Forum

Topic: FIFA 13 Carriere Manager

Anoniem's avatar

Hierbij open ik een topic over FIFA 13 CARRIERE als MANAGER.

Het lijkt me leuk om te weten hoe andere spelers het doen en welke club etc ze spelen:)

Zelf speel ik met PEC Zwolle want dat is mn clubbie, speel op niveau Prof.

Ben nu met het 5e seizoen bezig, hier een overzicht:

1e seizoen 11e geeindigd Beker kwartfinale
2e seizoen 10e geeindigd Beker L16
3e seizoen 4e geeindigd (europa league gehaald)
4e seizoen KAMPIOEN!! (Finale knvb beker) (Halve Finale EUROPA)
5e seizoen (5 wedstrijden gespeeld en sta 1e met 15 punt) en CL

Ik heb een poosje geprobeerd op niveau wereldklasse te spelen maar dat is verrekte moeilijk:P

Dat ik die laatste 2 seizoenen en vooral het 4e seizoen zo hoog geeindigd bent komt omdat:

Ik heb op de transfermarkt een spits (vrije speler) van 18 jaar gehaald en die scoorde de 1 na de ander en heb ik verkocht voor 20 miljoen aan PSG (LAZZARI) heet hij!! Heb van die 20 miljoen een scout gekocht van 11 miljoen en heb nu een top jeugdelftal met top spelers! Ik zet mijn elftal en transfers binnekort ook hierop en spelers die ik echt aanraad voor NL clubs!

DUS

Discussier hier over Speltype Carriere. Hou het wel gezellig en overzichtelijk!:);)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

357 reacties

  1. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Zit nu net in het tweede seizoen met FC Twente. Heb Tadic verkocht voor 26 miljoen aan Juventus. Mihaylov voor 17 miljoen aan AC Milan. Sam in de eerste winterstop gekocht voor 7m en in de zomer weer verkocht voor 12m aan CSKA Moskou. Heb nu Musa teruggekocht. Ospina op de goal. Maher samen met Fer en Kara op het middenveld. Jeremain Lens op de plek van Chadli, die een transferverzoek aanvroeg.

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Inmiddels twee dagen verder en nog geen verslag 😛 Ga je een boek schrijven over je ervaringen?? 😉 hahahahaaa…

    Nee maar is een lang verhaal, en heb weinig tijd.

    Ik heb in eerste seizoen gekozen voor Aston Villa, ik wilde een middenmoter, niet een team wat echt heel erg zuigt. In dit team zaten een aantal spelers die al erg goed konden worden (Benteke en Gardner) maar de rest was niet heel goed. Ik begon met een nieuwe keeper (Ali Ahamada) om Given te vervangen. Ook heb ik in het eerste seizoen Mbaye gekocht. Ik ben dat seizoen geloof ik 8ste geworden. Het afgelopen seizoen bestaat mijn team uit: keeper: Lloris, LB: Mbaye, CB: Zouma, Varane, Masi, RB: Danilo, CM: Wilshere, Gardner(Gardner is de enige speler die ik nog heb van mijn eerste seizoen), Cam: Lecointe(Jeugdspeler, 18 jaar, 80 rating), LW: Neymar, ST: De Jong, RW: Iturbe en Labyad. Ik ben de afgelopen 3 seizoenen eerste geworden in de BPL en heb de CL gewonnen. Het is dus een best geslaagde carriere tot zover 🙂 Ik ga later nog wel ff kijken naar wat meer jeugdspelers, dan kan ik hun ratings ook ff posten.

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben nu bezig met Hertha BSC. Ik begon hier dus ook in de Bundesliga 2. Ik ben toen tweede geworden en dus gepromoveerd. Mijn eerste seizoen in de Bundesliga 1 ben ik 12e geworden en ben nu bezig met mijn derde seizoen. Ik heb 80% eigen jeugd. Ik koop niet en stop al het transferbudget in de scouts. Mijn doel is om een team te krijgen waar alle spelers rond de 80-90 zitten en allemaal uit de eigen jeugd komen. De talentjes zijn wel erg gewild en moet vele transferaanbiedingen afslaan. Ik scout vooral in Noord-Europa waar ik uiteindelijk ook bondscoach van een land wil zijn met mijn eigen opgeleide jeugdspelers.

  4. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ben een carriere met Barcelona begonnen, en ik heb Deulofeu van Barcelona B gehaald, hij is 18 jaar 71 algemeen en heel snel, zeker een aanrader!

  5. 5 XP
    The_FiFa_KinG's avatar

    even iets anders dan over de carriere, maar weet iemand wat er gebeurd als je bij seizoenen divisie 1 wint? ik ben gisteravond namelijk naar divisie 1 gepromoveerd alleen wil wel eens weten wat er gebeurd daarna…
    ik ben trouwens de hele tijd Bayern München echt een chill team

  6. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik heb geen idee

  7. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik ben een carriere begonnen met: FC Twente
    ik ben nu op de helft van mijn 2de seizoen CL en de beker gewonnen
    ik heb in het 1ste seizoen heb ik agbonlahor gekocht en giroud
    agbonlahor in de 1ste transferperiode en verkocht in de 2de gekocht voor 6.5 mil. verkocht voor 15 mil.
    en giroud heb ik voor hem in de plaats gekocht die heb voor 10 mil. gekocht en voor 25. mil verkocht
    iik heb nu in de plaats van hem van wolfswinkel gekocht voor 11 mil
    ik had jonathan reis maar die heb ik verkocht voor 15 mil.
    ik heb in de plaats van hem ben arfa
    ook heb ik joaquín gekocht
    dit is mijn team nu
    aanval: ben arfa , van wolfswinkel , tadic
    middelveld: joaquín , fer , dockâl
    verdediging: schilder , douglas , boyata ,
    keeper:sirigu
    wissels: brama , fernandes , mihaylov , gyasi , john , guiterres , hölscher en röseler

    hebben jullie nog tips ik hoor ze graag

  8. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    aanval: ben arfa , van wolfswinkel , tadic
    middelveld: joaquín , fer , dockâl
    verdediging: schilder , douglas , boyata ,
    keeper:sirigu
    wissels: brama , fernandes , mihaylov , gyasi , john , guiterres , hölscher en röseler

    hebben jullie nog tips ik hoor ze graag

    een 3-3-3 formatie? Het lijkt erop dat je nog een spelertje mist in je selectie

  9. 18 XP
    baruch7's avatar

    een 3-3-3 formatie? Het lijkt erop dat je nog een spelertje mist in je selectie

    oja vergeten 🙂
    en rosales in de verdediging

  10. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik heb nu 1 seizoen gespeeld met Barcelona en ben 2e geworden in de competitie, en uitgeschakeld in de kwartfinale van de beker.
    Dit was mijn opstelling dit seizoen :

    DM : Valdes
    RB : Dani Alves
    CV : Pique
    CV : David Luiz
    LB : Lima
    RM : Iniesta
    CVM : Fabregas of Moutinho
    LM : Juan Mata
    RV : James Rodriquez
    SP : Messi
    LV : Neymar

    Tips ? Ik hoor ze graag

  11. 18 XP
    baruch7's avatar

    Ik heb nu 1 seizoen gespeeld met Barcelona en ben 2e geworden in de competitie, en uitgeschakeld in de kwartfinale van de beker.
    Dit was mijn opstelling dit seizoen :

    DM : Valdes
    RB : Dani Alves
    CV : Pique
    CV : David Luiz
    LB : Lima
    RM : Iniesta
    CVM : Fabregas of Moutinho
    LM : Juan Mata
    RV : James Rodriquez
    SP : Messi
    LV : Neymar

    Tips ? Ik hoor ze graag

    een hele fijne speler maar hij begint slecht
    Benzia hij kan heel goed worden

  12. 34 XP
    Bonne's avatar

    een hele fijne speler maar hij begint slecht
    Benzia hij kan heel goed worden

    Ja ik ken hem, hij kan inderdaad heel erg goed worden

  13. 8 XP
    kciRick's avatar

    Ik weet niet zeker of hij al genoemd is, maar Bernard van Atlético Mineiro is ook een aanrader. Ik heb zelf een carrière met Heracles Almelo en sta op dit moment 2e vorig seizoen eindigde ik op de 2e plaats (doelsaldo).

    Opstelling:

    LV Everton SP Wellington Nem RV Hoffer

    CAM Bernard

    LM Duarte RM Bruns

    CVM Quansah

    LCV Belterman CV Rienstra RCV Koenders

    DM Zoet

    Wisselspelers: DM Fij CV Veldmate RM Januzaj (Geleend) LM Croux CM Vejinovic RV (Iván) Sánchez (Geleend) RV Gouriye

    (Beetje hulp van de Financiële overname)

    Spelers uit jeugd:

    RM Awere (16) Alg 63

  14. 8 XP
    kciRick's avatar

    Ik weet niet zeker of hij al genoemd is, maar Bernard van Atlético Mineiro is ook een aanrader. Ik heb zelf een carrière met Heracles Almelo en sta op dit moment 2e vorig seizoen eindigde ik op de 2e plaats (doelsaldo).

    Opstelling:

    LV Everton SP Wellington Nem RV Hoffer

    CAM Bernard

    LM Duarte RM Bruns

    CVM Quansah

    LCV Belterman CV Rienstra RCV Koenders

    DM Zoet

    Wisselspelers: DM Fij CV Veldmate RM Januzaj (Geleend) LM Croux CM Vejinovic RV (Iván) Sánchez (Geleend) RV Gouriye

    (Beetje hulp van de Financiële overname)

    Spelers uit jeugd:

    RM Awere (16) Alg 63

    Update:
    LV Everton -> Torri SP Wellington Nem RV Hoffer

    CAM Bernard

    LM Duarte RM Bruns

    CVM Quansah -> Rachid

    LCV Belterman CV Rienstra RCV Koenders

    DM Zoet -> Trapp

    Wisselspelers: DM Fij CV Veldmate RM Awere LM Croux CM Vejinovic RV (Iván) Sánchez RV Gouriye

    Transfers

    Quansah verkocht voor 275.000 aan Nottingham Forest

    Rachid korte lening van Real Madrid

    Zoet (78) van PSV gekocht voor 6.500.000
    en verkocht voor 14.000.000 aan FC Porto

    Trapp (79 alg) gekocht voor 7.000.000 van Eintracht Frankfurt

    Spelers uit jeugd:

    RM Awere 65 (+2) (CIV)
    LM Odoom 56 (+3) (CIV)
    RV Ankrah 58 (+3) (CIV)
    LV Torri 59 (+1) (ITA)

  15. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ik heb net een nieuwe carrière gestart met RKC Waalwijk. Ik heb RKC gekozen omdat ik niet meteen alles wil winnen enzo… Ik wil gewoon een beetje van onderaan beginnen. Ik speel prof.

    Mijn doelstellingen zijn:
    Eredivisie: Eindig in de bovenste helft van de competitie.
    KNVB Beker: Haal de kwartfinale.

    Ik zit nu in mijn eerste seizoen (net begonnen). Het is nu 14 juli en dit heb ik tot nu toe nog gedaan met RKC:

    TRANSFERS:
    Naam: Benzia
    Status: Gehuurd
    Salaris: 3000

    Naam: Quansah
    Status: Gekocht
    Hoeveel: 750.000
    Salaris: 5000

  16. 10 XP
    JvD's avatar

    Onlangs begonnen met Liverpool, vrij snel door het eerste seizoen heen gespeeld 1ste geworden en helaas in beide bekercompetities in de halve finale uitgeschakeld. Zit inmiddels in mijn 2e seizoen halverwege, dit seizoen gaat alles een stuk moeilijker dus helaas op een 5e plek met al 11 punten achterstand op de nummer 1. Een klein overzichtje van aankopen en verkopen.

    Gekocht, Van Ginkel, Fer, Sergio Ramos, Thiago Silva, Walcott, Vilhena, Michaylov, Götze, Hazard, Ezekiel en Eriksen.

    Verkocht, Suarez, Reina, Skrtel, Johnson, Coutinho, Downing, Lucas Leiva, Shelvy, Assaidi en Boroni.

    Opstelling:

    Michaylov

    Jose Enrique – Sergio Ramos – Thiago Silva – Kelly

    Van Ginkel

    Eriksen – Götze

    Hazard – Ezekiel – Walcott

    Wissels: Jones, Agger, Wisdom, Fer, Gerrard, Sturridge, Ibe.

  17. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Onlangs begonnen met Liverpool, vrij snel door het eerste seizoen heen gespeeld 1ste geworden en helaas in beide bekercompetities in de halve finale uitgeschakeld. Zit inmiddels in mijn 2e seizoen halverwege, dit seizoen gaat alles een stuk moeilijker dus helaas op een 5e plek met al 11 punten achterstand op de nummer 1. Een klein overzichtje van aankopen en verkopen.

    Gekocht, Van Ginkel, Fer, Sergio Ramos, Thiago Silva, Walcott, Vilhena, Michaylov, Götze, Hazard, Ezekiel en Eriksen.

