Forum

Topic: FIFA 13 Carriere Manager

Anoniem's avatar

Hierbij open ik een topic over FIFA 13 CARRIERE als MANAGER.

Het lijkt me leuk om te weten hoe andere spelers het doen en welke club etc ze spelen:)

Zelf speel ik met PEC Zwolle want dat is mn clubbie, speel op niveau Prof.

Ben nu met het 5e seizoen bezig, hier een overzicht:

1e seizoen 11e geeindigd Beker kwartfinale
2e seizoen 10e geeindigd Beker L16
3e seizoen 4e geeindigd (europa league gehaald)
4e seizoen KAMPIOEN!! (Finale knvb beker) (Halve Finale EUROPA)
5e seizoen (5 wedstrijden gespeeld en sta 1e met 15 punt) en CL

Ik heb een poosje geprobeerd op niveau wereldklasse te spelen maar dat is verrekte moeilijk:P

Dat ik die laatste 2 seizoenen en vooral het 4e seizoen zo hoog geeindigd bent komt omdat:

Ik heb op de transfermarkt een spits (vrije speler) van 18 jaar gehaald en die scoorde de 1 na de ander en heb ik verkocht voor 20 miljoen aan PSG (LAZZARI) heet hij!! Heb van die 20 miljoen een scout gekocht van 11 miljoen en heb nu een top jeugdelftal met top spelers! Ik zet mijn elftal en transfers binnekort ook hierop en spelers die ik echt aanraad voor NL clubs!

DUS

Discussier hier over Speltype Carriere. Hou het wel gezellig en overzichtelijk!:);)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

357 reacties

  1. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Hoi allemaal! Ik speel liefst carriere op fifa, maar na verloop van tijd begint alles wel wat saai te worden! Daarom deze vraag: hebben jullie misschien geen suggesties voor een goed team? Met goed team bedoel ik een team met veel jonge spelers(talentjes) en een goed budget waarmee je je kern nog wat kunt versterken? ( moet geen Nederlands team zijn) ! Ik speel graag de manegerscarriere, zodat je ook bondscoach kunt worden wat ik ook wel een leuke extra vind ๐Ÿ˜‰ alleen jammer dat je geen speler/manager carriere hebt zoals in fifa 2012! Ik hoor graag al jullie ideen en suggesties! Groetjes

    Hoi Fifabelg, het zou handig geweest zijn als je de clubs opnoemt die je zelf al hebt gespeeld en niet meer wilt spelen. Al goed, een paar clubs met jonge spelers en leuk budget:
    Barca B / RM Castilla (je kan hiermee promoveren naar de LIGA BBVA)
    Een club uit de tweede divisie uit Frankrijk/Duitsland/Italie/Engeland hebben vaak ook veel jeugd/talenten rondlopen en ook wel een aardig budget.

    Ik kan hier wel een tiental clubs opnoemen maar vaak is er altijd wel wat op aan te merken: die club dit… die club dat… maar bij die club… bla bla bla…..

    Kijk gewoon bij de 2e divisie clubs en scroll daar wat doorheen, je komt vanzelf een club tegen waarvan jij denkt: “Die club ga ik managen”.

    Succes en laat je even weten welke club het geworden is?

  2. 42 XP
    fjstinger's avatar

    32 miljoen ontvangen van zenit voor Eriksen

    @Isaacvanvlijmen

    Is het nog gelukt met de financiele overname zoals ik heb beschreven??

  3. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Kijk gewoon bij de 2e divisie clubs en scroll daar wat doorheen, je komt vanzelf een club tegen waarvan jij denkt: “Die club ga ik managen”.

    Succes en laat je even weten welke club het geworden is?

    Hoi;) bedankt voor je reactie! En natuurlijk zal ik ook even mijn carriรจres tot nu toe neerpennen ๐Ÿ™‚ ik heb wat carriรจres gespeeld met onder andere chelsea, krc genk, manchester city. Zowel speler als manager carrieres! Maar omdat deze een beetje saai werden na een tijdje ( jammer genoeg ๐Ÿ™ ) wou ik eens iets speciaals proberen! Je kan het een stom idee vinden maar ik vond het wel eens een leuk ideetje om al de beste ploegen ter wereld samen te mixen in een competitie! Ik heb dus all de beste ploegen genomen en deze gewisseld met de mindere ploegen van de barclays PL! Zo kreeg ik een competitie met : arsenal, dortmund, cska, chelsea, barcelona, bayern, inter, juventus, lazio, liverpool, man city, man untd, milan, psg, real madrid, spurs, zenit, napoli en atleticomadrid! Je kan het een raar idee vinden maar ja je hebt wel iedere speeldag een goede tegenstander! Ik heb uit deze vele top ploegen bayeren gekozen! In het eerste seizoen heb ik de capital one cup gewonnen, de champions league gewonnen en ben ik kampioen geworden op de laatste speeldag!! Barca speelde gelijk tegen city en ik won met bayern tegen liverpool!

