Forum

Topic: Subsonic NEO controller werkt niet zonder USB?

Anoniem's avatar

Met USB heb je de beste game-ervaring dat een controller je kan bieden, maar gelijk als je de USB eruit haalt, kan je er niks mee? Heeft iemand anders dit ook (gehad)?

Ook werkt de “HOME” knop niet, alleen om de controller aan te zetten wel.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Klinkt alsof de controller niet geregistreerd bij je PS3 is.

  2. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Klinkt alsof de controller niet geregistreerd bij je PS3 is.

    JAwel, sterker nog, ik heb deze controller nooit op een andere PS3 toestel gespeeld. Hij vliegt gelijk uit als je de USB-port eruit haalt

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Branden de lampjes wel op je controler? Misschien is namelijk de accu wel defect en verliest die dus alle power op het moment dat je de USB eruit haalt.

    Verder vond ik deze review: review
    hierin wordt geklaagd over erge lag wanneer deze zonder usb speelt.

  4. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Branden de lampjes wel op je controler? Misschien is namelijk de accu wel defect en verliest die dus alle power op het moment dat je de USB eruit haalt.

    Verder vond ik deze review: review
    hierin wordt geklaagd over erge lag wanneer deze zonder usb speelt.

    Nee de lampjes branden niet als de USB eruit is

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zou zeggen ga gewoon terug naar de winkel. Je controler krijgt to zo horen geen stroom als de USB niet is aangesloten. Daarnaast als je home button niet werkt is er grote kans dat er binnen in wel meer defect is. Dus gewoon omruilen die handel 😉

  6. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Ik zou zeggen ga gewoon terug naar de winkel. Je controler krijgt to zo horen geen stroom als de USB niet is aangesloten. Daarnaast als je home button niet werkt is er grote kans dat er binnen in wel meer defect is. Dus gewoon omruilen die handel 😉

    Geen garantie meer 🙁
    Nouja, koop ik een nieuwe, en gebruik ik deze als PC controller 😀