    Verkocht, Suarez, Reina, Skrtel, Johnson, Coutinho, Downing, Lucas Leiva, Shelvy, Assaidi en Boroni.

    Opstelling:

    Reina

    Jose Enrique – Sergio Ramos – Thiago Silva – Kelly

    Van Ginkel

    Eriksen – Götze

    Hazard – Ezekiel – Walcott

    Wissels: Jones, Agger, Wisdom, Fer, Gerrard, Sturridge, Ibe.

    Je had Reina toch verkocht ?

  18. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ik heb nu 8 wedstrijden gespeeld (gaat nog niet zo snel). Ik sta nu 9e met 8 punten achterstand op de 1ste. Ik heb in totaal 10 doelpunten gemaakt, en dit zijn mijn clubtopscoorders:
    1. Quansah & Benzia: 3 Doelpunten
    2. Lieder, Duits, Ramos & Sneijder: 1 Doepunt

    Ik hoop dat dit er nog veel meer worden 😉

    Aan het eind van de volgende transferperiode plaats ik nog een update.

  19. 10 XP
    JvD's avatar

    Je had Reina toch verkocht ?

    Scherp! 😉 Michaylov in het doel!

  20. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Scherp! 😉 Michaylov in het doel!

    Haha 🙂

    Nog nieuws over je carrière ?

    Heb net op 2 november de prijs ‘Manager van de maand’ gewonnen :):):)

  21. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ik heb nu een carriere met Ajax, ik probeer ook een grote club te maken van Ajax doormidden van scouten, ik ben nu bezig met mijn tweede seizoen en sta 1ste met 5 punten voorsprong op PSV na 22 wedstrijden. Ik ben uitgeschakeld in de achtste finale door NAC in de beker na strafschoppen en ben derde geëindigd in de champions league met de teams Man. United, Juve en Gala.

    Vorig jaar werd ik kampioen van de Eredivisie, op de laatste speeldag konden vier(!) ploegen kampioen worden, na 33 wedstrijden had PSV 78 punten (staat eerste) ik, met Ajax, 78 punten (tweede), Twente had 76 punten (derde) en Feyenoord had ook 76 punten en stond daardoor vierde.

    In het eerste seizoen heb ik vooral talentjes gekocht, zoals Deulofeu, Rekik en nog 4 talentjes en verder heb ik de talentjes gebruikt die er al waren.
    In het tweede seizoen heb ik Eriksen verkocht waardoor ik een goeie jeugdopleiding kon opzetten, ik heb nu Joshua Janmaat door laten stromen van 63 en met potioneel van 90!

    Mijn Ajax op 1 jan. 2014

    Basis:

    Vermeer 81
    Van Rhijn 78
    Alderweireld 82
    Moisader 80
    Boilesen 76
    Schøne 78
    De jong 82
    Adryan 78
    Deulofeu 76
    Elkeson 80
    Fischer 75

    Wissels:

    Cillessen 73
    Denswil 72
    Welinton 76
    Oliver Torres 73
    Vilhena 71
    Hoesen 72
    Andersen 72

    Reserves die ik gebruik:

    Ebecilio 70
    Dijks 69
    Klaassen 72
    Janmaat 63
    Van der Hart 65
    Rodrigo Caio 69
    Rekik 68

    Reserves die ik nooit gebruik:

    Serero 73
    Veltman 68
    Lukoki 69
    Enoh 71
    Poulsen 69

    Gem. leeftijd basis elftal: 23 jaar
    Gem. leeftijd wissels: 21 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik gebruik: 19 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik nooit gebruik: 25 jaar

    Gem. leeftijd selectie: 22 jaar.

    Zoals je ziet heb ik de vaste basisspelers, met een rating van 75+ in de basis, en verder alle talenten. Als een speler weg wil, wat af en toe gebeurd (tot nu gebeurd met Eriksen en Babel) vul ik die aan met een talent.

    Ik heb nog een vraag:
    Welke spits kan ik het beste neerzetten achter Elkeson? Ik heb Benzia gekocht na ik jullie lovende recensies heb gelezen.

    Benzia 70 – 19 jaar – 179 cm lang – 71 kg – voet rechts – posities SP en CA
    Beste punten:
    Balans: 87
    Curve: 86
    Dribbelen: 85
    Lenigheid: 84
    Balbeheersing: 81

    Hoesen 72 – 23 jaar – 185 cm lang – 74 kg – voet rechts – posities SP en RV
    beste punten:
    Dribbelen 85
    Lenigheid: 83
    Sprintsnelheid: 83
    Versnelling: 82
    Afmaken: 78

    Kies aub

  22. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ik heb nu een carriere met Ajax, ik probeer ook een grote club te maken van Ajax doormidden van scouten, ik ben nu bezig met mijn tweede seizoen en sta 1ste met 5 punten voorsprong op PSV na 22 wedstrijden. Ik ben uitgeschakeld in de achtste finale door NAC in de beker na strafschoppen en ben derde geëindigd in de champions league met de teams Man. United, Juve en Gala.

    Vorig jaar werd ik kampioen van de Eredivisie, op de laatste speeldag konden vier(!) ploegen kampioen worden, na 33 wedstrijden had PSV 78 punten (staat eerste) ik, met Ajax, 78 punten (tweede), Twente had 76 punten (derde) en Feyenoord had ook 76 punten en stond daardoor vierde.

    In het eerste seizoen heb ik vooral talentjes gekocht, zoals Deulofeu, Rekik en nog 4 talentjes en verder heb ik de talentjes gebruikt die er al waren.
    In het tweede seizoen heb ik Eriksen verkocht waardoor ik een goeie jeugdopleiding kon opzetten, ik heb nu Joshua Janmaat door laten stromen van 63 en met potioneel van 90!

    Mijn Ajax op 1 jan. 2014

    Basis:

    Vermeer 81
    Van Rhijn 78
    Alderweireld 82
    Moisader 80
    Boilesen 76
    Schøne 78
    De jong 82
    Adryan 78
    Deulofeu 76
    Elkeson 80
    Fischer 75

    Wissels:

    Cillessen 73
    Denswil 72
    Welinton 76
    Oliver Torres 73
    Vilhena 71
    Hoesen 72
    Andersen 72

    Reserves die ik gebruik:

    Ebecilio 70
    Dijks 69
    Klaassen 72
    Janmaat 63
    Van der Hart 65
    Rodrigo Caio 69
    Rekik 68

    Reserves die ik nooit gebruik:

    Serero 73
    Veltman 68
    Lukoki 69
    Enoh 71
    Poulsen 69

    Gem. leeftijd basis elftal: 23 jaar
    Gem. leeftijd wissels: 21 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik gebruik: 19 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik nooit gebruik: 25 jaar

    Gem. leeftijd selectie: 22 jaar.

    Zoals je ziet heb ik de vaste basisspelers, met een rating van 75+ in de basis, en verder alle talenten. Als een speler weg wil, wat af en toe gebeurd (tot nu gebeurd met Eriksen en Babel) vul ik die aan met een talent.

    Ik heb nog een vraag:
    Welke spits kan ik het beste neerzetten achter Elkeson? Ik heb Benzia gekocht na ik jullie lovende recensies heb gelezen.

    Benzia 70 – 19 jaar – 179 cm lang – 71 kg – voet rechts – posities SP en CA
    Beste punten:
    Balans: 87
    Curve: 86
    Dribbelen: 85
    Lenigheid: 84
    Balbeheersing: 81

    Hoesen 72 – 23 jaar – 185 cm lang – 74 kg – voet rechts – posities SP en RV
    beste punten:
    Dribbelen 85
    Lenigheid: 83
    Sprintsnelheid: 83
    Versnelling: 82
    Afmaken: 78

    Kies aub

    Mooie carrière vooral het eerste seizoen. Ik ga zo meteen ook weer verder met mijn RKC carrière.

    Succes ermee 🙂

    Ik heb nu een carriere met Ajax, ik probeer ook een grote club te maken van Ajax doormidden van scouten, ik ben nu bezig met mijn tweede seizoen en sta 1ste met 5 punten voorsprong op PSV na 22 wedstrijden. Ik ben uitgeschakeld in de achtste finale door NAC in de beker na strafschoppen en ben derde geëindigd in de champions league met de teams Man. United, Juve en Gala.

    Vorig jaar werd ik kampioen van de Eredivisie, op de laatste speeldag konden vier(!) ploegen kampioen worden, na 33 wedstrijden had PSV 78 punten (staat eerste) ik, met Ajax, 78 punten (tweede), Twente had 76 punten (derde) en Feyenoord had ook 76 punten en stond daardoor vierde.

    In het eerste seizoen heb ik vooral talentjes gekocht, zoals Deulofeu, Rekik en nog 4 talentjes en verder heb ik de talentjes gebruikt die er al waren.
    In het tweede seizoen heb ik Eriksen verkocht waardoor ik een goeie jeugdopleiding kon opzetten, ik heb nu Joshua Janmaat door laten stromen van 63 en met potioneel van 90!

    Mijn Ajax op 1 jan. 2014

    Basis:

    Vermeer 81
    Van Rhijn 78
    Alderweireld 82
    Moisader 80
    Boilesen 76
    Schøne 78
    De jong 82
    Adryan 78
    Deulofeu 76
    Elkeson 80
    Fischer 75

    Wissels:

    Cillessen 73
    Denswil 72
    Welinton 76
    Oliver Torres 73
    Vilhena 71
    Hoesen 72
    Andersen 72

    Reserves die ik gebruik:

    Ebecilio 70
    Dijks 69
    Klaassen 72
    Janmaat 63
    Van der Hart 65
    Rodrigo Caio 69
    Rekik 68

    Reserves die ik nooit gebruik:

    Serero 73
    Veltman 68
    Lukoki 69
    Enoh 71
    Poulsen 69

    Gem. leeftijd basis elftal: 23 jaar
    Gem. leeftijd wissels: 21 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik gebruik: 19 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik nooit gebruik: 25 jaar

    Gem. leeftijd selectie: 22 jaar.

    Zoals je ziet heb ik de vaste basisspelers, met een rating van 75+ in de basis, en verder alle talenten. Als een speler weg wil, wat af en toe gebeurd (tot nu gebeurd met Eriksen en Babel) vul ik die aan met een talent.

    Ik heb nog een vraag:
    Welke spits kan ik het beste neerzetten achter Elkeson? Ik heb Benzia gekocht na ik jullie lovende recensies heb gelezen.

    Benzia 70 – 19 jaar – 179 cm lang – 71 kg – voet rechts – posities SP en CA
    Beste punten:
    Balans: 87
    Curve: 86
    Dribbelen: 85
    Lenigheid: 84
    Balbeheersing: 81

    Hoesen 72 – 23 jaar – 185 cm lang – 74 kg – voet rechts – posities SP en RV
    beste punten:
    Dribbelen 85
    Lenigheid: 83
    Sprintsnelheid: 83
    Versnelling: 82
    Afmaken: 78

    Kies aub

    Ik zal voor Benzia gaan

    Ik heb nu een carriere met Ajax, ik probeer ook een grote club te maken van Ajax doormidden van scouten, ik ben nu bezig met mijn tweede seizoen en sta 1ste met 5 punten voorsprong op PSV na 22 wedstrijden. Ik ben uitgeschakeld in de achtste finale door NAC in de beker na strafschoppen en ben derde geëindigd in de champions league met de teams Man. United, Juve en Gala.

    Vorig jaar werd ik kampioen van de Eredivisie, op de laatste speeldag konden vier(!) ploegen kampioen worden, na 33 wedstrijden had PSV 78 punten (staat eerste) ik, met Ajax, 78 punten (tweede), Twente had 76 punten (derde) en Feyenoord had ook 76 punten en stond daardoor vierde.

    In het eerste seizoen heb ik vooral talentjes gekocht, zoals Deulofeu, Rekik en nog 4 talentjes en verder heb ik de talentjes gebruikt die er al waren.
    In het tweede seizoen heb ik Eriksen verkocht waardoor ik een goeie jeugdopleiding kon opzetten, ik heb nu Joshua Janmaat door laten stromen van 63 en met potioneel van 90!

    Mijn Ajax op 1 jan. 2014

    Basis:

    Vermeer 81
    Van Rhijn 78
    Alderweireld 82
    Moisader 80
    Boilesen 76
    Schøne 78
    De jong 82
    Adryan 78
    Deulofeu 76
    Elkeson 80
    Fischer 75

    Wissels:

    Cillessen 73
    Denswil 72
    Welinton 76
    Oliver Torres 73
    Vilhena 71
    Hoesen 72
    Andersen 72

    Reserves die ik gebruik:

    Ebecilio 70
    Dijks 69
    Klaassen 72
    Janmaat 63
    Van der Hart 65
    Rodrigo Caio 69
    Rekik 68

    Reserves die ik nooit gebruik:

    Serero 73
    Veltman 68
    Lukoki 69
    Enoh 71
    Poulsen 69

    Gem. leeftijd basis elftal: 23 jaar
    Gem. leeftijd wissels: 21 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik gebruik: 19 jaar
    Gem. leeftijd reserves die ik nooit gebruik: 25 jaar

    Gem. leeftijd selectie: 22 jaar.