    Ik speel op niveau prof! Wil wel wereldklasse proberen maar denkdat dat nog een tikkeltje te moeilijk is!

    Ik heb de spelers verkocht waarvoor ik goede aanbiedingen kreeg en waarvoor ik wel een vervanger wist te vinden! Mijn kern nu: keeper; neuer
    Verdediging: Ramos mascerano silva lahm
    Middenveld Shaqiri* schweinsteiger ribรฉry
    Spiten: Hazard(rv) ibra cristiano ronaldo

    Shaqiri (81) staat op de plaats van david silva, die gebleseerd is voor 3 maanden!! Hij heeft 97versnelling 94lenigheid 96balans en 91 sprintsnelheid en is slechts 21 jaar!! Misschien toch een talentje? Voor de rest heb ik gemiddelde invallers en veel jonge reserves ( gescout en vrije spelers)

    Ben nu mijn tweede seizoen begonnen en de community shield gewonnen tegen chelsea met 3-5(!)

    Dit was mijn carriere tot nu toe!
    Ik vroeg gisteren een leuk team omdat jullie misschien leuke suggesties hadden en waarvoor heel fel bedankt stringer ๐Ÿ˜‰ ik ga zeker kijken voor een leuk team en laat het je zeker weten!

    Was jij degene die tot 2027 was gegaan? Haha super :p ! Hoe houd je dat vol bij 1 of 2 teams?

    Hopelijk was mijn verhaal toch de moeite om te lezen en vonden jullie het niet saai ๐Ÿ™‚

    Groetjes!

    Oh en ik wou ook nog even zeggen, ik had toen ik halverweg in het eerste seizoen zat ook een financiรซle overname gekocht ( niet in de transferperiode dus!) en het heeft helemaal niet gewerkt. Ik heb doorgespeeld en zit nu in mijn tweede seizoen. Ik heb nooit bericht of melding gehad dat de club is overgenomen en heb geen budget bijgekregen ๐Ÿ™ ik weet niet hoe het komt maar mijn eafc punten zijn wel weg ๐Ÿ™

  4. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Goed verhaal en zeker de moeite waard om te lezen.

    Ik wist niet dat dat kon om ploegen in competities te wijzigen maar ga dat zeker even proberen.

    Ik ben degene die idd tot 2027 heb gespeeld. Ik was benieuwd hoeveel seizoenen je kan spelen en had op dat moment ontzettend veel talenten binnen de ploeg. Heb dit met รฉรฉn team gedaan; Ajax.

    Voor talentvolle spelers is het overwegen waard om te kijken bij 2e divisie clubs of barca/real madrid B.

    Mijn eerste financiele overname was ook mislukt.. Maar de tweede is wel gelukt gelukkig! Je moet het wel tijdens het spel activeren en niet voordat je het spel gaat opstarten..

    Voor de suggesties geen dank!

    Hou ons op de hoogte van je carriere enzo…

    Groeten!!

  5. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Ohh leuk ๐Ÿ™‚ en ben je een gedreven ajax fan dan? ๐Ÿ˜‰ want dan hebben ze juist nog een leuke champions league potje geloot haha ๐Ÿ™‚ en ja ik zal daar zeker eens kijken!
    Ben nu begonnen bij fleetwood town, een engelse 3 de klasser.( npowerleague 2) veel oude spelers jammer genoeg die je amper verkocht krijgt, maar heb dan maar enkele jonge transfer-vrije spelers aangekocht. En om deze hopelijk te laten groeien. Het is een lange weg tot de top maar wel de moeite waard denk ik! Ik ga nu eens proberen met barca b . Als het tegenvalt kan ik nog iets anders proberen he! Heel fel bedankt! Ik vind het echt een interessant forum! Groeten ๐Ÿ˜‰

    Oh en ja ik had het in het spel zelf gedaan maarja het zal wel een foutje zijn in het spel! En nog zoiets: ik was toch met bayern bezig en omdat ik wel wat eafc puntjes kon spenderen heb ik maar ( redelijk in het begin van het seizoen) de historische truitjes gekocht! Heel vaak heb ik er niet mee gespeeld maar toen ik op het einde van het seizoen ze nog eens wou ‘aandoen’ waren ze inneens weer ‘gelocked’ of ik moest ze opnieuw kopen beter gezegt. Wat een afzetters joh die van fifa! Haha ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  6. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ik ben idd Ajax fan enja de loting…. mooie wedstrijden maar overwinteren? Dat zal heel lastig worden.

