Forum

Topic: Kan ps3 move contoller niet kalibreren

Anoniem's avatar

Sinds december 2012 heb ik een ps3 move controller en een eye cam gekocht. Ik probeer de controller te kalibreren maar dit is nog steeds niet gelukt. Ik heb alles al geprobeerd maar het helpt allemaal niet. Met de move controller zou je ook in het xmb menu van de ps3 kunnen scrollen dit werkt ook niet. Wie kan mij hierbij helpen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Scrollen kan met de T-knop (onderaan), dit werkt zelfs als ie niet gecalibreerd is en zonder camera volgens mij. Mocht dit al niet werken heb je waarschijnlijk een defecte Move te pakken…

  2. 3 XP
    joey64's avatar

    Ja ik denk ook dat de move controller niet goed werkt. Met deT-knop kan ik niet scrollen in het menu. Ik ga hem inruilen en hoop dat de nieuwe het doet.

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Succes!

  4. 3 XP
    joey64's avatar

    Vandaag nog de ps3 movepack omgeruild en direkt uitgeprobeerd. En daadwerkelijk hij doet het en direkt zonder problemen. Zowel de camera als controller zijn nieuw. Zelf denk ik dat de move controller stuk was daar de T knop al niet reageerde in het xmb menu. Ik blij en de rest van het gezin ook vooral de kinderen. Bedankt nog voor de reactie en veel speelplezier.

  5. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Top!
    Thanks, en hetzelfde uiteraard 🙂