    Zoals je ziet heb ik de vaste basisspelers, met een rating van 75+ in de basis, en verder alle talenten. Als een speler weg wil, wat af en toe gebeurd (tot nu gebeurd met Eriksen en Babel) vul ik die aan met een talent.

    Ik heb nog een vraag:
    Welke spits kan ik het beste neerzetten achter Elkeson? Ik heb Benzia gekocht na ik jullie lovende recensies heb gelezen.

    Benzia 70 – 19 jaar – 179 cm lang – 71 kg – voet rechts – posities SP en CA
    Beste punten:
    Balans: 87
    Curve: 86
    Dribbelen: 85
    Lenigheid: 84
    Balbeheersing: 81

    Hoesen 72 – 23 jaar – 185 cm lang – 74 kg – voet rechts – posities SP en RV
    beste punten:
    Dribbelen 85
    Lenigheid: 83
    Sprintsnelheid: 83
    Versnelling: 82
    Afmaken: 78

    Kies aub

    Ik zou Benzia nemen ik heb hem gehuurd en hij speelt wel heel fijn en Hoesen kan je nog altijd gebruiken als wissel. En anders zet je Benzia spits en Hoesen RV. Of net anders om want Benzia is CA

  23. 10 XP
    JvD's avatar

    Beter quote je niet alles je schrijft zelf 4 zinnetjes maar het is nu wel een moeilijk lang bericht haha. Tevens heb ik nog geen tijd gehad voor Fifa deze week van het weekend vast wel weer even dan houd ik jullie op de hoogte..

  24. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    1 december:

    Aanbieding Nieuw-Zeeland: AFGEWEZEN

    Ik wil een goed land die mee kan strijden om de bekers bijvoorbeeld Spanje, Brazilie, Duitsland, misschien Nederland (twijfelgeval)

    15 december:

    Aanbieding Parugay: AFGEWEZEN

  25. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    1 december:

    Aanbieding Nieuw-Zeeland: AFGEWEZEN

    Ik wil een goed land die mee kan strijden om de bekers bijvoorbeeld Spanje, Brazilie, Duitsland, misschien Nederland (twijfelgeval)

    15 december:

    Aanbieding Parugay: AFGEWEZEN

    Heb ik precies zo, nu al meer dan 10 landen afgewezen van niveau Bolivia, landen zoals Chili, India, Paraguay, heel Zuid-Amerika behalve de drie toplanden eigenlijk 😉
    Beste was nog Belgie of Denemarken..

    Ik zou Benzia nemen ik heb hem gehuurd en hij speelt wel heel fijn en Hoesen kan je nog altijd gebruiken als wissel. En anders zet je Benzia spits en Hoesen RV. Of net anders om want Benzia is CA

    Ja ik heb nu nog Deulofeu – Elkeson – Fischer van 77 – 80 – 77 en qua leeftijd 19-25-19, volgend jaar verkoop ik Elkeson waarschijnelijk, dan is op de top!
    Daar komt Hoesen niet tussen als rechtsvoor.
    Ik heb voor Linksvoor Andryan en dan zet ik Rodrigo Torres op zijn plek.
    Voor rechtsvoor Andersen en voor spits nu dus Benzia!

  26. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ik ga nu de winterstop in (zo nog bekerwedstrijd maar dat is niks)

    Na 17 wedstrijden:

    STAND: Club, Punten, Doelsaldo:

    1. FC Twente, 43, 22
    2. Feyenoord, 37, 20
    3. PSV, 36, 14
    4. RKC WAALWIJK, 34, 17(OPVALLEND!! DIT JAAR BEN IK DE SUBTOPPER DIE IN DE TOP STAAT
    5. AZ Alkmaar, 34, 6
    6. Ajax Amsterdam, 32, 14
    7. sc Heerenveen, 28, 12
    8. Vitesse, 28, 10
    9. Roda JC Kerkrade, 25, -7
    10. FC Utrecht, 23, 4
    11. ADO Den Haag, 17, -11
    12. N.E.C. Nijmegen, 17, -12
    13. Heracles Almelo, 16, -6
    14. FC Groningen, 16, -7
    15. PEC Zwolle, 13, -23
    16. NAC Breda, 12, -11
    17. VVV-Venlo, 11, -15
    18. Willem II, 3, -27

    TOP 5 TOPSCORERS: Naam, Aantal doelpunten.
    1. Benzia, 17
    2. Chadli, 11
    3. Babel, 9
    4. Narsingh, 9
    5. Mulenga, 8

    CLUBTOPSCORERS:
    1. Benzia – 17
    2. Lieder – 7
    3. Quansah – 6
    4. Jozefzoon – 3 (In één wedstrijd)
    5. Duits, Ramos, Sneijder, Braber – 1
    TOTAAL: 37 Doelpunten

    Heb ik precies zo, nu al meer dan 10 landen afgewezen van niveau Bolivia, landen zoals Chili, India, Paraguay, heel Zuid-Amerika behalve de drie toplanden eigenlijk 😉
    Beste was nog Belgie of Denemarken..

    Ja ik heb nu nog Deulofeu – Elkeson – Fischer van 77 – 80 – 77 en qua leeftijd 19-25-19, volgend jaar verkoop ik Elkeson waarschijnelijk, dan is op de top!
    Daar komt Hoesen niet tussen als rechtsvoor.
    Ik heb voor Linksvoor Andryan en dan zet ik Rodrigo Torres op zijn plek.
    Voor rechtsvoor Andersen en voor spits nu dus Benzia!

    Oke, Benzia is echt fijn. De eerste 2/3 wedstrijden waren nog wat stroefjes, maar daarna kwamen de doelpunten er elke wedstrijden keer op keer. Echt een fantastische/fijne speler. !!!!

    Net een fantastische wedstrijd tegen ADO Den Haag gehad.

    ADO Den Haag – RKC WAALWIJK
    6min: 0-1 Duits
    13min: 1-1 Jansen
    31min: 1-2 Lieder
    49min: 2-2 Kolk
    57min: 2-3 Lieder
    60min: 2-4 Duits
    67min: 2-5 Lieder
    81min: 3-5 Chery
    89min: 3-6 Jozefzoon
    90min: 4-6 Meijers

    Ik zit nu helft van seizoen en krijg ik dit:

    AANBIEDINGEN:

    AJAX AMSTERDAM:
    – Win Eredivisie
    – Transferbudget: 13.000.000
    – Salarisbudget: 434.000
    – Geboden salaris: 17.000

    ARSENAL:
    – Plaats je voor Champions Cup
    – Transferbudget: 24.000.000
    – Salarisbudget: 1.450.500
    – Geboden salaris: 35.000

    CHELSEA:
    – Win Barclays PL
    – Transferbudget: 50.000.000
    – Salarisbudget: 1.673.500
    – Geboden salaris:35.000

    NORWICH CITY:
    – Eindig halverwege ranglijst
    – Transferbudget: 6.500.000
    – Salarisbudget: 266.000
    – Geboden salaris: 35.000

    READING:
    – Voorkom degradatie
    – Transferbudget: 8.500.000
    – Salarisbudget: 186.000
    – Geboden salaris: 35.000

    STOKE CITY:
    – Eindig halverwege ranglijst
    – Transferbudget: 15.000.000
    – Salarisbudget: 387.250
    – Geboden salaris: 35.000

    Ik ga denk ik zo ie zo niet naar STOKE CITY, READING EN NORWICH CITY. Ik denk zelf Chelsea.?!?!?!?!?!?

    Wat zal ik doen ?????? HELP ME !!!!!

  27. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Oke, Benzia is echt fijn. De eerste 2/3 wedstrijden waren nog wat stroefjes, maar daarna kwamen de doelpunten er elke wedstrijden keer op keer. Echt een fantastische/fijne speler. !!!!

    Ik heb Enderson verkocht en Benzia in de basis gezet, speelt inderdaad erg fijn en staat nu 1 op 2!

    Ik zit nu helft van seizoen en krijg ik dit:

    AANBIEDINGEN:

    AJAX AMSTERDAM:
    – Win Eredivisie
    – Transferbudget: 13.000.000
    – Salarisbudget: 434.000
    – Geboden salaris: 17.000

    ARSENAL:
    – Plaats je voor Champions Cup
    – Transferbudget: 24.000.000
    – Salarisbudget: 1.450.500
    – Geboden salaris: 35.000

    CHELSEA:
    – Win Barclays PL
    – Transferbudget: 50.000.000
    – Salarisbudget: 1.673.500
    – Geboden salaris:35.000

    NORWICH CITY:
    – Eindig halverwege ranglijst
    – Transferbudget: 6.500.000
    – Salarisbudget: 266.000
    – Geboden salaris: 35.000

    READING:
    – Voorkom degradatie
    – Transferbudget: 8.500.000
    – Salarisbudget: 186.000
    – Geboden salaris: 35.000

    STOKE CITY:
    – Eindig halverwege ranglijst
    – Transferbudget: 15.000.000
    – Salarisbudget: 387.250
    – Geboden salaris: 35.000

    Ik ga denk ik zo ie zo niet naar STOKE CITY, READING EN NORWICH CITY. Ik denk zelf Chelsea.?!?!?!?!?!?

    Wat zal ik doen ?????? HELP ME !!!!![/quote]

    Ligt eraan waar je van houd, een team bouwen en in de Europese top halen? Reading, Norwich of Stoke
    Veel kopen en verkopen en elk jaar kans op de triple? Chelsea
    Talenten halen en scouten en na lang wachten de Europese top in? Arsenal of Ajax

    Ik zou persoonelijk Ajax of Arsenal doen!

  28. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Oke, Benzia is echt fijn. De eerste 2/3 wedstrijden waren nog wat stroefjes, maar daarna kwamen de doelpunten er elke wedstrijden keer op keer. Echt een fantastische/fijne speler. !!!!

    Ik heb Enderson verkocht en Benzia in de basis gezet, speelt inderdaad erg fijn en staat nu 1 op 2!

    Ik zit nu helft van seizoen en krijg ik dit:

    AANBIEDINGEN:

    AJAX AMSTERDAM:
    – Win Eredivisie
    – Transferbudget: 13.000.000
    – Salarisbudget: 434.000
    – Geboden salaris: 17.000

    ARSENAL:
    – Plaats je voor Champions Cup
    – Transferbudget: 24.000.000
    – Salarisbudget: 1.450.500
    – Geboden salaris: 35.000

    CHELSEA:
    – Win Barclays PL
    – Transferbudget: 50.000.000
    – Salarisbudget: 1.673.500
    – Geboden salaris:35.000

    NORWICH CITY:
    – Eindig halverwege ranglijst
    – Transferbudget: 6.500.000
    – Salarisbudget: 266.000
    – Geboden salaris: 35.000

    READING:
    – Voorkom degradatie
    – Transferbudget: 8.500.000
    – Salarisbudget: 186.000
    – Geboden salaris: 35.000

    STOKE CITY:
    – Eindig halverwege ranglijst
    – Transferbudget: 15.000.000
    – Salarisbudget: 387.250
    – Geboden salaris: 35.000

    Ik ga denk ik zo ie zo niet naar STOKE CITY, READING EN NORWICH CITY. Ik denk zelf Chelsea.?!?!?!?!?!?

    Wat zal ik doen ?????? HELP ME !!!!!

    Ligt eraan waar je van houd, een team bouwen en in de Europese top halen? Reading, Norwich of Stoke
    Veel kopen en verkopen en elk jaar kans op de triple? Chelsea
    Talenten halen en scouten en na lang wachten de Europese top in? Arsenal of Ajax

    Ik zou persoonelijk Ajax of Arsenal doen![/quote]

    Ja ik vind Chelsea wel vet enzo met Torres maar dat gaat wel wat makkelijk en Arsenal of Ajax heb je helemaal gelijk in. Dankje wel 🙂 Ik ga denk ik naar Arsenal, maar ik wacht denk ik nog ff tot eind aan het seizoen of zal ik dat niet doen ???

  29. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ligt eraan waar je van houd, een team bouwen en in de Europese top halen? Reading, Norwich of Stoke
    Veel kopen en verkopen en elk jaar kans op de triple? Chelsea
    Talenten halen en scouten en na lang wachten de Europese top in? Arsenal of Ajax

    Ik zou persoonelijk Ajax of Arsenal doen!

    Ja ik vind Chelsea wel vet enzo met Torres maar dat gaat wel wat makkelijk en Arsenal of Ajax heb je helemaal gelijk in. Dankje wel 🙂 Ik ga denk ik naar Arsenal, maar ik wacht denk ik nog ff tot eind aan het seizoen of zal ik dat niet doen ???[/quote]

    Ik zal nu instappen, kan je een beetje kijken, zo van welke zijn goed en welke zijn minder, en misschien nog met wat geluk champions league halen.

  30. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ja ik vind Chelsea wel vet enzo met Torres maar dat gaat wel wat makkelijk en Arsenal of Ajax heb je helemaal gelijk in. Dankje wel 🙂 Ik ga denk ik naar Arsenal, maar ik wacht denk ik nog ff tot eind aan het seizoen of zal ik dat niet doen ???