    Fleetwood town leuk ja.. Ikzelf heb met Crewe Alexandra gespeeld. Die spits van Crewe is wel een goede voor Fleettown, Clayton heet hij. Aardig wat potentie. Had hem na 3 of 4 seizoenen verkocht voor zo’n 7 milj. euro aan Chelsea.

    Het zijn toch kleine clubs met zo goed als geen budget. dus dan moet je creatief handelen door jonge spelers te halen.
    Heb je Yassine Benzia al eens geprobeerd?? Hij is een 17 jarige spits met een algemeen van 66 en speelt bij Lyon. Hij heeft veel potentie en voor je het weet staan de clubs in de rij om hem te kopen. Na 3 seizoenen zit zijn algemeen rond de 80 en dan gaat het heel snel met hem. Ik heb hem op 92 gehad en verkocht voor 100 milj. Voor minder dan 2 milj. kan je hem contracteren.

    Jaa afzetters hahaha… Had ook een paar ballen en schoenen gekocht maar dat is nu ook weer gelocked!! Beetje vreemd maar goed…

    @fifabelg,

    Kan je mij uitleggen hoe je alle grote teams in รฉรฉn competitie krijgt??

  7. 53 XP
    Mitch's avatar

    Ik ben idd Ajax fan enja de loting…. mooie wedstrijden maar overwinteren? Dat zal heel lastig worden.

    Fleetwood town leuk ja.. Ikzelf heb met Crewe Alexandra gespeeld. Die spits van Crewe is wel een goede voor Fleettown, Clayton heet hij. Aardig wat potentie. Had hem na 3 of 4 seizoenen verkocht voor zo’n 7 milj. euro aan Chelsea.

    Het zijn toch kleine clubs met zo goed als geen budget. dus dan moet je creatief handelen door jonge spelers te halen.
    Heb je Yassine Benzia al eens geprobeerd?? Hij is een 17 jarige spits met een algemeen van 66 en speelt bij Lyon. Hij heeft veel potentie en voor je het weet staan de clubs in de rij om hem te kopen. Na 3 seizoenen zit zijn algemeen rond de 80 en dan gaat het heel snel met hem. Ik heb hem op 92 gehad en verkocht voor 100 milj. Voor minder dan 2 milj. kan je hem contracteren.

    Jaa afzetters hahaha… Had ook een paar ballen en schoenen gekocht maar dat is nu ook weer gelocked!! Beetje vreemd maar goed…

    @fifabelg,

    Kan je mij uitleggen hoe je alle grote teams in รฉรฉn competitie krijgt??

    Als jij een nieuwe carriere maakt en je kiest een willekeurige competitie, als je dan op DRIEHOEKJE drukt om het team te wisselen kan je alle teams die je wilt hebben in 1 competitie doen. Zoals ik nu ook heb.

  8. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Als jij een nieuwe carriere maakt en je kiest een willekeurige competitie, als je dan op DRIEHOEKJE drukt om het team te wisselen kan je alle teams die je wilt hebben in 1 competitie doen. Zoals ik nu ook heb.

    Oke tnx ga ff proberen.. Ik hoorde ook verhalen dat je iets moest downloaden ofzo en dan deze wijzigen via Creation Centre moest toepassen?? In ieder geval bedankt!

  9. 53 XP
    Mitch's avatar

    Oke tnx ga ff proberen.. Ik hoorde ook verhalen dat je iets moest downloaden ofzo en dan deze wijzigen via Creation Centre moest toepassen?? In ieder geval bedankt!

    Downloaden? Nee, in ieder geval niet bij het maken van de competitie, of beter gezegt het aanpassen van.
    Enigste wat je zou kunnen downloaden (Optioneel) zijn de nieuwe teams, dat ze up-to-date zijn. Is opzich niet nodig.

  10. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Downloaden? Nee, in ieder geval niet bij het maken van de competitie, of beter gezegt het aanpassen van.
    Enigste wat je zou kunnen downloaden (Optioneel) zijn de nieuwe teams, dat ze up-to-date zijn. Is opzich niet nodig.

