Forum

Topic: PS3 Controller ?

Anoniem's avatar

Hallo

Mijn controller doet heel raar de laatste tijd hij connect helemaal niet meer en hij is pas 1 maand uit ( Dualshock 3 ) als ik de USB erin doe dan knippert die alleen maar en dan klik ik op de PS toets zonder dat die erin zit en met dat die erin zit hij doet het gewoon niet. ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Terugbrengen, die is defect. 1 maand oud is garantie, dus gewoon omruilen.

  2. 253 XP
    lauwie's avatar

    probeer hem eens te resetten en kijken of hij het dan doet. (kleine knopje net naast het schroefje onderop de controller)
    http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/992/992194/sixaxis_memory_ps3.jpg

  3. 5 XP
    harrie1717's avatar

    Terugbrengen, die is defect. 1 maand oud is garantie, dus gewoon omruilen.

    Ik heb hem besteld kan dat dan wel ?

    Terugbrengen, die is defect. 1 maand oud is garantie, dus gewoon omruilen.

    Hoelang moet ik mijn sateprikker erop houden want als ik er hem opdoe en dan eruit haal stopt die met knipperen (met USB)

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik heb hem besteld kan dat dan wel ?

    Hoelang moet ik mijn sateprikker erop houden want als ik er hem opdoe en dan eruit haal stopt die met knipperen (met USB)

    Waar heb je hem besteld maar als hij een maand oud is dan moeten ze het gewoon omruilen lijkt me?

  5. 5 XP
    harrie1717's avatar

    Waar heb je hem besteld maar als hij een maand oud is dan moeten ze het gewoon omruilen lijkt me?

    Bol.com, ik weet niet zeker of die 1 maand of ouder is of juist iets jonger