    Ik zal nu instappen, kan je een beetje kijken, zo van welke zijn goed en welke zijn minder, en misschien nog met wat geluk champions league halen.[/quote]

    Ja dat is waar, maar ik wil RKC niet zo verlaten

  31. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ik zal nu instappen, kan je een beetje kijken, zo van welke zijn goed en welke zijn minder, en misschien nog met wat geluk champions league halen.

    Ja dat is waar, maar ik wil RKC niet zo verlaten[/quote]

    Ligt eraan hoe je het doet, als je nog kans hebt op de titel kan je kijken of je die nog kan pakken, maar anders gewoon gaan.
    Ik heb het niet zo van ‘netjes’ afmaken… Gewoon gaan als ik hogerop wil.
    Behalve als ik een echt doel heb, dan maak ik de klus af.

  32. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ja dat is waar, maar ik wil RKC niet zo verlaten

    Ligt eraan hoe je het doet, als je nog kans hebt op de titel kan je kijken of je die nog kan pakken, maar anders gewoon gaan.
    Ik heb het niet zo van ‘netjes’ afmaken… Gewoon gaan als ik hogerop wil.
    Behalve als ik een echt doel heb, dan maak ik de klus af.[/quote]

    Ja oke, maar ik wil denk ik niet eerste worden met RKC want dat is niet echt realistisch en ik vind zelf wel dat het een beetje realistisch moet blijven

    Ligt eraan hoe je het doet, als je nog kans hebt op de titel kan je kijken of je die nog kan pakken, maar anders gewoon gaan.
    Ik heb het niet zo van ‘netjes’ afmaken… Gewoon gaan als ik hogerop wil.
    Behalve als ik een echt doel heb, dan maak ik de klus af.

    Ja oke, maar ik wil denk ik niet eerste worden met RKC want dat is niet echt realistisch en ik vind zelf wel dat het een beetje realistisch moet blijven[/quote]
    Maar als het gewoon gaat met RKC dan wordt ik natuurlijk wel kampioen ;p

  33. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ligt eraan hoe je het doet, als je nog kans hebt op de titel kan je kijken of je die nog kan pakken, maar anders gewoon gaan.
    Ik heb het niet zo van ‘netjes’ afmaken… Gewoon gaan als ik hogerop wil.
    Behalve als ik een echt doel heb, dan maak ik de klus af.

    Ja oke, maar ik wil denk ik niet eerste worden met RKC want dat is niet echt realistisch en ik vind zelf wel dat het een beetje realistisch moet blijven

    Jij gaat naar RKC om de club omhoog te halen, blijkbaar is dat gelukt en heb je het goed gedaan, tijd voor de volgende stap!
    Waarom zou je anders naar RKC gaan? Om veertiende te worden anders is het niet realistisch?

    Ja oke, maar ik wil denk ik niet eerste worden met RKC want dat is niet echt realistisch en ik vind zelf wel dat het een beetje realistisch moet blijven[/quote]
    Maar als het gewoon gaat met RKC dan wordt ik natuurlijk wel kampioen ;p[/quote]

    Dan zou ik blijven.

  34. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ja oke, maar ik wil denk ik niet eerste worden met RKC want dat is niet echt realistisch en ik vind zelf wel dat het een beetje realistisch moet blijven

    Jij gaat naar RKC om de club omhoog te halen, blijkbaar is dat gelukt en heb je het goed gedaan, tijd voor de volgende stap!
    Waarom zou je anders naar RKC gaan? Om veertiende te worden anders is het niet realistisch?

    Ja oke, maar ik wil denk ik niet eerste worden met RKC want dat is niet echt realistisch en ik vind zelf wel dat het een beetje realistisch moet blijven

    Maar als het gewoon gaat met RKC dan wordt ik natuurlijk wel kampioen ;p[/quote]

    Dan zou ik blijven.[/quote]

    Ja, en als ik dan aan het eind van het seizoen nog steeds zulke goede aanbiedingen hebt dan ga ik. Ik hoop ook dat ik een goede aanbieding als bondscoach krijg.

  35. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik hoor hier leuke verhalen enzo, maar wat is jullie niveau qua spelen? of op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de wedstrijden?

  36. 8 XP
    kciRick's avatar

    Ik sta inmiddels 1e met Heracles Almelo en zou eigenlijk in de finale van het bekertoernooi staan maar door een fout in het spel is feyenoord door naar de finale. (Ik won met 1-0 van feyenoord)

    Ik ben bondscoach van Ecuador waarmee ik gekwalificeerd ben voor de wk Opvallende wedstrijd: Brazilië 1-2 Ecuador (vanuit 1-0 achterstand)

    ik speel op prof ;p

  37. 10 XP
    JvD's avatar

    Ik speel wereldklasse, heb dat foutje van het bekertoernooi ook al een keertje meegemaakt. Heel apart win je in verlening 1-0 staat uiteindelijk nog de tegenstander in de finale..

  38. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ik speel prof, hoger is me nooit goed gegaan, ALS ik win win ik met 2-1 of 1-0 maar verlies en speel wel eens gelijk…

  39. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Ik hoor hier leuke verhalen enzo, maar wat is jullie niveau qua spelen? of op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de wedstrijden?

    Ik speel prof

    29 december:

    Bod Venezuela: AFGEWEZEN

    Arsenal, Chelsea, Stoke City, Norwich City en Reading zijn afgehaakt. Maakt niet zo veel uit. Ajax wil me nog steeds en 3 clubs uit de Ligue 1 willen mij ook hebben maar daar ga ik niet naar toe. Ik ga naar Ajax want bij RKC Waalwijk heb ik niet zo veel geld en het bestuur wil me geen geld geven toen ik om budgetverhoging vroeg. Dus ik heb bij Ajax gesolliciteerd. Afwachten maar…..

    Helaas….. Niet aangenomen bij Ajax. Dan maar tot het einde van het seizoen verder met RKC of er moet nog een goede club belangstelling tonen. Maar ik wil aan het eind van het seizoen wel weg.

    PSV heeft zich ook gemeld en nog een club uit Belgie (daar ga ik zo ie zo niet naar toe). De drie Franse clubs zijn afgehaakt, dus ik ga het maar is bij PSV proberen.

    Helaas….. Ook afgewezen bij PSV.

    Ik ga het gewoon nog een keer proberen bij PSV en Ajax, want ik wil echt weg bij RKC.

    UITSLAGEN:
    PSV: AFGEWEZEN
    Ajax: AFGEWEZEN

  40. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Oke mijn fifa is net he-le-ma-al gecrasht.. Moet nu opnieuw downloaden.. Dag ‘prachtige’ carriere met Ajax…
    Welke club (als hij het zo doet, ga uit van wel) moet ik zo doen?

    Ik heb overig bij mijn nu kapotte carriere met Ajax 7 hele goede aankopen gedaan, zou ik zeker aanbevelen:

    Perin
    Dybala
    De Sciglio
    Praet
    Mbaye
    Ake
    Benzia
    Zouma

  41. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Oke mijn fifa is net he-le-ma-al gecrasht.. Moet nu opnieuw downloaden.. Dag ‘prachtige’ carriere met Ajax…
    Welke club (als hij het zo doet, ga uit van wel) moet ik zo doen?

    Had jij Eriksen verkocht voor 125.000.000 ??
    En ik zou ook gewoon weer Ajax kiezen, kan je misschien verbeteringen doen die je in de vorige carriere maakte. als je die maakte 😛

  42. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Had jij Eriksen verkocht voor 125.000.000 ??
    En ik zou ook gewoon weer Ajax kiezen, kan je misschien verbeteringen doen die je in de vorige carriere maakte. als je die maakte 😛

    Ik had Eriksen in me stommiteit verkocht voor 25 mil, terwijl hij nog kon groeien 🙁
    Maar ik wil niet weer Ajax, ik denk dat ik voor een derde divisie club uit Engeland of Willem II ga, of anders Southampton of Swansea.

  43. 8 XP
    kciRick's avatar

    Ik zie net bij teamverslag staan bij een van mijn spelers moraal: op de schopstoel. En dat betekend? xD

    Ik ben inmiddels kampioen geworden met Heracles Almelo op de 1 na laatste speeldag. Ik won met 0-1 van Willem II en PSV speelde gelijk tegen Vitesse met 2-2 waardoor ik 4 punten voorsprong heb op PSV die mij dus niet meer kan inhalen. 😛
    Ik sta in de finale van de Europa League waar ik nu tegen Tottenham Hotspurs moet na het uitschakelen van PSG en Napoli. (ben doordat ik 3e werd in de poulefase van de Champions league naar de Europa league gegaan zat bij Bor. Dortmund, FC Barcelona en Saint Etienne in)

  44. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ga nu een carriere beginnen met Fc Twente later deze week zet ik een update van mijn carriere erop

  45. 10 XP
    JvD's avatar

    Update van mijn carriere na de transferperiode:

    Verkocht: Hazard, Ibe, Sturridge, Jones, Allen

    Gekocht: Neymar, Stekelenburg

  46. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ik ben een carriere met Arsenal begonnen.
    Mijn strategie: Talen kopen en alle spelers van ouder dan 24 verkopen en zo langzaam de top bereiken.
    In mijn eerste seizoen, in de zomerstop, verkocht ik:

    Chamakh 8 mil – 76
    Cazorla (leenbasis) – 85
    Giroud (leenbasis. – 80
    Sagna 5 mil – 80
    Podolski (leenbasis) – 81
    Mannone 1,3 mil – 71
    Arteta 7,5 – 82
    Koscielny 6 – 81
    Mertesacker 4,8 – 80
    Diaby 4,6 – 77
    Vermaelen 6,5 – 81

    En kocht ik:

    Benzia 2,5 – 69
    Mbaye (leenbasis) – 68
    De Sciglio – 11,5 – 78
    Zouma – 5 – 76
    Dybala – (leenbasis) – 73
    Adryan – 5 – 73
    Denswil – 1,8 – 69
    Fischer – 8 – 76
    Dijks – 1,75 – 66
    Vilhena – 7,5 – 75
    Doria – 2,5 – 72

    Een flinke kwaliteitsvermindering, ik wist dat het een zwaar seizoen zou worden, ik gokte op plaats 8, 9 of 10.
    Bij de winterstop stond ik vijftiende(!) en had drie keer verloren met 4-0!
    Dus ik wist dat ik een paar goede spelers moet aantrekken, dus kocht ik Isco en huurde ik Verane.
    Ik hoop dat het nut heeft, anders trekt mijn plan nooit door!

  47. 5 XP
    The_FiFa_KinG's avatar

    Ik hoor hier leuke verhalen enzo, maar wat is jullie niveau qua spelen? of op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de wedstrijden?

    ik speel zelf op wereldklasse,
    met ajax ben ik zelf 3x achter elkaar kampioen geworden, toen ben ik naar Arsenal gegaan, maar daar verloor ik dan wedstrijden van west ham. maar als ik tegen man united moest won ik ze met 3-1 ofzo..

  48. 14 XP
    iiMarkk's avatar

    Doorgebekert naar de halve finale van de KNVB Beker. Naar verlenging 1-2 gewonnen van Feyenoord Rotterdam.

    De halve finales zijn als volgt:
    PSV vs N.E.C. Nijmegen
    RKC WAALWIJK vs AZ Alkmaar

  49. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ey heb vandaag dit forum ontdekt en heb alle 14 pagina’s lekker op m’n smartphone in me tuinstoeltje doorgelezen. Anyway ik vind dit topic best wel chill dus ik zal ook ff mijn carrière posten.

    Ik ben samen met een maat van mij manager geworden van SC Heerenveen. we zijn beide friezen dus dat leek ons wel mooi.
    We zijn nu in de 1e wintertransferperiode en staan 4e, de top ligt maar een paar puntjes bij elkaar vandaan en we hopen top 5 te eindigen.

    Voordat het seizoen begon hebben we Marc Bartra gehuurd (heel seizoen), Morata gehuurd (kort)
    De Ceglie gekocht voor 3,4m en Nacho Cases gekocht voor 3,4m

    Sterkste basis (352):

    Keep: Nordfeldt
    Verdediging: Kum – Bartra – Gouweleeuw
    Middenveld: De Ceglie – Kums – Djuricic – Nacho Cases – Pappa
    Aanval: Uth – Finnbogason

    Inmiddels is Djuricic verkocht voor een topbedrag van 30m. FC Porto bood 19m en ik had met mn maat afgesproken dat Djuricic alleen weg mocht voor 30m of meer, dus ik deed een tegenbod van 30m en dat werd geaccepteerd. Djuricic had een tijdje spits gespeeld omdat Finnbogason voor de rest van het seizoen geblesseerd raakte en Uth ook nog een blessure kreeg. Gelukkig rende Djuricic alle verdedigers eruit en werd hij topscoorder van Nederland.