    Het is gelukt! haha..

    Heb de Barclays PL omgegooid…

  11. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Oh ja benzia zal ik zeker proberen te contacteren! Net zoals fisher en eriksen want zei zijn ook talentjes heb ik gehoord! En inderdaad ,overwinteren is echt heel moeilijk! En ja inderdaad zoals mick zegt met driehoekje! Maar [TIP] hou er rekening mee dat in de grote competities zoals barclays PL teams afzakken naar npowerleage champ en de kampioen van deze competitie promoveren! Dus wat je daar tegen kan doen is enkele ploegen van 4 sterren in die competitie plaatsen ( npowerleague champs) zodat zij opkomen en niet van die 2 sterrenploegen die het niet aankunnen tegen ploegen zoals barca etc!

    Groeten!

    Ps: wat was jou leukste carriere tot nu stoe stinger? Die met ajax?

    En als je dat downoald naar de up to date vetsie, heb je dan de ploegen zoals barca met neymar? Nee zeker? Groeten!

  12. 42 XP
    fjstinger's avatar

    De TIP zal ik de volgende keer toepassen, ben ik nu te laat mee hahahaa…

    Mijn leukste was idd met Ajax zo’n 15 seizoenen mee gespeeld en echt fenomenaal!! Meer dan 2 miljard budget ๐Ÿ˜›
    Ik had echt veel jeugdspelers en hoopte daar nog wel wat jaartjes mee te spelen, maar helaas toen was het voorbij. Ze zouden dit eigenlijk tot 2050 moeten door laten spelen..

    Nee spelers als Neymar bij Barca? Nee helaas niet..
    Heb weleens gehad dat Falcao en die andere portugezen van Porto bij AS Monaco zaten..

    Wat is jouwn mooiste carriere??

  13. 53 XP
    Mitch's avatar

    Net begonnen met een eigen prof, begon bij PEC Zwolle, nu verhuurd aan Plymouth Argyle. 1e seizoen.

  14. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    2miljard? ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ haha lijkt me wel LICHTJES onrealistisch he haha ๐Ÿ™‚ maar wel super ja inderdaad! En ja dat zou fijn zijn tot 2050 maar ja dan zijn al de gewone ‘bekende’ spelers natuurlijk al op ‘pensioen’ dusja ik weet het niet..
    Heb juist de barclays pl gemixed , ook nppoweleague champs waar ik inzit met barca b, zo kunnen de spelers groeien en dan mss promoveren naar de meague met de beste teams! Lijkt me wel fun ๐Ÿ˜‰ maar de gemixte cariere in de bpl met bayern was ook heel tof, vooral omdat ik een beestig team had, heb het spel niet zo lang ( niet van de release) dus dat is toch wel de tofste tot nu toe ๐Ÿ˜‰

    Ik zou ook wel eens een match tegen jou willen spelen haha ๐Ÿ˜‰ groeten en tot snel

  15. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    2miljard? ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ haha lijkt me wel LICHTJES onrealistisch he haha ๐Ÿ™‚ maar wel super ja inderdaad! En ja dat zou fijn zijn tot 2050 maar ja dan zijn al de gewone ‘bekende’ spelers natuurlijk al op ‘pensioen’ dusja ik weet het niet..
    Heb juist de barclays pl gemixed , ook nppoweleague champs waar ik inzit met barca b, zo kunnen de spelers groeien en dan mss promoveren naar de meague met de beste teams! Lijkt me wel fun ๐Ÿ˜‰ maar de gemixte cariere in de bpl met bayern was ook heel tof, vooral omdat ik een beestig team had, heb het spel niet zo lang ( niet van de release) dus dat is toch wel de tofste tot nu toe ๐Ÿ˜‰

    Ik zou ook wel eens een match tegen jou willen spelen haha ๐Ÿ˜‰ groeten en tot snel

    Misschien kunnen we een FIFA toernooitje met elkaar regelen? lijkt me wel leuk, kan ik jullie allemaal ff dik inmaken enzo ๐Ÿ˜‰ Btw succes met Barca B ik vind t echt een geweldig team met sergi roberto en araujo en DEULOFEU!!!!!! Hij is echt een held, de nieuwe Messi en nog maar 17 jaar.

