlijk.
    Je kan je ook afvragen of Eriksen (ajax) een logische aankoop is voor bijvoorbeeld; Real Madrid, Barcelona of Man Utd…. Deze clubs hebben ook al een overschot aan CAM’s in de selectie. En een speler als Eriksen die hoort iedere wedstrijd te spelen.

    Succes en mocht je nog vragen hebben en/of opmerkingen dan hoor ik het wel…
    Succes!!

  85. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Zo! Seizoen 2026/27 gespeeld en het bestuur van Ajax stuurt me met pensioen!! Dat wil dus zeggen dat er max 15 seizoenen gespeeld kunnen worden.
    Persoonlijk vind ik dat erg jammer omdat ik heel veel talenten heb gescout en daarvan veel heb verhuurd met het oog op de toekomst! Jammer maar helaas!!

  86. 8 XP
    Jort227's avatar

    Ik heb een vraag over carriere met az zal ik net zoals in het echt gudelj en gouweleeuw kopen of andere spelers en dan wie?
    Alvast bedankt

  87. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik heb een vraag over carriere met az zal ik net zoals in het echt gudelj en gouweleeuw kopen of andere spelers en dan wie?
    Alvast bedankt

    Heey Jort! Misschien een rare vraag; Hoe oud ben je? en ik vraag me af of je uberhaupt serieuze vragen stelt of dat je gewoon loopt te klooien…

  88. 8 XP
    Jort227's avatar

    Nee echt ik ben niet aan het klooien en ik ben 10

    Zou ik mogen weeten hou oud jij bent
    Fjistinget

  89. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Nee echt ik ben niet aan het klooien en ik ben 10

    Zou ik mogen weeten hou oud jij bent
    Fjistinget

    Hoor jij niet op school te zitten dan??

    Ik ben wel wat ouder maar goed dat is niet relevant 😛

    Welk nivo speel je het spel?? En als je die spelers bij AZ wilt dan moet je ze gewoon kopen.
    Als je een goede spits wilt hebben en veel geld mee wil verdienen, haal dan Yassine Benzia
    Als je 2 miljoen biedt dan gaan ze wel accoord. Hij speelt bij Lyon in Frankrijk.

  90. 8 XP
    Jort227's avatar

    Ooke bedankt als opvolger altidore kan ik er wel wat mee speel nivo legendaries.

    Ik gok dat je 15 bent

  91. 5 XP
    The_FiFa_KinG's avatar

    in welk land krijg je goede talenten (via de jeugdscout)

    alvast bedankt

    opzich kan je elk land wel doen.. maar als je iemand wilt van technisch begaaft of spelmaker zet ik hem altijd in in Brazilië, Argentinië of Spanje… sterke verdedigers uit Engeland of een Afrikaans land… keepers ook uit Engeland of Duitsland.

  92. 8 XP
    Jort227's avatar

    Bod van 60miljoen op jovetic wat moet ik doen verkopen of niet

  93. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Bod van 60miljoen op jovetic wat moet ik doen verkopen of niet

    Verkopen!!!! 😉

  94. 8 XP
    Jort227's avatar

    Aankoop voor az aub

  95. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Aankoop voor az aub

    Als ik jou was zou ik niet de hele tijd vragen wie je moet kopen, ik persoonlijk vind het leukste om een speler te vinden die niemand kent en erachter komen dat hij heel goed is! Dat gebeurt natuurlijk niet iedere keer, maar ook als het geen goede speler blijkt te zijn vind ik het toch een leuke ervaring! + het is best vervelend als iemand de hele tijd in een topic vraagt om een speler.

  96. 197 XP
    robin2000's avatar

    leandro paredes argentijnse cam of nathan ake en de rest verzin je zelf maar

  97. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik vind het ook behoorlijk vervelend als mensen vragen; Wie te kopen voor de club??

    Deel je ervaringen als manager van de club. Welk seizoen je speelt en welke spelers verkocht zijn of gekocht zijn en voor welke prijs bijvoorbeeld. En of je nog talenten zijn opgevallen binnen de club waarmee je speelt….

    Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Die van mijzelf heb ik meermaals gedeeld. Deel je ervaring!!!

  98. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vind het ook behoorlijk vervelend als mensen vragen; Wie te kopen voor de club??

    Deel je ervaringen als manager van de club. Welk seizoen je speelt en welke spelers verkocht zijn of gekocht zijn en voor welke prijs bijvoorbeeld. En of je nog talenten zijn opgevallen binnen de club waarmee je speelt….

    Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Die van mijzelf heb ik meermaals gedeeld. Deel je ervaring!!!

    Dit is precies wat ik ook denk, ik deel mijn ervaring later vandaag als ik tijd heb om veel te typen

  99. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Dit is precies wat ik ook denk, ik deel mijn ervaring later vandaag als ik tijd heb om veel te typen

    Inmiddels twee dagen verder en nog geen verslag 😛 Ga je een boek schrijven over je ervaringen?? 😉 hahahahaaa…