    Ik heb nu dus best veel geld en wil sws iemand als cam voor de plek djuricic halen en ook sws 2 spitsen erbij. ook moet er nog een keepertje komen want ik nog Nordfeldt voor 4,6m verkopen terwijl hij maar 2,6m waard was. t liefst halen we ook nog een goeie cv.

    ik ben al druk aan t onderhandelen en heb de keepers bijna geregeld, voor Djuricic komt wss Maher en als cv komt Nacho Fernandez van Real Madrid er nog bij. Spitsen zijn nog een beetje lastig te krijgen maar op dit moment zijn er onderhandelingen over Jozy Altidore(AZ), Jeremy Menez(PSG) en Nico Lopez(ASR)

    Maar ik denk dat ik die Benzia ook ga proberen te halen want iedereen is er positief over.

  50. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ey heb vandaag dit forum ontdekt en heb alle 14 pagina’s lekker op m’n smartphone in me tuinstoeltje doorgelezen. Anyway ik vind dit topic best wel chill dus ik zal ook ff mijn carrière posten.

    Ik ben samen met een maat van mij manager geworden van SC Heerenveen. we zijn beide friezen dus dat leek ons wel mooi.
    We zijn nu in de 1e wintertransferperiode en staan 4e, de top ligt maar een paar puntjes bij elkaar vandaan en we hopen top 5 te eindigen.

    Voordat het seizoen begon hebben we Marc Bartra gehuurd (heel seizoen), Morata gehuurd (kort)
    De Ceglie gekocht voor 3,4m en Nacho Cases gekocht voor 3,4m

    Sterkste basis (352):

    Keep: Nordfeldt
    Verdediging: Kum – Bartra – Gouweleeuw
    Middenveld: De Ceglie – Kums – Djuricic – Nacho Cases – Pappa
    Aanval: Uth – Finnbogason

    Inmiddels is Djuricic verkocht voor een topbedrag van 30m. FC Porto bood 19m en ik had met mn maat afgesproken dat Djuricic alleen weg mocht voor 30m of meer, dus ik deed een tegenbod van 30m en dat werd geaccepteerd. Djuricic had een tijdje spits gespeeld omdat Finnbogason voor de rest van het seizoen geblesseerd raakte en Uth ook nog een blessure kreeg. Gelukkig rende Djuricic alle verdedigers eruit en werd hij topscoorder van Nederland.

    Ik heb nu dus best veel geld en wil sws iemand als cam voor de plek djuricic halen en ook sws 2 spitsen erbij. ook moet er nog een keepertje komen want ik nog Nordfeldt voor 4,6m verkopen terwijl hij maar 2,6m waard was. t liefst halen we ook nog een goeie cv.

    ik ben al druk aan t onderhandelen en heb de keepers bijna geregeld, voor Djuricic komt wss Maher en als cv komt Nacho Fernandez van Real Madrid er nog bij. Spitsen zijn nog een beetje lastig te krijgen maar op dit moment zijn er onderhandelingen over Jozy Altidore(AZ), Jeremy Menez(PSG) en Nico Lopez(ASR)

    Maar ik denk dat ik die Benzia ook ga proberen te halen want iedereen is er positief over.

    Ik weet ook nog een goede spits : Erik Lamela van AS Roma, ongeveer 12 miljoen, 20 jaar en 80 alg zeker een aanrader

  51. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ik weet ook nog een goede spits : Erik Lamela van AS Roma, ongeveer 12 miljoen, 20 jaar en 80 alg zeker een aanrader

    ok ik zal ff kijken hij is alleen wel wat duur, maar wel een top talentje

  52. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    ok ik zal ff kijken hij is alleen wel wat duur, maar wel een top talentje

    Probeer ook Hoesen, speelt wel lekker en altijd handige back-up!

    Mijn team bij mijn carriere met Arsenal:

    Szczesny 85
    De Sciglio 83
    Zouma 83
    Varane 84
    Gibbs 85
    Pogba 84
    Wilshere 87
    Walcott 88
    Fischer 81
    Isco 87
    Neymar 88

    Rozzi 67
    Jenkinson 72
    Doria 77
    Vilhena 79
    Adryan 77
    Benzia 75
    Oxlade-Chamberlain 82

    Resultaten:

    Eerste seizoen: 9e in compotitie en winnaar FA cup

    Tweede seizoen: 4e in competitie en halve finale FA cup en winnaar Europa League

    Helft derde seizoen: Derde ronde FA cup en glansrijk naar laaste 16 Champions League en Eerste met 10 punten voor!

    Bij mijn team zijn ALLE spelers 24 jaar of jonger, mijn laatste aankoop was Neymar voor 36.000.000, in de zomerstop van het derde seizoen, vanaf koop ik niemand meer!
    Voor mij is mijn carriere vrij geslaagd, maar mijn belangrijkste doel is om binnen de komende drie jaar de triple te hebben.

  53. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Probeer ook Hoesen, speelt wel lekker en altijd handige back-up!

    Mijn team bij mijn carriere met Arsenal:

    Szczesny 85
    De Sciglio 83
    Zouma 83
    Varane 84
    Gibbs 85
    Pogba 84
    Wilshere 87
    Walcott 88
    Fischer 81
    Isco 87
    Neymar 88

    Rozzi 67
    Jenkinson 72
    Doria 77
    Vilhena 79
    Adryan 77
    Benzia 75
    Oxlade-Chamberlain 82

    Resultaten:

    Eerste seizoen: 9e in compotitie en winnaar FA cup

    Tweede seizoen: 4e in competitie en halve finale FA cup en winnaar Europa League

    Helft derde seizoen: Derde ronde FA cup en glansrijk naar laaste 16 Champions League en Eerste met 10 punten voor!

    Bij mijn team zijn ALLE spelers 24 jaar of jonger, mijn laatste aankoop was Neymar voor 36.000.000, in de zomerstop van het derde seizoen, vanaf koop ik niemand meer!
    Voor mij is mijn carriere vrij geslaagd, maar mijn belangrijkste doel is om binnen de komende drie jaar de triple te hebben.

    Ik heb ook al over Hoesen zitten twijfelen, als de andere deals mislukken ga ik m kopen. Btw als ik jou was zou ik nog wel een andere keeper kopen. Koop Courtois van Chelsea die is echt goed en nog maar 20 jaar.

  54. 12 XP
    zonnezebra's avatar

    Ik heb ook al over Hoesen zitten twijfelen, als de andere deals mislukken ga ik m kopen. Btw als ik jou was zou ik nog wel een andere keeper kopen. Koop Courtois van Chelsea die is echt goed en nog maar 20 jaar.

    Dat zou onhandig zijn, ten eerste Courtois zijn potionteel is 87, die van Szczesny 86, voor Szczesny kan ik nu 14 miljoen vragen, Courtois kost meer dan 20 miljoen en er zit (maar) 2 jaar verschil tussen de leeftijden.
    Een aankoop zou overbodig zijn.

    Seizoen afgelopen, Vilhena is erg ontevreden en veel spelers willen een hoger salaris (ik krijg salarisproblemen)

    Het is bij de derde ronde FA cup gebleven (1-0 Southampton, B-team), ik ben nog geen Europese top, dik, duidelijk verloren van Bayern (0-2 thuis en 1-0 uit). Eerste geworden in de competitie met 14 punten voorsprong op de nummer 2!

  55. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ben niet heel ver gekomen met mijn carriere met Twente, maar de eerste transferperiode is nu afgelopen, ik heb gekocht :
    Darida (vrije speler)
    Mertens
    Mbaye (gehuurd vol seizoen)
    Kivrak (vrije speler)
    Kweuke (vrije speler)

    Ik heb verkocht :
    Chadli

    Ik maak veel gebruik van vrije spelers, want dan heb ik meer geld over voor de winterstop.
    Ik heb nu 5 wedstrijden gespeeld in dit seizoen en sta 1e met 12 punten, PSV staat 2e met 11 punten

    Heeft iemand nog tips, ik hoor ze graag!

  56. 8 XP
    kciRick's avatar

    Ben nu bezig met het WK, ik zat bij Engeland, Polen en Mexico in de Poule ik ben 1e geworden in de Poule (Polen 0-0 Ecuador, Ecuador 1-0 Engeland en Ecuador 2-0 Mexico) en moet nu tegen Uruguay in de 8e finale’s.

    Poule uitslag

    1e Ecuador 7 ptn
    2e Polen 5 ptn
    3e Engeland 3 ptn
    4e Mexico 1 ptn

    Verloren van Uruguay via strafschoppenserie’s, ben nu bezig met transfers:

    Everton verkocht voor 750.000
    Jeff Montero gekocht voor 7.500.000
    Wellington Nem in onderhandeling met Real Madrid (45.000.000)
    Perin heb ik een bod opgedaan.

  57. 8 XP
    kciRick's avatar

    Update:

    In onderhandeling:
    Rafinha voor 20.500.000

    verkocht:
    Everton verkocht voor 750.000
    Wellington Nem verkocht voor 45.000.000
    Fij verkocht voor 250.000
    Veldmate verkocht voor 475.000

    verhuurd:
    Leon van Dijk

    gekocht:
    Jeff Montero voor 7.500.000
    Perin voor 3.100.000 (met Vejinovic)
    Benzia voor 6.000.000
    Ozturk voor 2.700.000

    Financiële strengheid: Streng, 60%

    Rafinha gekocht voor 20.500.000

    Kracht

    Sprintsnelheid: 98
    Versnelling: 97
    Balans: 97
    Lenigheid: 96
    Dribbelen: 89
    Balbeheersing: 86

  58. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Hoi allemaal.. Leuk om alle carriere ervaringen te lezen. Verkopen en kopen/huren van spelers..

    Zelf ben ik inmiddels in mn derde seizoen met Crewe Alexandra. Deze club begint in de 1st division in Engeland.

    Om een beetje mee te willen doen met de rest van de clubs en te promoveren naar de één na hoogste divisie, ben je bijna verplicht de gehele selectie op de schop te doen. En dat is ook wat ik heb gedaan!

    De keeper, de links- en rechtsback en een spits heb ik behouden als basisspelers. De rest zijn bank/reserve spelers of zijn verhuurd/verkocht.

    Omdat het budget van de club niet hoger is dan 1 miljoen euro heb ik een “financiele overname” gedaan. Ik kreeg direct 40 miljoen.
    Van dit geld heb ik de verdedigers; Zouma en Dória gehaald.
    Het middenveld bestaat uit: Van Ginkel, Boccara, Jesé Rodriguez
    De aanvallers: Benzia en Andersen

    Het eerste seizoen 1e geworden en tweede seizoen 3e geworden. Na spelen en winnen van de playoffs ben ik gepromoveerd naar de Premier League.

    [i][/i]

    Iets geheel anders!!!

    Op de laatste transferdag (31 aug.) moest ik een wedstrijd spelen tegen Man Utd. De transferklok start en bij beeindigen van de klok druk ik op verder en staat het spel vervolgens op 1 september. Vervolgens kijk ik bij wedstrijdschema/uitslagen en zie ik een verlies van 4-0 !!!!! zonder deze wedstrijd gespeeld te hebben.

    Kennen jullie dit probleem ook?? Ik heb namelijk eerder zo’n soort probleem gehad. Toen won ik een wedstrijd met 1-0 en vervolgens gaf hij aan dat ik 1-0 had verloren…

  59. 34 XP
    Bonne's avatar

    Hoi allemaal.. Leuk om alle carriere ervaringen te lezen. Verkopen en kopen/huren van spelers..

    Zelf ben ik inmiddels in mn derde seizoen met Crewe Alexandra. Deze club begint in de 1st division in Engeland.

    Om een beetje mee te willen doen met de rest van de clubs en te promoveren naar de één na hoogste divisie, ben je bijna verplicht de gehele selectie op de schop te doen. En dat is ook wat ik heb gedaan!

    De keeper, de links- en rechtsback en een spits heb ik behouden als basisspelers. De rest zijn bank/reserve spelers of zijn verhuurd/verkocht.

    Omdat het budget van de club niet hoger is dan 1 miljoen euro heb ik een “financiele overname” gedaan. Ik kreeg direct 40 miljoen.
    Van dit geld heb ik de verdedigers; Zouma en Dória gehaald.
    Het middenveld bestaat uit: Van Ginkel, Boccara, Jesé Rodriguez
    De aanvallers: Benzia en Andersen

    Het eerste seizoen 1e geworden en tweede seizoen 3e geworden. Na spelen en winnen van de playoffs ben ik gepromoveerd naar de Premier League.

    [i][/i]

    Iets geheel anders!!!

    Op de laatste transferdag (31 aug.) moest ik een wedstrijd spelen tegen Man Utd. De transferklok start en bij beeindigen van de klok druk ik op verder en staat het spel vervolgens op 1 september. Vervolgens kijk ik bij wedstrijdschema/uitslagen en zie ik een verlies van 4-0 !!!!! zonder deze wedstrijd gespeeld te hebben.

    Kennen jullie dit probleem ook?? Ik heb namelijk eerder zo’n soort probleem gehad. Toen won ik een wedstrijd met 1-0 en vervolgens gaf hij aan dat ik 1-0 had verloren…

    Dat is een fout in het spel, ik heb wel is gehad dat ik had gewonnen in de halve finale van de beker en dan stond de club waarvan ik had gewonnen in de finale, heel raar

    Ik ben net kampioen geworden met FC Twente, Mertens is topscorer geworden met 36 goals !! Ajax is 2e geworden met 2 punten minder als mij.