  16. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Misschien kunnen we een FIFA toernooitje met elkaar regelen? lijkt me wel leuk, kan ik jullie allemaal ff dik inmaken enzo ๐Ÿ˜‰ Btw succes met Barca B ik vind t echt een geweldig team met sergi roberto en araujo en DEULOFEU!!!!!! Hij is echt een held, de nieuwe Messi en nog maar 17 jaar.

    Jaa kunnen we zeker doen!! En dankje ๐Ÿ™‚ inderdaad, deulofeu is echt een beest!
    Groetenn!

    Net begonnen met een eigen prof, begon bij PEC Zwolle, nu verhuurd aan Plymouth Argyle. 1e seizoen.

    Hou ons op de hoogte hoe hij ecolueert he mich! Greetz

  17. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Een toernooitje is leuk ja.. kunnen we wel doen..

  18. 53 XP
    Mitch's avatar

    Als ik de tijd er voor had gehad, wou ik per direct al een toernooi opzetten.. Helaas.

    Voor het toernooi, count me in! ๐Ÿ™‚

  19. 34 XP
    Bonne's avatar

    Ik ben een carriere begonnen met Spurs, hebben de allerlaatste transfers zelf gedaan, zoals Eriksen en Soldado enzo.
    Sta momenteel 4e na 6 wedstrijden, 13 punten.
    Ik heb nog geen versterking gehaald want was niet nodig.

    Ik houd jullie op de hoogte

  20. 18 XP
    baruch7's avatar

    Ik ben een carriere begonnen met Spurs, hebben de allerlaatste transfers zelf gedaan, zoals Eriksen en Soldado enzo.
    Sta momenteel 4e na 6 wedstrijden, 13 punten.
    Ik heb nog geen versterking gehaald want was niet nodig.

    Ik houd jullie op de hoogte

    leuk maar een echte aanrade is voor spurs pander of fรณrlan

    ik ben een carriere begonnen met fc twente ik ben halverwege seizoen 1 ik ben door de E.L.
    dit is mijn team

    keeper: mihaylov
    verdedigers: rosales,douglas,bjelland,pander
    middelvelders: fer,guiterres,brama
    aanvallers: tadic,chadli,castaignos

    als er nog goede spelers zijn zeg het dan

  21. 34 XP
    Bonne's avatar

    leuk maar een echte aanrade is voor spurs pander of fรณrlan

    ik ben een carriere begonnen met fc twente ik ben halverwege seizoen 1 ik ben door de E.L.
    dit is mijn team

    keeper: mihaylov
    verdedigers: rosales,douglas,bjelland,pander
    middelvelders: fer,guiterres,brama
    aanvallers: tadic,chadli,castaignos

    als er nog goede spelers zijn zeg het dan

    Dankjewel voor de tips, ik vind sigthorsson een hele goede speler voor een club als twente, hij kan goed afmaken en is ook erg goed in koppen

  22. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Stinger mitch en de rest, hoe kunnen we dat organiseren? Groeten

  23. 53 XP
    Mitch's avatar

    Ik zal binnenkort even een soort van ‘schema’ maken! We houden wel even contact ๐Ÿ™‚

  24. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ik zal binnenkort even een soort van ‘schema’ maken! We houden wel even contact ๐Ÿ™‚

    mooi, ik doe mee!

    hoe gaan we het trouwens regelen qua teams? want als iemand met pec wil en een ander met real word t wat oneerlijk

  25. 53 XP
    Mitch's avatar

    mooi, ik doe mee!

    hoe gaan we het trouwens regelen qua teams? want als iemand met pec wil en een ander met real word t wat oneerlijk

    Tja.. we kunnen een bepaald aantal teams selecteren, laten we zeggen de beste twee van elke ‘goeie’ competitie en dat we daar uit kunnen kiezen? Roep het maar!

  26. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Tja.. we kunnen een bepaald aantal teams selecteren, laten we zeggen de beste twee van elke ‘goeie’ competitie en dat we daar uit kunnen kiezen? Roep het maar!

    lijkt mij het best om met de ster ratings te werken, bv aleen 5 ster of alleen 4,5 en 5 ster

  27. 53 XP
    Mitch's avatar

    Ik vind het spelen als prof met een eigen speler als rechtsback maar niks.. liever een spits.

    Even een nieuwe maken, maar wel weer bij PEC Zwolle beginnen ๐Ÿ˜‰

  28. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    @Isaacvanvlijmen

    Is het nog gelukt met de financiele overname zoals ik heb beschreven??

