Forum

Topic: COD BO2 Probleem..

Anoniem's avatar

hebben jullie hier misschien ook last van cod bo2 dat alle menu’s enzo wel gewoon laden maar als je dan in de game bent en je start je playstation freezed na 10 20 seconden?
heb er nu al een tijdje last van en bij andere games doet die dat niet.

nu mijn vraag heeft iemand hier misschien ook een oplossing daarvoor?
heb het texture pack en de laaste updates wel geinstaleerd.
en servers zoeken staat bij mij op best.

maar snap er niks van

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 89 XP
    050grunn's avatar

    Neee ik heb nergens last van en heb ook alles zoals jou staan texture pack enzo,Kan het niet aan de disc zelf liggen?

  2. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    okee..
    nou ja dan zou dat moeten zijn.
    maar als ik nu een andere haal dan?
    kan dat wel ivm mijn save files enzo?

  3. 224 XP
    jiang153's avatar

    ja dat maakt niet uit

  4. 89 XP
    050grunn's avatar

    Ja zeker kan dat want de save files staan op je ps3!En niet op je disc
    Miss moet je ff contact met hun zoeken,Want je hebt wel de volle pond betaald!
    Dus dan mag je ook verwachten dat je de spel zonder problemen kunt spelen.
    Ik vind dat je dan gewoon recht hebt op een nieuwe zonder dat je 2keer 60euro ervoor neer moet leggen!
    Ik weet niet hoe klantvriendelijk ze zijn en of het via hun kan of in de winkel waar je de game hebt gehaald
    Ik zal het in iedere geval proberen.

  5. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    okee ik heb een nieuwe cd.
    maar het helpt weinig.
    gewoon nog steeds hetzelfde probleem..
    beetje jammer 🙁
    zou nu ook niet weten wat ik verder moet…
    ik heb nog iets van 128 gig vrij op mijn ps3 maar daar kan het ook niet aan liggen toch?
    het is gewoon 10 sec in de game en dan slaat mijn ps3 vast!
    Ellende 🙁
    en alleen met cod bo2 de rest doet het allemaal

  6. 11 XP
    bandittheraccoon's avatar

    Dit probleem heb ik ook al eens gehad met een game ik toen het advies gekregen omde disc goed schoon te maken en de game opnieuw te installeren toen ik dat gedaan had was bij mij dat probleem verholpen

  7. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Denk inderdaad dat je de gamefiles opnieuw moet installeren, en als dat niet werkt de PlayStation hardbooten.

  8. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Denk inderdaad dat je de gamefiles opnieuw moet installeren, en als dat niet werkt de PlayStation hardbooten.

    hoe doe je dat dan?
    en ben je dan alles kwijt?

  9. 11 XP
    bandittheraccoon's avatar

    eerst een backup van je bestanden maken doormiddel van een usb stick anders ben je je safe games kwijt
    ga naar istellingen en dan naar systeem instellingen en dan naar backup anders kijk effen de handleidieding van je console effen na daar staat het precies beschreven als het goed is

  10. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    hoe doe je dat dan?
    en ben je dan alles kwijt?

    Als je de powerknop in blijft houden totdat die 3 keer piept tijdens het opstarten. En je raakt dan niet alles kwijt 🙂

  11. 11 XP
    bandittheraccoon's avatar

    wat scantraxX26 vschrijft klopt maar bij sony zeggen ze dat je voor de zekerheid even een backup kunt maken omdat niet 100%
    gegarandeerd kan worden dat je geen gegevens kwijt raakt dat hebben ze mij toen verteld

  12. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    okee dankjewel mensen ik zal het vd week even probere