  60. 42 XP
    fjstinger's avatar

    @Bonne

    Oke ja dat dacht ik eigenlijk ook al.. Tnx voor je reactie.

    Mertens 36X !!! nice done!!

    Welk niveau speel je?

  61. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ff een update van mijn winter transferperiode:

    Verkocht:

    Djuriric 30m (FC Porto)
    Nordfeldt 4,6m (volgens mij QPR not 100% sure)
    Vandenbussche 375.000 (AZ) Hij wilde zelf weg, anders had ik hem als wissel gehouden.
    En verder nog wat slechte spelers die zelfs nooit wissel stonden die voor een paar ton weg konden.

    Gekocht:

    CA Rafinha (Barcelona)
    CA Quintero (Santos laguna) een echt toppertje. 25 jaar, 4m, 5 star skills, 4 star weak foot en kan spelen als SP,CA,CAM en RV en is erg snel.
    DM Shunin (Dinamo Moskou)
    CV Alvaro (Real Zaragoza)
    CV Nesta (Montreal Impact) deze was gratisssssss!!!
    DM El-Hadary (Wanderers FC) was ook gratis
    CAM Maher (AZ) 11m voor betaald maar ik moest een goed iemand hebben als vervanger van Djuricic
    SP Wellington Nem (Fluminense) is echt super snel

    Ik heb m’n hele transferbudget er doorheen gejaagd en heb dus 30m totaal besteed aan alle spelers die hierboven genoemd zijn.

    Mijn kameraad en ik speelden daarna wel erg slecht en hebben veel verloren, we zijn nu ook uitgeschakeld in de Europa League en zijn bij de laatste 32 geëindigd. In de beker was ik al na de eerst wedstrijd uitgeschakeld omdat ik 1-0 van FC Groningen verloor 🙁 ik schoot 3X op de paal die wedstrijd. Dus alleen de competitie telt nog.

    Ondanks dat ik 3 spitsen erbij heb gecontracteerd en ook al 2 had heb ik grote problemen gehad inde punt. Finnbogason raakte voor de wintertransferperiode al geblesseerd voor de rest van het seizoen en Mark Uth was toen ook nog voor 9 weken geblesseerd. Rafinha raakte bij zijn debuut geblesseerd voor de rest van het seizoen en toen raakte Quintero ook nog voor 8 weken geblesseerd. Ik had dus alleen Wellington Nem beschikbaar en speelde daarom maar ff met el ghanassy of maher in de spits. Uiteindelijk raakte mijn 1e keep Shunin ook nog geblesseerd

    Ik heb een aantal wedstrijden verloren en gelijkgespeeld maar Mark Uth en Quintero zijn nu weer terug en de wedstrijden lopen nu dus ook beter. Ik speelde nog een wedstrijd om de 3e plek tegen AZ. 1e helft ging slecht maar ik kreeg geen goals tegen totdat Jozy Altidore in de 45e minuut de bal snoeihard tegen de netten schoot. 2e helft was ik beter maar het duurde even voordat er een goaltje kwam. In de 75e minuut was het dan EINDELIJK raak, Wellington Nem kreeg een diepte balletje, liep alle verdedigers eruit moest vanaf een alstige hoek schieten maar kreeg hem toch in de verre hoek. Ik dacht dat ik de derde plek niet meer zou halen maar toen in de 90e minuut passte een AZ speler de bal in de voeten van Maher (was zeker vergeten dat ie verkocht was haha) Maher schoot maar Viergever kwam nog net op tijd om de bal weg te sliden… in de voeten van Wellington Nem! Hij liep bij de andere back langs schoot, de keeper raakte hem nog maar de bal ging met een stuit op de grond toch nog de goal in en ik won!!!

    Al met al gaat het nu weer redelijk en ik hoop in de top 5 te blijven dit seizoen.

    Bonne nice 36 goals, echt heel erg veel. Heb je Mertens als spits opgesteld ofzo?

    PS Sorry voor mijn veel te lange post XD

  62. 34 XP
    Bonne's avatar

    @Bonne

    Oke ja dat dacht ik eigenlijk ook al.. Tnx voor je reactie.

    Mertens 36X !!! nice done!!

    Welk niveau speel je?

    Ik speel prof, ben nog niet zo heel goed

    Ff een update van mijn winter transferperiode:

    Verkocht:

    Djuriric 30m (FC Porto)
    Nordfeldt 4,6m (volgens mij QPR not 100% sure)
    Vandenbussche 375.000 (AZ) Hij wilde zelf weg, anders had ik hem als wissel gehouden.
    En verder nog wat slechte spelers die zelfs nooit wissel stonden die voor een paar ton weg konden.

    Gekocht:

    CA Rafinha (Barcelona)
    CA Quintero (Santos laguna) een echt toppertje. 25 jaar, 4m, 5 star skills, 4 star weak foot en kan spelen als SP,CA,CAM en RV en is erg snel.
    DM Shunin (Dinamo Moskou)
    CV Alvaro (Real Zaragoza)
    CV Nesta (Montreal Impact) deze was gratisssssss!!!
    DM El-Hadary (Wanderers FC) was ook gratis
    CAM Maher (AZ) 11m voor betaald maar ik moest een goed iemand hebben als vervanger van Djuricic
    SP Wellington Nem (Fluminense) is echt super snel

    Ik heb m’n hele transferbudget er doorheen gejaagd en heb dus 30m totaal besteed aan alle spelers die hierboven genoemd zijn.

    Mijn kameraad en ik speelden daarna wel erg slecht en hebben veel verloren, we zijn nu ook uitgeschakeld in de Europa League en zijn bij de laatste 32 geëindigd. In de beker was ik al na de eerst wedstrijd uitgeschakeld omdat ik 1-0 van FC Groningen verloor 🙁 ik schoot 3X op de paal die wedstrijd. Dus alleen de competitie telt nog.

    Ondanks dat ik 3 spitsen erbij heb gecontracteerd en ook al 2 had heb ik grote problemen gehad inde punt. Finnbogason raakte voor de wintertransferperiode al geblesseerd voor de rest van het seizoen en Mark Uth was toen ook nog voor 9 weken geblesseerd. Rafinha raakte bij zijn debuut geblesseerd voor de rest van het seizoen en toen raakte Quintero ook nog voor 8 weken geblesseerd. Ik had dus alleen Wellington Nem beschikbaar en speelde daarom maar ff met el ghanassy of maher in de spits. Uiteindelijk raakte mijn 1e keep Shunin ook nog geblesseerd

    Ik heb een aantal wedstrijden verloren en gelijkgespeeld maar Mark Uth en Quintero zijn nu weer terug en de wedstrijden lopen nu dus ook beter. Ik speelde nog een wedstrijd om de 3e plek tegen AZ. 1e helft ging slecht maar ik kreeg geen goals tegen totdat Jozy Altidore in de 45e minuut de bal snoeihard tegen de netten schoot. 2e helft was ik beter maar het duurde even voordat er een goaltje kwam. In de 75e minuut was het dan EINDELIJK raak, Wellington Nem kreeg een diepte balletje, liep alle verdedigers eruit moest vanaf een alstige hoek schieten maar kreeg hem toch in de verre hoek. Ik dacht dat ik de derde plek niet meer zou halen maar toen in de 90e minuut passte een AZ speler de bal in de voeten van Maher (was zeker vergeten dat ie verkocht was haha) Maher schoot maar Viergever kwam nog net op tijd om de bal weg te sliden… in de voeten van Wellington Nem! Hij liep bij de andere back langs schoot, de keeper raakte hem nog maar de bal ging met een stuit op de grond toch nog de goal in en ik won!!!

    Al met al gaat het nu weer redelijk en ik hoop in de top 5 te blijven dit seizoen.

    Bonne nice 36 goals, echt heel erg veel. Heb je Mertens als spits opgesteld ofzo?

    PS Sorry voor mijn veel te lange post XD

    nice carierre vid ik, ondangs je blessure pech, ik heb mertens linksbuiten

    Een update van mijn carierre :

    Ik ben nu in het 2e seizoen en heb nu 5 competitiewedstrijden gespeeld, 13 punten.

    Gekocht begin seizoen :

    Insigne, Napoli – Twente : 11.000.000,-
    Mbaye, Inter – Twente : gehuurd vol seizoen
    Bernard, Atletico Mineiro – Twente : 13.500.000,-
    Kashia, Vitesse – Twente : 3.000.000,-

    Totaal uitgegeven : 27.500.000

    Verkocht begin seizoen :

    Douglas, Twente – Sunderland : 6.000.000,-
    Bengtsson, Twente – Palermo : 1.300.000,-
    Mihaylov, Twente – Atletico Mineiro : 7.500.000,-
    Kweuke, Twente – Sunderland : 5.500.000,-

    Ik sta na 5 wedstrijden nog wel 1e, maar het seizoen is pas net begonnen.

    Ik speel dit seizoen Champions League, dit is mijn poule :

    Barcelona
    Olympiakos
    Sporting CP
    FC Twente

    Ik heb 1-2 gewonnen van Olympiakos en 2-0 gewonnen van Sporting CP
    Sta momenteel 1e in de poule !

    Tips? Ik hoor ze graag !

  63. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ik speel prof, ben nog niet zo heel goed

    nice carierre vid ik, ondangs je blessure pech, ik heb mertens linksbuiten

    Een update van mijn carierre :

    Ik ben nu in het 2e seizoen en heb nu 5 competitiewedstrijden gespeeld, 13 punten.

    Gekocht begin seizoen :

    Insigne, Napoli – Twente : 11.000.000,-
    Mbaye, Inter – Twente : gehuurd vol seizoen
    Bernard, Atletico Mineiro – Twente : 13.500.000,-
    Kashia, Vitesse – Twente : 3.000.000,-

    Totaal uitgegeven : 27.500.000

    Verkocht begin seizoen :

    Douglas, Twente – Sunderland : 6.000.000,-
    Bengtsson, Twente – Palermo : 1.300.000,-
    Mihaylov, Twente – Atletico Mineiro : 7.500.000,-
    Kweuke, Twente – Sunderland : 5.500.000,-

    Ik sta na 5 wedstrijden nog wel 1e, maar het seizoen is pas net begonnen.

    Ik speel dit seizoen Champions League, dit is mijn poule :

    Barcelona
    Olympiakos
    Sporting CP
    FC Twente

    Ik heb 1-2 gewonnen van Olympiakos en 2-0 gewonnen van Sporting CP
    Sta momenteel 1e in de poule !

    Tips? Ik hoor ze graag !

    Barca verslaan word erg lastig maar probeer met lange mensen voorin te spelen en dan gewoon met lange ballen over het middenveld heen te spelen. 2e worden moet jou sowieso lukken. Succes!

  64. 34 XP
    Bonne's avatar

    Barca verslaan word erg lastig maar probeer met lange mensen voorin te spelen en dan gewoon met lange ballen over het middenveld heen te spelen. 2e worden moet jou sowieso lukken. Succes!

    Ooh, goede tip, dankjewel!
    Jij ook succes met je carierre

  65. 8 XP
    kciRick's avatar

    Volgende wedstrijd is tegen Bayern München Copa Europe, (Bayern won champions league ik won Europa League), Heb 1e 3 wedstrijden van seizoen gespeeld Uitslagen AZ 1-0 Heracles ADO – Heracles 2-3 en Heracles 0-0 VVV. Heb Hoffer verkocht aan Ajax voor 3.5 mil. En heb daarvoor 2.1 mil transferbudget ontvangen.

  66. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Mijn eerste seizoen met SC Heerenveen is nu geëindigd, ik ben 2e geworden.

    Het bestuur was tevreden wat betreft de prestaties in Europa en de Eredivisie, maar de beker waar ik in de eerste wedstrijd uitgeschakeld was had beter gekund.

    Ik stond op de laatste speeldag van het seizoen nog 3e met 3 punten minder dan de nummer 2 PSV en Ajax had 2 punten meer dan PSV maar hoefde niet meer te spelen. Als ik van PSV won met een verschil van 2 doelpunten of meer dan zou ik nog 2e worden. Er kon dus nog van alles gebeuren in de top 3. Ik won de wedstrijd vrij simpel, de eerste helft had ik vooral geluk en kwam ik 2-0 voor en de 2e helft speelde PSV heel offensief waardoor ik makkelijk nog 2 goaltjes maakte. Rafinha kon in de laatste wedstrijd nog zijn rentree maken na een blessure. Hij scoorde mooi door de bal zonder aanname direct hard in de hoek te schieten en bepaalde dus de eindstand op 4-0.

    Dit eerste seizoen waren er veel Barca en Real spelers (Morata, Bartra, Rafinha). Hun B-elftallen zijn echt goed met veel spelers die erg technisch zijn en goed in balbezit.

    Ik hoop me te kwalificeren voor de Champions League en kampioen te worden volgend seizoen.