    Ja , maar ik had het blijkbaar al gebruikt ,dus moet ik wachten tot ik op een hoger niveau ben

  29. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Of je kan een team aanwijzen/ loten , maar dat is moeilijk want hoe kunnen we dat doen , balletjes mey teams rapen is moeilijk he haha maar dan zou het wel eerlijk zijn!

    Misschien even een apparte forum maken zodat degene die meedoen daar dat kunnen zeggen en we elkaar kunnen toevoegen? Wel niet te groot toernooi want dan word het moeilijk denk ik he he ๐Ÿ˜‰

  30. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Mij mogen jullie al toevoegen, dan is dat al gebeurd. mijn psn is FFrankensteinn :p gelieve er bij te zetten hoe je op deze site heet Zodat ik weet wie je bent :p kunnen we al eens een match spelen ofzo . Groeten

  31. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Een nieuw forum lijkt mij ook handiger en overzichtelijker.

    * Allereerst is het belangrijk om te weten hoeveel spelers er mee doen!

    * Aan de hand daarvan kan er bepaald worden hoeveel teams er nodig zijn.

    * Ook is het belangrijk om te bepalen wanneer en hoelaat we online gaan. Of dat dit per wedstrijd onderling aangegeven kan worden.

    * Om te bepalen wie welk team neemt, ( ik mag eerst kiezen hahahaa :P) kan je dat aangeven door een top drie te maken van jouwn favoriete teams met als nr1 de meest favoriete waarmee je wilt spelen. 2 en 3 volgend.

    * Als blijkt dat er meerdere spelers zijn die dezelfde club op nr1 heeft staan, zal gekeken worden naar de nr2 (nr 1 valt dan direct af voor alle spelers met dezelfde club op nr1.)

    Als ook hier blijkt dat er meerdere spelers dezelfde clubs hebben gaan we kijken naar de nr3. Mocht ook hier dezelfde clubs naar voren komen zullen diegenen een nieuw lijstje van 3 clubs maken. (diegenen krijgen dan persoonlijk bericht van mij)

    Dit zal dan doorgaan tot we allemaal een club hebben…

    * Door niet de top 3 van iedereen zichtbaar te stellen (om eerlijkheid te behouden) wil ik me wel beschikbaar stellen om de teams te verdelen. Nadat de teams verdeeld zijn zal ik de berichten, die jullie mij posten met de clubs, zichtbaar maken op het forum. Zo kan er gezien worden dat er eerlijk gehandeld is.

    * Ikzelf zal dan een team nemen die door jullie wordt uitgekozen.

    Jullie sturen mij enkel een lijstje met een top3 (nadat jullie teams bekend zijn) en de club die het vaakst voorkomt zal ik bespelen!!!

    Zijn er meerdere clubs die even vaak voorkomen , bijv: Real Madrid 3x / Barcelona 3x / Napoli 1x / Schalke 1x / Arsenal 1x
    dan stuur ik jullie de clubs, in dit geval dus Real Madrid en Barcelona (de meeste stemmen)
    Jullie sturen mij dan de keuze van 1 club door naar mij… Dit blijven we herhalen tot dat er 1 club overblijft.

    Ook deze posts zal ik zichtbaar stellen op het forum.

    Als jullie hiermee eens zijn of eventuele veranderingen aan toe willen passen of iets dergelijks.. Dan kunnen we daarover discussieren. We kunnen dan een datum stellen wanneer we kunnen beginnen.

  32. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Lijkt me een goed plan! Een nieuw forum maken is dat mogelijk? En kan je prive berichten sturen naar jou? Misschien het beste om een nieuw forum aan te maken en iedereen wie mee wilt doen moet dat daar zeggen tegen pak vrijdag? Of later aan jou de keus. DAN PAS zullen we de top 3 doorsturen? Groetjes

  33. 42 XP
    fjstinger's avatar

    Ja je kan prive berichten sturen.. Maar om we kunnen het ook op dit forum houden. Hier komen de meest bekende namen langs..
    Als iedereen aangeeft dat hij mee wilt doen voor 9 september kan er vanaf 10 sept. een lijst gestuurd worden.

  34. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Goed dan doen we het zo tenzij iemand iets anders wilt ๐Ÿ™‚ 9 september is de deadline dus! Schrijf mij maar al vast op

    En je kan me altijd al toevoegen als je wilt ๐Ÿ™‚

  35. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    goed idee fjstinger, is het goed als ik een top3 voor mezelf en voor jou tegelijk stuur? mooi dat t tot 9 september kan, heb ik nog even tijd om na tedenken. hoop wel dat t 1e toernooi snel is afgelopen want 17 septmber lig GTA V bij mij op de deurmat

    btw voor iedereen die tegen mij wil oefenen, mijn psn naam is ook LionOfHolland, meldt wel ff in het vriendenverzoek dat je van het forum komt

  36. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik ben een carriere begonnen met FC Twente,en dit is mijn team halverwege seizoen 1 met professioneel als tegenstander

    keeper: Mihaylof
    verdediging: Pander,Schilder,Douglas,Bjelland
    Middenveld: Guiterres,Fer,Brama
    aanvallers: Tadic,Castagnios,Gyasi

    Chadli is weggegaan voor 25 mil.

    maar vooral Pander is een aanrader
    nog tips ik hoor ze graag

  37. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    ik ben een carriere begonnen met FC Twente,en dit is mijn team halverwege seizoen 1 met professioneel als tegenstander

    keeper: Mihaylof
    verdediging: Pander,Schilder,Douglas,Bjelland
    Middenveld: Guiterres,Fer,Brama
    aanvallers: Tadic,Castagnios,Gyasi

    Chadli is weggegaan voor 25 mil.

    maar vooral Pander is een aanrader
    nog tips ik hoor ze graag

    Mooi !! Hou ons op de hoogte

  38. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    ik ben een carriere begonnen met FC Twente,en dit is mijn team halverwege seizoen 1 met professioneel als tegenstander

    keeper: Mihaylof
    verdediging: Pander,Schilder,Douglas,Bjelland
    Middenveld: Guiterres,Fer,Brama
    aanvallers: Tadic,Castagnios,Gyasi

    Chadli is weggegaan voor 25 mil.

    maar vooral Pander is een aanrader
    nog tips ik hoor ze graag

    FC Twente had ik hier nog niet gezien, leuk dat je dat team gaat managen. Ik vind dat ze veel goeie technische spelers hebben als Gutierrez, Tadic en Chadli, jammer dat je die laatste hebt laten gaan maar voor 25m kun je heel wat moois kopen. Succes!

    Btw over het toernooi, meldt iedereen zich hier aan? Ik heb mezelf gisteren aangemeld bij fjstinger.

  39. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Wou ook even zeggen dat er helaas niet zo verl feedback is maar oke , ik ga me nu ook aanmelden bij stinger

    Alleen hoe stuur ik een prive bericht? dat lukt me niet ๐Ÿ™

  40. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Wou ook even zeggen dat er helaas niet zo verl feedback is maar oke , ik ga me nu ook aanmelden bij stinger

    Alleen hoe stuur ik een prive bericht? dat lukt me niet ๐Ÿ™

    klik op zn naam dan bekijk profiel en staat er bovenaan privebericht

    http://www.metronieuws.nl/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$i8yrntjtf6tlky12z5se6x2ibqaj6ra/bttshioiyaa4mly.jpeg

    Ik denk niet dat ik fifa 14 ga kopen maar ga deze demo wel ff proberen

  41. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    heb fifa 14 gespeeld, het balgevoel is GE-WEL-DIG!!!

  42. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik nog niet maar ik heb alvast besteld bij de gameshop
    echt ik heb een website gezien over fifa 14 en het was vet want er is een Ronaldo skill die nieuw is
    en vooral carriรจre is vet geworden

  43. 34 XP
    Bonne's avatar

    heb fifa 14 gespeeld, het balgevoel is GE-WEL-DIG!!!

    Hoe kom je aan de demo? Ik kan hem niet vinden, ik heb een xbox, weet je waar ik aan de demo kan komen ?

  44. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Hoe kom je aan de demo? Ik kan hem niet vinden, ik heb een xbox, weet je waar ik aan de demo kan komen ?

    ik heb zelf een ps3 dus ik weet niet precies wat je moet indrukken maar hij zal wel ergens bij xbox live staan xbox marketplace ofzo. in de appstore van xbox zeg maar

  45. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Fjstinger hoe staat t met het toernooi? We moesten voor maandag teams inzenden en het is nu al donderdag…..