    Btw Rick hoe verliep de wedstrijd tegen Bayern?

  67. 8 XP
    kciRick's avatar

    Mijn eerste seizoen met SC Heerenveen is nu geëindigd, ik ben 2e geworden.

    Het bestuur was tevreden wat betreft de prestaties in Europa en de Eredivisie, maar de beker waar ik in de eerste wedstrijd uitgeschakeld was had beter gekund.

    Ik stond op de laatste speeldag van het seizoen nog 3e met 3 punten minder dan de nummer 2 PSV en Ajax had 2 punten meer dan PSV maar hoefde niet meer te spelen. Als ik van PSV won met een verschil van 2 doelpunten of meer dan zou ik nog 2e worden. Er kon dus nog van alles gebeuren in de top 3. Ik won de wedstrijd vrij simpel, de eerste helft had ik vooral geluk en kwam ik 2-0 voor en de 2e helft speelde PSV heel offensief waardoor ik makkelijk nog 2 goaltjes maakte. Rafinha kon in de laatste wedstrijd nog zijn rentree maken na een blessure. Hij scoorde mooi door de bal zonder aanname direct hard in de hoek te schieten en bepaalde dus de eindstand op 4-0.

    Dit eerste seizoen waren er veel Barca en Real spelers (Morata, Bartra, Rafinha). Hun B-elftallen zijn echt goed met veel spelers die erg technisch zijn en goed in balbezit.

    Ik hoop me te kwalificeren voor de Champions League en kampioen te worden volgend seizoen.

    Btw Rick hoe verliep de wedstrijd tegen Bayern?

    2-0 verloren, In begin domineerde ik maar kon de kansen niet afmaken eind 1e helft scoorde bayern via een counter de 2-0 kwam vlak erna via een penalty door een staande tackle waarbij ik twijfelde of het wel een penalty was. Ik kon niet meer terugkomen in de wedstrijd. D:

  68. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ben van FC Twente naar Arsenal gegaan, ik heb Ramsey geruild voor Bernard, en ik heb een fictieve speler erbij, een hele goede spits, ik moet nog beginnen in het seizoen maar ik heb er een goed gevoel over .

  69. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    2-0 verloren, In begin domineerde ik maar kon de kansen niet afmaken eind 1e helft scoorde bayern via een counter de 2-0 kwam vlak erna via een penalty door een staande tackle waarbij ik twijfelde of het wel een penalty was. Ik kon niet meer terugkomen in de wedstrijd. D:

    Jammer maar bayern heeft wel veel meer kwaliteit dus toch knap dat t maar 2-0 werd

    Ik ben van FC Twente naar Arsenal gegaan, ik heb Ramsey geruild voor Bernard, en ik heb een fictieve speler erbij, een hele goede spits, ik moet nog beginnen in het seizoen maar ik heb er een goed gevoel over .

    Succes, probeer een grote naam binnen te halen!

  70. 34 XP
    Bonne's avatar

    Succes, probeer een grote naam binnen te halen![/quote]

    Gaat lukken

  71. 34 XP
    Bonne's avatar

    Jammer maar bayern heeft wel veel meer kwaliteit dus toch knap dat t maar 2-0 werd

    Succes, probeer een grote naam binnen te halen!

    gaat lukken

  72. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik ben benieuwd welk beleid jullie voeren bij de club..

    Ga je voor jeugd of haal je topspelers of zorg je voor een mix.
    Scout je spelers of pluk je ze weg bij andere clubs… Ben je een koopjesjager of houd je de hand op de knip?

  73. 2 XP
    PEC-ZwolleTHEBEST's avatar

    Ben net carrière begonnen met PEC. Dat is mijn cluppie. Ik heb een paar talentjes gehuurd van oa. Dortmund,Bayern en PSG. Moet nog beginnen met eerste wedstrijd. Heeft iemand nog tips voor niet te dure talentvolle spelers?

    Alvast bedankt,

    PEC-ZwolleTHEBEST

    Ik ben van FC Twente naar Arsenal gegaan, ik heb Ramsey geruild voor Bernard, en ik heb een fictieve speler erbij, een hele goede spits, ik moet nog beginnen in het seizoen maar ik heb er een goed gevoel over .

    Hoe heet die spits dan??

  74. 42 XP
    fjstinger's avatar

    [quote]Ben net carrière begonnen met PEC. Dat is mijn cluppie. Ik heb een paar talentjes gehuurd van oa. Dortmund,Bayern en PSG. Moet nog beginnen met eerste wedstrijd. Heeft iemand nog tips voor niet te dure talentvolle spelers?

    Alvast bedankt,

    PEC-ZwolleTHEBEST

    Het budget is niet echt toereikend om aankopen te doen.. Het beste is om spelers van de “leenlijst” te halen of ervaren vrije spelers.
    Als je spelers wilt huren dan kan je gaan voor: Benzia, hij is een spits en niet duur. Delofeu van Barcelona, hij is een buitenspeler.
    Als je bij een club als Ajax/Psv/Feyenoord kijkt naar jonge spelers, dan is het vaak ook mogelijk om deze te huren.

    Je kan ook een scout aannemen. Maar dan ben je een paar seizoenen verder voor ze daadwerkelijk van waarde kunnen zijn.

    Een andere mogelijkheid is om een “financiele overname” toe te lichten. Hiervoor heb je wel een online functie nodig en moet je al wel in een bepaald nivo zitten en FFC punten hebben.
    Ik heb dit gedaan bij mijn club “Crewe Alexandra” 2e divisie club Engeland. De club kreeg toen 40 miljoen euro.

    Als je dit doet, wees er zuinig mee want je krijgt maar 1x een financiele injectie!!

    Succes!!!

  75. 2 XP
    PEC-ZwolleTHEBEST's avatar

    [quote]Ben net carrière begonnen met PEC. Dat is mijn cluppie. Ik heb een paar talentjes gehuurd van oa. Dortmund,Bayern en PSG. Moet nog beginnen met eerste wedstrijd. Heeft iemand nog tips voor niet te dure talentvolle spelers?

    Alvast bedankt,

    PEC-ZwolleTHEBEST

    Het budget is niet echt toereikend om aankopen te doen.. Het beste is om spelers van de “leenlijst” te halen of ervaren vrije spelers.
    Als je spelers wilt huren dan kan je gaan voor: Benzia, hij is een spits en niet duur. Delofeu van Barcelona, hij is een buitenspeler.
    Als je bij een club als Ajax/Psv/Feyenoord kijkt naar jonge spelers, dan is het vaak ook mogelijk om deze te huren.

    Je kan ook een scout aannemen. Maar dan ben je een paar seizoenen verder voor ze daadwerkelijk van waarde kunnen zijn.

    Een andere mogelijkheid is om een “financiele overname” toe te lichten. Hiervoor heb je wel een online functie nodig en moet je al wel in een bepaald nivo zitten en FFC punten hebben.
    Ik heb dit gedaan bij mijn club “Crewe Alexandra” 2e divisie club Engeland. De club kreeg toen 40 miljoen euro.

    Als je dit doet, wees er zuinig mee want je krijgt maar 1x een financiele injectie!!

    Succes!!!

    Bedankt, Ik heb de potentials van die spelers op gezocht en ze zijn echt beast. En jij veel succes met Crewe Alexandra.

  76. 42 XP
    fjstinger's avatar

    [quote] Bedankt, Ik heb de potentials van die spelers op gezocht en ze zijn echt beast. En jij veel succes met Crewe Alexandra.

    Goedkope en goede verdedigers voor koop of huur zijn wel te vinden in Mexico, Brazilie en Argentinie..

    Graag gedaan!
    Ik zit inmiddels in seizoen 2016/17

    2x gepromoveerd.
    Barclays League: 5e/2e/1e

    Gaat wel lekker.. Goede spelers en jonge spelers met veel potentie.

    Denk dat ik volgende carriere ga spelen met AC Milan..

  77. 5 XP
    DutchxJaccco's avatar

    Carrière
    In deze Carrière speel ik met Chelsea, ik probeer dit seizoen de spelers te verkopen die boven de 30 zijn en 30 zijn. De andere spelers die onder die leeftijd zijn blijven. Dit seizoen ga ik niemand kopen en lenen, ik ga het beste uit dit seizoen halen zonder andere spelers. Ik zet om de maand in de carrière een nieuw verslag met de hoogtepunten van de maand als ik er tijd voor heb en als ik het bij heb gehouden. Ik speel professional, ik speelde vroeger legendarisch maar toen kwam ik rond de tiende plek. Ik ga proberen elke keer hoger. Ik heb natuurlijk ook wat tips nodig en heb nog vele vragen aan jullie. Jullie mogen natuurlijk ook vragen aan mij stellen. Hieronder is de eerste maand.*
    Seizoen 1
    Chelsea*
    Maand juli
    Dag 1
    Basiselftal
    Courtois 83
    Azpilicueta 77*
    Ivanovic 83
    David Luiz 80
    Bertrand 74
    Ramires 81
    Mikel 79
    Moses 76
    Mata 86
    Hazard 85
    Torres 82
    Wisselspelers
    Turnbull 72
    Ake 61
    Cahill 80
    Marin 78
    Oscar 82
    Lalkovic 62
    Ba 82
    Dag 4
    Bod gehad op Courtois van Napoli, heb het afgewezen. Bod 18 mil, 2 mil hoger dan Courtois waarde.*
    Dag 6*
    Bod gehad op Cech van Napoli, heb een tegenbod gedaan van 9,5 mil. De reden daarvoor was dat het 2 mil onder Cech zijn waarde was. Waarde Cech 7,5 mil.*
    Dag 7
    Bod gehad op Ferreira van West Brom Albion, het bod was precies zijn waarde heb een tegenbod gedaan 775.000. Zijn waarde is 575.000.
    Dag 9
    Heb te horen gekregen dat de twee clubs erin meestemmen. (Napoli en West Brom Albion.
    Dag 12
    Cech verkocht voor 9,5 mil aan Napoli.
    Dag 13
    Ferreira verkocht voor 775.000 aan West Brom Albion.
    Dag 21
    Bod op Ivanovic van 9,5 van Napoli. Afgewezen omdat Ivanovic een basisspeler is.
    Dag 22
    Eerste wedstrijd met Chelsea, het is een oefenwedstrijd. Chelsea speelt tegen Inter, de uitslag is 1-0. De goal kwam van Ramires ver in blessure tijd.
    Dag 23
    Een bod op Benayoun van Everton, de waarde van Benayoun is 4,1 mil. Everton bood 3,4 mil, ik hen een tegenbod gedaan van 6,1 mil.
    Dag 24
    Nieuw bod van Everton op Benayoun, het bod is 4,6 mil. Ik vind het te weinig dus ik wijs het af. En ik doe weer een tegenbod van 6,1 mil.
    Dag 25
    Bod gehad op Ba van Malaga 12 mil, gelijk afgewezen. Het is een wisselspeler en die houden we. Ba zijn waarde is ook 12 mil.
    Dag 26
    Tweede wedstrijd met Chelsea tegen Real Sociedad, het is een oefenwedstrijd. De uitslag is 0-0.
    Dag 27*
    Weer een bod van Everton, het bod was 6 mil. Dus ik heb weer een tegenbod gedaan van 6,1 mil.
    Dag 30
    Everton vond dat bedrag te hoog en dan denk ik de groeten Everton.*
    Bod gehad van Lazio op Torres voor 13 mil. Afgewezen, zijn waarde was 12 mil.
    Derde wedstrijd met Chelsea, we spelen tegen Greuter Furth. Het is een oefenwedstrijd en de uitslag is 2-1. De eerste goal is gemaakt in minuut 9 door Mikel. De 1-1 is gemaakt door Djurdjic in minuut 28. Torres maakt in minuut 45 de 2-1.

  78. 42 XP
    fjstinger's avatar

    @DutchxJaccco

    Ik heb mn twijfels of het interessant is om je logboek hier op het forum te plaatsen.

    Om al je wedstrijden hier te plaatsen en te delen? Uitslagen, wie scoort enzo….?? Ook de transfers: De biedingen die jij krijgt, en je tegenbod die je doet, of ze wel of niet akkoord gaan bla bla bla….. en ook nog op de dagen nummeren… pffff come on, niet doen!!!

    Vertel ons gewoon welke spelers je gehaald hebt, wat je seizoen opgebracht heeft aan verkopen enzo… Welke eindpositie je behaald hebt, of je leuke jonge spelers bent tegen gekomen, hoe je beleid voert bij de club, waar je spelers scout…. Die ervaringen zijn leuker om te delen dan wat jij hier allemaal verteld tot op de laatste detail…

    Succes met Chelsea!!

  79. 5 XP
    DutchxJaccco's avatar

    Is goed, zal ik doen. Dank je wel

  80. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Was niet raar bedoeld hoor..

  81. 101 XP
    killermees's avatar

    Je hebt Lampard en Terry verkocht ik ben klaar met lezen.

  82. 5 XP
    DutchxJaccco's avatar

    Je hebt Lampard en Terry verkocht ik ben klaar met lezen.