  46. 34 XP
    Bonne's avatar

    ik heb zelf een ps3 dus ik weet niet precies wat je moet indrukken maar hij zal wel ergens bij xbox live staan xbox marketplace ofzo. in de appstore van xbox zeg maar

    dankjewel

  47. 14 XP
    Fifabelg's avatar

    Ik heb nog geen teams kunnen doorsturen, kan geen prive berichten zenden ๐Ÿ™

  48. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Ik heb nog geen teams kunnen doorsturen, kan geen prive berichten zenden ๐Ÿ™

    klik op fjstinger zn naam dan op bekijk profiel en dan staat er wel ergens privebericht sturen

  49. 18 XP
    baruch7's avatar

    wie heeft er fifa 14

  50. 34 XP
    Bonne's avatar

    wie heeft er fifa 14

    ik heb hem voor xbox 360

  51. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    beetje jammer dat t forum dood is…

  52. 18 XP
    baruch7's avatar

    ik ben een carriรจre begonnen met FC Twente (op fifa 14)
    ik sta 3e ik heb gewonnen tegen ajax nac en gelijk tegen go ahead eagles
    ik heb Bakkali gekocht van psv en hij is nu al 1 alg omhoog!
    voor de rest hoef ik alleen maar te zeggen BAKKALI IS GOED!!!!!
    oke wens me succes

  53. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    Succes baruch, hoe doet Tadic het eigenlijk? Ik vind hem echt een van de beste spelers in de eredivisie.

    Btw voor de mensen die hier FIFA 14 hebben gekocht, is het de moeite waard hem te kopen? Ik hoor van veel mensen dat er echt te weinig veranderingen in de ps3 en xbox 360 versie zitten.

  54. 18 XP
    baruch7's avatar

    Succes baruch, hoe doet Tadic het eigenlijk? Ik vind hem echt een van de beste spelers in de eredivisie.

    Btw voor de mensen die hier FIFA 14 hebben gekocht, is het de moeite waard hem te kopen? Ik hoor van veel mensen dat er echt te weinig veranderingen in de ps3 en xbox 360 versie zitten.

    er is heel veel verandering want bij carriรจre zijn er scouts die spelers uit bijvoorbeeld uit de eredivisie scouten bijv. ik ben fulham en ik stuur mijn scout naar nederland dan krijg je geen jonge spelers (je mag zelf kiezen hoe oud) maar bijv. tadic of verhoek en het is net als bij het ultimate team scherm het is gewoon simpel te zoeken en jeugdscouts zijn er nog wel het enige irritante is dat je spelers die de club niet zo goed kent dan weet je niet hoeveel alg. die heeft

  55. 209 XP
    LionOfHolland's avatar

    er is heel veel verandering want bij carriรจre zijn er scouts die spelers uit bijvoorbeeld uit de eredivisie scouten bijv. ik ben fulham en ik stuur mijn scout naar nederland dan krijg je geen jonge spelers (je mag zelf kiezen hoe oud) maar bijv. tadic of verhoek en het is net als bij het ultimate team scherm het is gewoon simpel te zoeken en jeugdscouts zijn er nog wel het enige irritante is dat je spelers die de club niet zo goed kent dan weet je niet hoeveel alg. die heeft

    Ja dat wist ik al, maar ik bedoel eigenlijk meer het spelen zelf. Is de gameplay ook verbeterd?

  56. 18 XP
    baruch7's avatar

    Ja dat wist ik al, maar ik bedoel eigenlijk meer het spelen zelf. Is de gameplay ook verbeterd?

    ja het is veel beter gemaakt

    ik ben een carriere begonnen met spurs omdat het niet een van de beste clubs is en het heeft wel geld

    tot nu toe heb ik alaba gekocht omdat ik geen goeie links achter had 1ste wedstrijd vriendschappelijk tegen sochaux 3-0 gewonnen
    2e wedstrijd was slecht van me hellas verona moest tegen mij en toen had ik 1-1 gelijk gespeeld maar hun keeper mihaylof is goed
    3e wedstrijd werd 2-2 tegen FC Barcelona
    toen de eerste compititie wedstrijd en die won ik met 2-5 tegen Crystal Palace
    en daarna de tweede en die werd 2-2 tegen Arsenal
    nu moet ik tegen Swansea city

    ik heb een bod van 30 mil. gedaan op Juan Mata omdat hij weg wou
    daarna op Januzaj van Man. UTD. 2.6 mil.
    Juan Mata wou niet maar januzaj wel
    daar ben ik wel blij mee

    ik ben nu in de 2e transferperiode ik heb Lorris verkocht en Scezny en Wallcot van Arsenal
    ik sta nu 1ste heb veel gewonnen het was eigenlijk niet mijn bedoeling om zo hoog te staan
    ik zit nog steeds in de capital one cup,Europa league en de F.A. cup

  57. Anoniem -
    86.87.132..xxx's avatar

    h