    Ik heb ze verkocht omdat ze oud waren en heb daardoor Moses en Mikel een kans gegeven en ik raad hun allebei aan

  83. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Je hebt Lampard en Terry verkocht ik ben klaar met lezen.

    LOL!!

    Als je zeker twee 30+ moet behouden zijn het dezen wel…

  84. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    LOL!!

    Als je zeker twee 30+ moet behouden zijn het dezen wel…

    Idd dat is hetzefde als dat Barcelona Messi zou verkopen…

  85. 5 XP
    DutchxJaccco's avatar

    Idd dat is hetzefde als dat Barcelona Messi zou verkopen…

    Ik heb hun verkocht om talenten een kans te geven

  86. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ik heb hun verkocht om talenten een kans te geven

    Ja ok, ik snap je wel een beetje… Maar t zijn zulke grote clubiconen en ik denk ook niet dat ze het in zich hebben qua fitheid om alles te spelen dus als je ze gewoon af en toe laat spelen dan hebben de jonge talenten ook wel een kans. En iedere club heeft wel een iets oudere speler. Kijk na het PSV van nu allemaal jonge talentjes maar wel Stijn Schaars die 29 is, Ajax is ook redelijk jong maar heeft ook Poulsen rondlopen die iets ouder dan 30 is. Teams met alleen maar jonge spelers bestaan gewoon niet.

  87. 101 XP
    killermees's avatar

    Ja was maar een grapje maar hou ze er dan tenminste bij :p

  88. 5 XP
    DutchxJaccco's avatar

    Ja ok, ik snap je wel een beetje… Maar t zijn zulke grote clubiconen en ik denk ook niet dat ze het in zich hebben qua fitheid om alles te spelen dus als je ze gewoon af en toe laat spelen dan hebben de jonge talenten ook wel een kans. En iedere club heeft wel een iets oudere speler. Kijk na het PSV van nu allemaal jonge talentjes maar wel Stijn Schaars die 29 is, Ajax is ook redelijk jong maar heeft ook Poulsen rondlopen die iets ouder dan 30 is. Teams met alleen maar jonge spelers bestaan gewoon niet.

    Je hebt gelijk maar ik dacht geeft dit seizoen de jonkies een kans

    Ja was maar een grapje maar hou ze er dan tenminste bij :p

    Je hebt een punt

  89. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Je hebt gelijk maar ik dacht geeft dit seizoen de jonkies een kans

    Je hebt een punt

    Je moet niet te makkelijk toegeven door steeds te zeggen: “je hebt gelijk maar wilde…. Je hebt een punt…” Jij als manager van Chelsea hebt een eigen beleid en visie waarmee je speelt. Als dat je visie is dan moet je niet gelijk toegeven dat jezelf “fout” zit en de ander een punt heeft… Alles doe je met een reden!! 😉

  90. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    Ik heb een goeie speler gevonden, eerste seizoen is hij 68 en 21 jaar,
    Speelt bij noarsjaelland ofzo. Andreas laudrup

    Hoe werkt financiële overname. Snap het niet. Waar moet je naar toe om het te gebruiken

    Ben net carrière begonnen met PEC. Dat is mijn cluppie. Ik heb een paar talentjes gehuurd van oa. Dortmund,Bayern en PSG. Moet nog beginnen met eerste wedstrijd. Heeft iemand nog tips voor niet te dure talentvolle spelers?

    Alvast bedankt,

    PEC-ZwolleTHEBEST

    Hoe heet die spits dan??

    Ik heb een goede rechts buiten volgensmij. Andreas laudrup is snel eerste seizoen is hij 68 potential en ongeveer 1 miljoen euro. Je kan hem ook huren zijn salaris is heel weinig

    Ik ben net carrière begonnen met ajax. Heb dus laudrup gekocht. En tien miljoen uitgegeven aan scouting.
    Hoe werkt financiële overname?.

  91. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Hoe werkt financiële overname?.[/quote]

    De financiële overname werkt als volgt:

    1- Je start je carrière op. (je moet wel aangemeld zijn en online zijn)

    2- Je drukt op “vierkantje” (je zit dan in het EAS scherm)

    3- Druk op “Catalogus” (hij opent dan het mapje catalogus)

    4- Als je op L1 drukt zie je dat je verschillende niveau’s hebt. Afhankelijk van je eigen niveau kun je deze openen om een item te ‘kopen’.

    5- Met R1 kan je de verschillende onderwerpen bepalen waaronder: alle items/carriere/gameplay/online….

    6- Met je linkerpookje kan je je item selecteren.

    7- Als je op een item staat en dan kruisje drukt heb je je item geselecteerd. De financiele overname is vanaf Niveau 13 beschikbaar en kost 1500 FCC’s. (dit zijn coins die je verdient met onlinespelen of met bepaalde acties bij het spelen van een carriere.

    8- Bij het nogmaals drukken op kruisje bevestig je de aankoop. Als je je bedenkt kan je nog op rondje drukken.

    9- Als het aangegeven heeft dat je item aangekocht is druk je nogmaal op kruisje en vervolgens 2x op rondje. Je bent als het goed is nu weer in je carriere scherm.

    10 – De fianciele overname kan direct toegepast zijn maar kan ook wezen dat je een paar dagen in het spel (bijv. 8 juli) de overname zichtbaar is. Kijk geregeld even bij je transferbudget.

    Succes!!

  92. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    Hoe werkt financiële overname?.

    De financiële overname werkt als volgt:

    1- Je start je carrière op. (je moet wel aangemeld zijn en online zijn)

    2- Je drukt op “vierkantje” (je zit dan in het EAS scherm)

    3- Druk op “Catalogus” (hij opent dan het mapje catalogus)

    4- Als je op L1 drukt zie je dat je verschillende niveau’s hebt. Afhankelijk van je eigen niveau kun je deze openen om een item te ‘kopen’.

    5- Met R1 kan je de verschillende onderwerpen bepalen waaronder: alle items/carriere/gameplay/online….

    6- Met je linkerpookje kan je je item selecteren.

    7- Als je op een item staat en dan kruisje drukt heb je je item geselecteerd. De financiele overname is vanaf Niveau 13 beschikbaar en kost 1500 FCC’s. (dit zijn coins die je verdient met onlinespelen of met bepaalde acties bij het spelen van een carriere.

    8- Bij het nogmaals drukken op kruisje bevestig je de aankoop. Als je je bedenkt kan je nog op rondje drukken.

    9- Als het aangegeven heeft dat je item aangekocht is druk je nogmaal op kruisje en vervolgens 2x op rondje. Je bent als het goed is nu weer in je carriere scherm.

    10 – De fianciele overname kan direct toegepast zijn maar kan ook wezen dat je een paar dagen in het spel (bijv. 8 juli) de overname zichtbaar is. Kijk geregeld even bij je transferbudget.

    Succes!![/quote]

    Thanks

  93. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    32 miljoen ontvangen van zenit voor Eriksen

  94. 42 XP
    fjstinger's avatar

    32 miljoen ontvangen van zenit voor Eriksen

    Nice!! Maar zou hem zelf houden bij Ajax. Hij kan algemeen 95 worden. Heb hem ooit eens voor 112,5 miljoen euro verkocht aan Real Madrid.

  95. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Nice!! Maar zou hem zelf houden bij Ajax. Hij kan algemeen 95 worden. Heb hem ooit eens voor 112,5 miljoen euro verkocht aan Real Madrid.

    Ik had een nieuwe carriere aangemaakt een paar weken geleden en toe nkreeg ik in de winterstop van t eerste seizoen een bod van Manchester City. Ze boden mij 40m en ik bood 80m terug, toen boden hun weer 71m maar ik heb het bod afgewezen. Eriksen was op dat moment 83 algemeen en had nog een contract voor meer dan 4 jaar. 31m is een beetje jammer, je had denk ik wel iets meer kunnen krijgen.

  96. 101 XP
    killermees's avatar

    Heb een carriere met PSG, zit nu aan het begin van het 4e seizoen.

    Eerste seizoen cavani voor 35 miljoen gekocht en aan het einde voor 75 miljoen verkocht.

    Tweede seizoen suarez gekocht voor 31 miljoen aan het einde voor 60 miljoen verkocht.

    Derde seizoen falcao gekocht voor 60 miljoen aan het einde voor 55 miljoen verkocht.

    Vierde seizoen pato gehaald voor 35 miljoen.

    Ibrahimovic is 33 jaar oud en nog 85 heeft zoon 40 doelpunten gemiddeld per seizoen.

  97. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Mijn grootste ontvangen transferbedragen:

    1- C. Eriksen 112,5 miljoen van Ajax naar Real Madrid

    2- Y. Benzia 100 miljoen van Ajax naar Real Madrid (gekocht voor 1.4 miljoen)

    3- V. Fischer 82 miljoen van Ajax naar Barcelona

    4- C. Wheater 73 miljoen van Ajax naar Real Madrid (zelf gescoute spele, verdediger)

    5- L. Byrom 60 miljoen van Ajax naar Barcelona (zelf gescoute speler, keeper)

  98. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    Mijn grootste ontvangen transferbedragen:

    1- C. Eriksen 112,5 miljoen van Ajax naar Real Madrid

    2- Y. Benzia 100 miljoen van Ajax naar Real Madrid (gekocht voor 1.4 miljoen)

    3- V. Fischer 82 miljoen van Ajax naar Barcelona

    4- C. Wheater 73 miljoen van Ajax naar Real Madrid (zelf gescoute spele, verdediger)

    5- L. Byrom 60 miljoen van Ajax naar Barcelona (zelf gescoute speler, keeper)

    Ik dacht dat ze het niet zouden acsepteren

    Kan hem altijd terug kopen

  99. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ik heb een carriere met Ajax gestart en ik wil als trainer in max. 3 jaar de Champions League winnen.
    Mijn eerste seizoen is afgelopen en ik zal hieronder even vertellen wat er allemaal is gebeurd:

    In het eerste seizoen heb ik wat spelers verkocht die ik niet nodig had zoals; Sulejmani, Sana, Babel en nog wat jonge talenten die het toch nooit bij het eerste elftal gingen maken. Ik heb ook Alderweireld verkocht omdat ik daar wel 10m voor kreeg. Verder heb ik wat talentjes verhuurt zodat ze misschien nog wat beter worden.

    Ik heb flink ingekocht omdat ik ong 30m te besteden had nadat ik wat spelers had verkocht.
    Lens heb ik voor maar 8m gekocht terwijl hij 11,5m waard was.
    Supertalent Zouma voor 5m als opvolger van Alderweireld.
    9m voor Djuricic die weg wilde bij Heerenveen.

    En in de winter heb ik nog Vermeer verkocht voor 7m aan Juventus en daarvoor Julio Cesar voor maar 4,3m voor terug gekocht en Illarimendi voor 5m om Schone te vervangen in de basis.
    In de winter heb ik nog een bod van 71m voor Eriksen afgeslagen omdat hij heel belangrijk is voor het team en ik niet zo lang de tijd meer had om nog een vervanger te halen.

    Het seizoen verliep erg goed ik heb lang een beetje achter Twente gestaan maar uiteindelijk won ik de competitie met 4 punten voorsprong en was Sigthorsson topscorer met 30 doelpunten. nummer twee en drie waren Djuricic en Lens met beide bijna 20 goals en de top 4 assists was Djuricic, Lens, Eriksen, Sigthorsson.

    Sigthorsson werd speler van de competitie en kreeg de gouden schoen omdat hij topscorer was en ik werd uitgeroepen tot manager van het jaar.

    In de Champions League werd ik 1e in de groepsfase, alles gewonnen behalve 1 verliespartij uit tegen Bayern Munchen.
    toen ik in de achtste finale kwam won ik eerst uit van Chelsea met een lucky 0-1 (fantastisch schot van De Jong hard over de grond in de verre hoek) maar kwam ik thuis achter met 1-3 en moest ik heel aanvallend spelen waardoor het met een counter ook nog 1-4 werd… Chelsea kwam later in de finale maar verloor daar van FC Barcelona.

    De beker heb ik ook gewonnen, ging heel makkelijk behalve de kwartfinale tegen Feyenoord, ik kwam 0-2 achter in de 1e helft maar in de 2e helft kwam ik 5-2 voor terwijl daarna Feyenoord weer sterk terug kwam en nog met geluk met 5-3 won.

    Al met al een goed seizoen al kon ik wel merken dat het met Ajax in Europa heel erg zwaar is. (vooral tegen snelle en fysieke clubs)

  100. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Hoi allemaal! Ik speel liefst carriere op fifa, maar na verloop van tijd begint alles wel wat saai te worden! Daarom deze vraag: hebben jullie misschien geen suggesties voor een goed team? Met goed team bedoel ik een team met veel jonge spelers(talentjes) en een goed budget waarmee je je kern nog wat kunt versterken? ( moet geen Nederlands team zijn) ! Ik speel graag de manegerscarriere, zodat je ook bondscoach kunt worden wat ik ook wel een leuke extra vind 😉 alleen jammer dat je geen speler/manager carriere hebt zoals in fifa 2012! Ik hoor graag al jullie ideen en suggesties! Groetjes